PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 266
Sitä juuri yritän sanoa että huolestuttavaa miten moni hyvä peli jää monelta kokematta kun porukka lukee vaan arvosteluja ja nykypelit on tuomittu tässäkin kekustelussa jatkuvasti "paskaksi" jos ne ovat 6/10 tai 7/10.

Niitä ei edes vaivauduta kokeilemaan vaan tullaan tänne internettiin itkemään että "byhyy tämä ei ole minun muovilaatikon yksinoikeus, tämä peli paha".
Pelkästään Steamiin on tänä vuonna julkaistu 7800 uutta peliä (SteamDB tracker). Vaivaannutko testaamaan jokaista vai syötkö sanasi ja filtteröit suorilta nuista 7800:sta kattauksen esim muutamaan kymmeneen? Itse pelaan noin 2h päivässä töiden ja kahden taaperon sänkyyn laiton jälkeen. Jos en filtteröisi pelejä mitenkään niin en olisi muuta ehtinytkään tälle vuotta tehdä kuin lataamaan, testaamaan minuutin, poistamaan ja hakemaan refundeja.

 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
545
Montako sataa peliä olet kokeillut tämän vuoden aikana? Mikset ole vaivautunut niitä kokeilemaan?
Eli siis sanot että pelejä ei tarvitse edes itse vaivautua kokeilemaan vaan sen voi haukkua suoraan paskaksi koska internetissä joku on sitä mieltä?
 
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
94
Sitä juuri yritän sanoa että huolestuttavaa miten moni hyvä peli jää monelta kokematta kun porukka lukee vaan arvosteluja ja nykypelit on tuomittu tässäkin kekustelussa jatkuvasti "paskaksi" jos ne ovat 6/10 tai 7/10.

Niitä ei edes vaivauduta kokeilemaan vaan tullaan tänne internettiin itkemään että "byhyy tämä ei ole minun muovilaatikon yksinoikeus, tämä peli paha".
Tämä on kyllä ilmiö johon olen sortunut itsekin. Nyt pelasin uusimman CoD mw3 kampanjan vasta kun en alkuun kehdannut ostaa huonojen arvosteluiden takia. Omasta mielestä vähintään yhtä hyvä kamppis mitä edellisissä. Myös zombit ja mp varsin toimivaa mäiskettä. Pelasin kyllä väärin kun konsolilla pelasin vaikka taloudesta löytyy ok peli PC.

Säätämisen vähyys kiinnostaa enemmän ku muutama fps enemmän niin pääosin konsolilla tulee pelattua nykyään. Ja jostain syystä olen vielä niin päästäni vialla että Xbox on minusta kaikin tavoin miellyttävämpi konsoli, ohjaimesta lähtien. Ps5 on ainoa konsoli tällä hetkellä koska jälkikasvun mieltymykset, eikä huono ole tuokaan. Tulevaisuudessa mikäli mikkis jatkaa raudan valmistusta niin voi olla että vaihtuu.

Edittinä: vielä että tarkoitus ei ollut provoilla vaan lähinnä osoittaa että fiilisjuttuja nämäkin. Toisille toimii toiset jutut mitkä toisille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
Eli siis sanot että pelejä ei tarvitse edes itse vaivautua kokeilemaan vaan sen voi haukkua suoraan paskaksi koska internetissä joku on sitä mieltä?
En ole niin sanonut, älä laita sanoja suuhuni.

Millä perusteella itse valitset kokeilemasi pelit? Onko sinulla jotain mielipiteitä niistä mitä et ole kokeillut?
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
545
En ole niin sanonut, älä laita sanoja suuhuni.

Millä perusteella itse valitset kokeilemasi pelit? Onko sinulla jotain mielipiteitä niistä mitä et ole kokeillut?
Kyllä tässä keskustelussa nyt vaan sattuu olemaan sellainen mentaliteetti että pelejä mitä haukutaan ei edes testata. :kahvi:

Itsellä menee niin että kokeilen pelit läpi mitkä vaikuttaa mielenkiintoisilta lukematta yhden yhtä arvostelua ja sillä tavalla voin kokea pelin itse eikä siellä ole joku IGN:n ylipalkattu "arvostelija" tai fanipoika vaikuttamassa mielipiteeseeni.

Netissä on tietenkin vaikea vältellä uutisia joistain peleistä mutta en anna niiden vaikuttaa siihen kokeilenko peliä vai en.
 
Liittynyt
18.01.2023
Viestejä
416
Odotan kyllä innolla uutta Gearssia, Xbox paukuttaa kovaa vaikka kyllä siihen pressiin monta aika geneeristä sontaa näytti mahtuvankin. Mutta ei oikeastaan kiinnosta, geneeristä kakkandeerusta löytyy joka paikasta, pelkästään tuo uusi Gears oli itselle tarpeeksi.
:shappy:
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
545
Odotan kyllä innolla uutta Gearssia, Xbox paukuttaa kovaa vaikka kyllä siihen pressiin monta aika geneeristä sontaa näytti mahtuvankin. Mutta ei oikeastaan kiinnosta, geneeristä kakkandeerusta löytyy joka paikasta, pelkästään tuo uusi Gears oli itselle tarpeeksi.
Uusi Gears vaikuttaa kyllä hyvälle ja loistava veto tehdä tuolle ajalle sijoittuva prequel kun aihetta ei ole kauheasti vielä käsitelty kuin lyhyinä tehtävinä. Onkohan seuraavan Xboxin launch peli?
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
Itsellä menee niin että kokeilen pelit läpi mitkä vaikuttaa mielenkiintoisilta lukematta yhden yhtä arvostelua ja sillä tavalla voin kokea pelin itse eikä siellä ole joku IGN:n ylipalkattu "arvostelija" tai fanipoika vaikuttamassa mielipiteeseeni.
Melkonen duuni on tuossa hommassa! Esim. tänään on julkaistu jo nelisen kymmentä peliä, demoa tai niiden laajennosta niille alustoille joita seuraan. Ei mulla riittäis aikaa jokaisen tarkasteluun siten, että en luottaisi toisten ihmisten kirjoittamaan tekstiin kyseisistä peleistä. Propsit kyllä jos moista ehdit muun elämän ohella tekemään!

Toivottavasti ainakin kokeilet kaikkia, muutenhan sulla on joku mielipide niistä ilman että se perustuu omakohtaisiin kokemuksiin kyseisestä pelistä. Ja semmoset mielipiteethän oli vahvasti haram, ainakin julkisesti esitettynä. :kahvi:
Kyllä tässä keskustelussa nyt vaan sattuu olemaan sellainen mentaliteetti että pelejä mitä haukutaan ei edes testata. :kahvi:
