PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 607
MS laitto sit ostohousut jalkaan. Saas nähdä että tuleeko CoDista MS exclu. 70 miljardin sijoitukselle pitäis saada kovaa tulostakin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
54
Voi olla excluja, tai sitten day one Game Pass ja Pleikkarille julkaisu myöhemmin 70€ hintaan - vaikutus varmaan silti sama. Toivottavasti Phil laittaa Activision Blizzardin parempaan kuntoon, ei oikein ole vakuuttanut hetkeen kyseisen lafkan touhut. Diablo 4 toki game passiin olisi kiva saada.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 230
Voi olla excluja, tai sitten day one Game Pass ja Pleikkarille julkaisu myöhemmin 70€ hintaan - vaikutus varmaan silti sama. Toivottavasti Phil laittaa Activision Blizzardin parempaan kuntoon, ei oikein ole vakuuttanut hetkeen kyseisen lafkan touhut. Diablo 4 toki game passiin olisi kiva saada.
Veikkaan juuri tuota eli 1-3kk timed GP exclu ja sitten täydellä hinnalla Plösölle.

Kyllähän aika monta GP tilausta saa myydä jotta investointi kannattaisi, toisaalta kurssi oli valunut niin alas että joku voisi sanoa että melkein "halvalla" lähti. Ostohinnan PE jotain 26 tms eli ei mikään täysin posketon, mielenkiintoista nähdä miten GP vaikuttaa erillismyyntiin jatkossa.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Se mikä ainakin on varmaa että Activiosinilla ainakin ovi käy seuraavien kuukausien aikana tiuhaan ja taitaa Toimitusjohtaja olla ekojen joukossa joka joutuu lähtemään, toki hyvien bonareiden kera.

Siellähän on ollut todella toxicinen ilmapiiri, kiusaamista, ahdistelua ja pomot eivät ole tehneet mitään, lienee tuosta syystä osakkeiden arvo pudonut ja mäsä tarttui siihen.

n2gS6gR.png


Microsoft näyttää esimerkkiä muulle pelimaailmalle.
 
Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Missä ovat tunnetut SDF:n vänkääjät nyt? Sony on täällä aivan köysissä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 856
Ennustus:
1.1.2024 Playstationilla voi pelata Microsoftin pelejä, mutta vain Xbox Gamepass Ultimatella.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 607
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Jahas. PS/Sony voi ihan rauhassa ripotella tuhkaa päälleen.

Tämän näin jo PS4:n elinkaaren loppuvaiheessa. Siksi siirryin PC-puolelle. Kaikki hyvä sataa laariin.

Onhan tuo jäätävä jytky, ja Sony on mun silmissä ollut köysissä jo aiemmin. Nyt tuli fatality.

Ikävä todeta, että MS:n siipien alla on tehty laatua. Toivon että Sony keskittyy sisältöön ja reiluun asiakaskokemukseen. Sitä ei ollut mun kokemus 20 v aikana.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Jahas. PS/Sony voi ihan rauhassa ripotella tuhkaa päälleen.

Tämän näin jo PS4:n elinkaaren loppuvaiheessa. Siksi siirryin PC-puolelle. Kaikki hyvä sataa laariin.

Onhan tuo jäätävä jytky, ja Sony on mun silmissä ollut köysissä jo aiemmin. Nyt tuli fatality.

Ikävä todeta, että MS:n siipien alla on tehty laatua. Toivon että Sony keskittyy sisältöön ja reiluun asiakaskokemukseen. Sitä ei ollut mun kokemus 20 v aikana.
Joo eipä ole Pleikka vitoselle vieläkään kunnollisia omia pelejä. MS veti kyllä hadoukenilla kanveesiin.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Jahas. PS/Sony voi ihan rauhassa ripotella tuhkaa päälleen.

Tämän näin jo PS4:n elinkaaren loppuvaiheessa. Siksi siirryin PC-puolelle. Kaikki hyvä sataa laariin.

Onhan tuo jäätävä jytky, ja Sony on mun silmissä ollut köysissä jo aiemmin. Nyt tuli fatality.

Ikävä todeta, että MS:n siipien alla on tehty laatua. Toivon että Sony keskittyy sisältöön ja reiluun asiakaskokemukseen. Sitä ei ollut mun kokemus 20 v aikana.
Miksi se on ikävä todeta? Jos et sido itseäsi muovilaatikon merkkiin, niin voit aina ostaa sen joka juuri sinulle tarjoaa parhaan vastineen rahoillesi. Siksi kilpailu on hyvästä.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Se mikä ainakin on varmaa että Activiosinilla ainakin ovi käy seuraavien kuukausien aikana tiuhaan ja taitaa Toimitusjohtaja olla ekojen joukossa joka joutuu lähtemään, toki hyvien bonareiden kera.

Siellähän on ollut todella toxicinen ilmapiiri, kiusaamista, ahdistelua ja pomot eivät ole tehneet mitään, lienee tuosta syystä osakkeiden arvo pudonut ja mäsä tarttui siihen.



Microsoft näyttää esimerkkiä muulle pelimaailmalle.
Bobbylla taisi olla mukava erottamispaketti jo elikkäs 300 miljoonaa kilahtaa jos erotetaan x ajan sisällä.


Mikä taas tulee itse uutiseen niin hyvä juttu, epäironisesti uskon että Philin käsissä nämä ActiBlizzardin höyryvät paskakasa IP:t saadaan oikeasti taas nousuun. CoD on tietysti ollut aina megamyyjä, mutta Blizzardin jokainen IP on vuosien saatossa ryvettynyt ja menettänyt kaiken arvonsa. Toki siellä perintö on todella kultaa, ja ehkä Phil saa sieltä luotsattua ne kultaiset Blizzardin IP:t taas sinne parrasvaloihin jossa ne olivat vielä yli 10 vuotta sitten.

Sinänsä ei kosketa minua kun yhtäkään actiblizzardin peliä en ole ostanut noh, hmm. Wings of Liberty oli varmaan viimeisin veikkaisin? Toki Classic WoW subi rullaa. Saapa nähdä mitähän sinne gamepassin taakse tulee.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 099
Bobbylla taisi olla mukava erottamispaketti jo elikkäs 300 miljoonaa kilahtaa jos erotetaan x ajan sisällä.


Mikä taas tulee itse uutiseen niin hyvä juttu, epäironisesti uskon että Philin käsissä nämä ActiBlizzardin höyryvät paskakasa IP:t saadaan oikeasti taas nousuun. CoD on tietysti ollut aina megamyyjä, mutta Blizzardin jokainen IP on vuosien saatossa ryvettynyt ja menettänyt kaiken arvonsa. Toki siellä perintö on todella kultaa, ja ehkä Phil saa sieltä luotsattua ne kultaiset Blizzardin IP:t taas sinne parrasvaloihin jossa ne olivat vielä yli 10 vuotta sitten.

Sinänsä ei kosketa minua kun yhtäkään actiblizzardin peliä en ole ostanut noh, hmm. Wings of Liberty oli varmaan viimeisin veikkaisin? Toki Classic WoW subi rullaa. Saapa nähdä mitähän sinne gamepassin taakse tulee.
Muistelin itsekkin tämän viestin jälkeen menneitä ja aloin funtsimaan missä kohtaa Blizzardin pulkka alkoi mennä pöpelikköön. Ehkä se oli D3 fiasko auction houseineen jonka jälkeen ei ole paljoa tuon lafkan launcheria enää käynnistelty kuin testimielessä.

Harmi sinällään koska niin paljon hyviä muistoja nuoruudesta tuon lafkan tuotoksien kans mutta nykyään ne on muisto vain.

Ehkä Microsoft saa herätettyä henkiin vanhat hyvät ajat mutta ensin on tärkeää maksaa raiskaajille isoja summia rahaa hyvin tehdystä työstä. Eiköhän tuolta raunioista jotain GaaSsia saada loihdittua.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Miksi se on ikävä todeta? Jos et sido itseäsi muovilaatikon merkkiin, niin voit aina ostaa sen joka juuri sinulle tarjoaa parhaan vastineen rahoillesi. Siksi kilpailu on hyvästä.
Ikävä todeta lähinnä siinä mielessä, että sääliksi käy PS-ekosysteemiin satsanneita. Eivät kuunnelleet, kun sanoin asiasta, eli MS:n strategiasta noin 2 v sitten. Asia toteutui voimakkaammin kuin olin enteillyt.

PS5 on pian tällä kehityskululla nykyajan CDTV.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Toivottavasti tosiaan menisi tuo codi Xbox ja PC yksinoikeudeksi, en jäisi kyllä kaipaamaan, mutta tuskinpa näin käy. Itsellä tulee pelattua lähinnä yksinpelejä ja joitain laadukkaita räskintöjä niin ei voisi tämä kauppa vähempää hetkauttaa, ei tarvitse lähteä tämän takia Series S kaupoille.
 

roystered

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.05.2021
Viestejä
519
Switch, 2kpl PC, Series X ja PS4 löytyy talosta. Mutta kiitos viestistäsi joka tapauksessa.
Niin no minä löydän molemmilta alustoilta (PS ja Xbox) hyviä pelejä, sitten on heitä jotka eivät löydä toiselta muka yhtään hyvää peliä.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 961
Jahas. PS/Sony voi ihan rauhassa ripotella tuhkaa päälleen.

Tämän näin jo PS4:n elinkaaren loppuvaiheessa. Siksi siirryin PC-puolelle. Kaikki hyvä sataa laariin.

Onhan tuo jäätävä jytky, ja Sony on mun silmissä ollut köysissä jo aiemmin. Nyt tuli fatality.

Ikävä todeta, että MS:n siipien alla on tehty laatua. Toivon että Sony keskittyy sisältöön ja reiluun asiakaskokemukseen. Sitä ei ollut mun kokemus 20 v aikana.
En usko, että tämä vaikuttaa merkittävästi pleikkariin. Esim god of war myi ps4:lla 20 miljoonaa kipaletta ja ei välikäsiä digikopioissa kun sonyn oma peli. Pleikkariväki ostaa pleikkareita sonyn pelien vuoksi. Grindaajat grindaa destinyä.

Ei kannettu vesi kaivossa pysy kuten nähtiin, kun halon core poppoo lähti ms:lta veks ja tekivät destinyn.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 856
Sijoittajien usko Sonyn tulevaisuuteen kertoo paljon. Sonyn osake laskenut tänään 7.7%.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 856
Toivottavasti tosiaan menisi tuo codi Xbox ja PC yksinoikeudeksi, en jäisi kyllä kaipaamaan, mutta tuskinpa näin käy. Itsellä tulee pelattua lähinnä yksinpelejä ja joitain laadukkaita räskintöjä niin ei voisi tämä kauppa vähempää hetkauttaa, ei tarvitse lähteä tämän takia Series S kaupoille.
Hieman kapealla katseella liikenteessä. Codit ovat PSlla, sijoilla 1 ja 2 myydyimpinä peleinä. Niistä saaduilla tuotoilla Sony kustantaa noita 1st party pelejään... 30% 70e hinnasta menee Sonyn taskuun puhtaana voittona. Tuo on helvetin iso määrä rahaa Sonyn käytettävistä rahoista pois.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Hieman kapealla katseella liikenteessä. Codit ovat PSlla, sijoilla 1 ja 2 myydyimpinä peleinä. Niistä saaduilla tuotoilla Sony kustantaa noita 1st party pelejään... 30% 70e hinnasta menee Sonyn taskuun puhtaana voittona. Tuo on helvetin iso määrä rahaa Sonyn käytettävistä rahoista pois.
Sony tekee kyllä tarpeeksi rahaa omilla yksinoikeuspeleillään, ei se mihinkään Call of Dutyyn kaadu. Call of Duty on muutenkin menettänyt suosiotaan todella paljon, viimeisimmän osan myynnit on UK:ssa 36% alhaisemmat, ei ihmiset jaksa loputtomiin joka vuosi uutta codia.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 856
Sony tekee kyllä tarpeeksi rahaa omilla yksinoikeuspeleillään, ei se mihinkään Call of Dutyyn kaadu. Call of Duty on muutenkin menettänyt suosiotaan todella paljon, viimeisimmän osan myynnit on UK:ssa 36% alhaisemmat, ei ihmiset jaksa loputtomiin joka vuosi uutta codia.
Silti se oli PS5lla vuoden eniten myyty peli. Tarkoittaako tämä siis että PS5lla ei Yksinoikeuspelit myy enää?
Suuri osa PS5 pelaajista on kasuaali pelaajia jotka ostaa vuodessa yhden tai kaksi peliä, joista toinen on CoD ja toinen FIFA tai Madden tai joku muu urheilupeli..
 
Viimeksi muokattu:

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 961
Mulla on semmoinen fiilis, että pleikkarifaneja saattais kiinnostaa psygnosiksen henkiinherättäminen enempi kuin pc orientoitunut activision blizzard. Wipeout ps vr2:lle, lemmings nykyaikaan ja herra ties mitä siistiä. Pum pumit ei ole jaksanut kiinnostaa pitkään aikaan enää. Microsoftin kohdeyleisölle taas activison blizzard ja bethesda uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

se on hyvä, että on vaihtoehtoja,...

Many former employees reformed as Firesprite the same year - and were then immediately tasked by PlayStation as working on various VR and mobile projects such as The Playroom, Run Sackboy Run!, and most recently, Horizon Call of the Mountain.

Is Firesprite about to be renamed back to Psygnosis? It seems unlikely. Is this a sign Sony is planning to suddenly re-release the company's back catalogue in some fashion? There's no sign of that, either.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 311
Mulla on semmoinen fiilis, että pleikkarifaneja saattais kiinnostaa psygnosiksen henkiinherättäminen enempi kuin pc orientoitunut activision blizzard. Wipeout ps vr2:lle, lemmings nykyaikaan ja herra ties mitä siistiä. Pum pumit ei ole jaksanut kiinnostaa pitkään aikaan enää. Microsoftin kohdeyleisölle taas activison blizzard ja bethesda uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

se on hyvä, että on vaihtoehtoja,...
Miten Activision Blizzard on PC orientoitunut? Ettet nyt vaan hieman vähättelisi tämän kaupan merkitystä? Pelkästään Cod-pelisarjalla on aika monta miljoonaa Playstation-pelaajaa, Warzone on yksi suosituimmista battleroyaleista edelleen, ja onhan Blizzardilla paljon muutakin kuin COD:it. Kyllä tämä on iso vipuvarsi Microsoftille konsolisodassa, mutta ei silti tarkoita että Sonyn asema kovin merkittävästi horjuisi.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 961
Miten Activision Blizzard on PC orientoitunut? Ettet nyt vaan hieman vähättelisi tämän kaupan merkitystä? Pelkästään Cod-pelisarjalla on aika monta miljoonaa Playstation-pelaajaa, Warzone on yksi suosituimmista battleroyaleista edelleen, ja onhan Blizzardilla paljon muutakin kuin COD:it. Kyllä tämä on iso vipuvarsi Microsoftille konsolisodassa, mutta ei silti tarkoita että Sonyn asema kovin merkittävästi horjuisi.
Mulla on ollut amiga, pc, ps1, ps2, ps3,xbox 360(mass effect 1), ps4 ja tulevaisuudessa ps5 kunhan niitä saa kaupasta suoraan mukaan. Activision blizzardin peleistä olen omistanut yhden ainoan eikä seuraavaa ole tiedossa. Se ainokainen oli ihan ok. Cod modern warfare xbox 360:lla. Mut ei vaan jaksa pum pumeja, warcraftia, diabloa tms. Aina laittanut activison blizzardin pc/xbox kategoriaan enemmän kuin sony kelkkaan.

Ps5:en myy mulle gran turismo 7, horizon forbidden west, god of war(se uus joka tulee tänä vuonna), spiderman 2(se tulossa oleva ps5 only peli), ratchet&clank, ps vr2 jne. Cross platformit pelaan toki pc:lla
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Silti se oli PS5lla vuoden eniten myyty peli. Tarkoittaako tämä siis että PS5lla ei Yksinoikeuspelit myy enää?
Ei PS5 ole vielä tullut yhtään suurta yksinoikeuspeliä, lähes kaikki pelit siirtyivät tälle vuodelle. Enkä muutenkaan jaksa uskoa että MS on ainakaan ihan heti vetämässä codit pois Playstationilta.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Voittajien leirissä on helppo hymyillä ;) :cigar: Ei vieläkään ole mitään syytä ostaa tuota PS5 kutsuttua verkonpainoa hyllyyn pölyttymään. :happy: PC:n myin pois ja ostin Series X tilalle. On tullut pelattua todella paljon sittemmin. Switch on avokilla käytössä. Itse joskus jotain hieman pelaan. :cigar:
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Sonylta niskat nurin. Kylläpä siinä kestikin. :sdarra:
Sony on hävinnyt konsolisodan. Muuttu päivässä roskalaatikoksi.
En ois PS-pelaajana niin huolestunu kuitekaan. Aika moni noista oli jo pääasiassa pc-peli lähtökohtasestikkin, starre, dibbe, ow, hotsi, wowi, hearstone, ym ym.. Erinomaisia ja legendaarisia pelejä, mutta monelle konsolipelaajalle about yhtä meh, mitä itselleni vaikka mariot. Codeista voi tulla isompaa lovea, mutta koska mäsää varmasti kiinnostaa saada myös vastinetta investoinneilleen, niin ne säilyy multiplattareina. Sinänsä, 70 miljardia activision-blizzardista ei ole järkiostos, ellei tällä tähtää myös tulevaisuuteen, joten ehkä siellä nyt pedataan joitain tulevia pelejä (ei pelkästään dibbe4) ajastetuiks excluiks. Tää on kuitekin osa isompaa strategiaa, xbox 360 myi aika 1:1 pleikkakolmosen kanssa, mut xbox one hävisi pleikkaneloselle lähinnä pelitarjonnan laajuuden takia. Asiaa ei hetkessä korjaa, mutta nää on niitä liikkeitä joiden muovaamaa tilannetta nähdään mahdollisesti vasta xbox parallel(tai mikälie)/ps6 aikoina.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Itse, kun ostan konsolin/koneen käytön mukaan niin sinällään ei nämä(kään) kaupat vaikuta mihinkään minulla. Boksi on jossain välissä tulossa joka tapauksessa plösön rinnalle. Activision Blizzardilta mitä tullut ja mitä tiedetään niin ainoastaan Diablo4 omaa lievän kiinnostuksen.

Mutta väkisellä pidemmällä juoksulla mietityttää tekeekö näin aggressiivinen ostelu pelialalle oikeasti hyvää ja jos jatkuu vielä. Saa nähdä. Hyviä pelejä hyvissä työolosuhteissa toivottavasti ainakin.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 607
Sijoittajien usko Sonyn tulevaisuuteen kertoo paljon. Sonyn osake laskenut tänään 7.7%.
Myös MS:n osake laski, joskin vähän vähemmän. Ilmeisesti paska ostos, sijoittajien usko MS:n tulevaisuuteen jne. ?

Mietityttää kyllä oikeasti toi CoDin kohtalo, varmaan eniten tuottava pelisarja blizzulla atm, ja yli puolet tuloista pleikkapelaajilta. Jos se 70miljardia pitää saada tekemään tulosta, niin ei siinä taida olla varaa leikata pelaajakantaa puoleen. Mielenkiintoista seurata tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Mulla on ollut amiga, pc, ps1, ps2, ps3,xbox 360(mass effect 1), ps4 ja tulevaisuudessa ps5 kunhan niitä saa kaupasta suoraan mukaan. Activision blizzardin peleistä olen omistanut yhden ainoan eikä seuraavaa ole tiedossa. Se ainokainen oli ihan ok. Cod modern warfare xbox 360:lla. Mut ei vaan jaksa pum pumeja, warcraftia, diabloa tms. Aina laittanut activison blizzardin pc/xbox kategoriaan enemmän kuin sony kelkkaan.

Ps5:en myy mulle gran turismo 7, horizon forbidden west, god of war(se uus joka tulee tänä vuonna), spiderman 2(se tulossa oleva ps5 only peli), ratchet&clank, ps vr2 jne. Cross platformit pelaan toki pc:lla
EIkö noi Pleikkarin "yksinoikeudet" tuu nykyään myös PC:lle?
 

PhatGaming

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.01.2022
Viestejä
269
Hauska nähä miten Sony vastaa 70 miljardin diiiliin.

Sit kyllä juhlitaan Sonyn puolella. Naurattaa ihan huolella aina kun Microsoft vetää pidemmän korren niin se on aina väärin eikä ikinä tuota mitään hyvää. Sony julkaisee Bugsnaxin tai ostaa Spiderman lisenssit niin kavereilla on touhutipat housuissa.

Yhä vähemmän kiinnostaa PS-tuotanto, kaikki mitä pelaan tulee toiselle alustalle näistä kahdesta. Hintalaadusta ei pysty enää kiistelemään tässä vaiheessa (+toisella Game Pass valttikortti). Hyvästi Sony oli hauska tuntea GG ja GL! :shi:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 099
EIkö noi Pleikkarin "yksinoikeudet" tuu nykyään myös PC:lle?
Joka on hyvä vaan. Kaikki tulee PC:lle. Täytyy olla melkoisen lyhytkatseinen pelaaja jos juoksee näiden alitehoisten muovilaatikoiden perässä enää vuonna 2022.

---

Mielenkiintoinen testi eiliseltä DigitalFoundryn toimesta.



GeforceNow 3080Tier verrattu natiiviin ja muihin pilvipalveluihin.

TLDW: Parempi input lag mitä SeriesX natiivisti mutta graafiset detailit 4k ultra ultra ultra nightmare demigod outstanding. Stadia tulee kaukana perässä ja xcloud kaatui naamalleen.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Hauska nähä miten Sony vastaa 70 miljardin diiiliin.

Sit kyllä juhlitaan Sonyn puolella. Naurattaa ihan huolella aina kun Microsoft vetää pidemmän korren niin se on aina väärin eikä ikinä tuota mitään hyvää. Sony julkaisee Bugsnaxin tai ostaa Spiderman lisenssit niin kavereilla on touhutipat housuissa.

Yhä vähemmän kiinnostaa PS-tuotanto, kaikki mitä pelaan tulee toiselle alustalle näistä kahdesta. Hintalaadusta ei pysty enää kiistelemään tässä vaiheessa (+toisella Game Pass valttikortti). Hyvästi Sony oli hauska tuntea GG ja GL! :shi:
Pelaan lähes kaikki pelini Game Passin kautta. Nyt on Mass Effect Legendary Edition työn alla. :comp2:
 

PhatGaming

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.01.2022
Viestejä
269
Pelaan lähes kaikki pelini Game Passin kautta. Nyt on Mass Effect Legendary Edition työn alla. :comp2:
Itsekkin koitin, alotin ykkösestä en päässyt kovin kehuttuun juoneen kiinni millään, kakkonen varmaan parempi joskus olen sitä pelannut. Huomenna Hitman Trilogia ja R6 tulee Passiin niin jää nytten Mass Effectit myöhemmäksi omalla kohdalla.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Itsekkin koitin, alotin ykkösestä en päässyt kovin kehuttuun juoneen kiinni millään, kakkonen varmaan parempi joskus olen sitä pelannut. Huomenna Hitman Trilogia ja R6 tulee Passiin niin jää nytten Mass Effectit myöhemmäksi omalla kohdalla.
ME ykkösen voi vetää aika pitkälti pelkän pääjuonen voimin. Sivutehtävät lähinnä avaavat lorea enemmän ja tietenkin saa XP.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 291
The Ultra iii


Microsoft näyttää esimerkkiä muulle pelimaailmalle.
Ei yhtään mustaa tai (kaakkois)aasialaista miestä, ja pelkästään jotain sukupuolibinäärisiä ihmisiä jollain peruspronomineillä, EPIC DIVERSITY FAIL LOL!!!!



---


Mitä taas tulee tähän vääntöön, niin eiköhän Sony ihan hyvin porskuttele tästä Activision-kaupasta huolimatta pelkillä in-house peleillään. Plus sitten tietty Japanin markkinat ihan omine peleineen, jossa Boksit on perinteisesti pärjänneet aika heikosti. Itsekin päädyin ostamaan PS5 äskettäin ihan vaan koska sillä oli (minulle) parhaat exclut, jotka eivät tule ikinä PC:lle. Mitään erityisen hyvää syytä ostaa Xboxia toisaalta keksi, koska käytännössä koko pelikattauksen voi pelata PC:llä. Nintendolla on Mariot ja Zeldat sun muut, mutta ne voi ihan hyvin pelata vaikka joskus kymmenen vuoden päästäkin kun Switchejä saa muutamalla kympillä käytettynä. Ehkä jos jossain vaiheessa kyllästyn lopullisesti työpöytä-Windowsiin, pitää hankkia joku Xbox MS excluja varten.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 647
Viestejä
4 197 273
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom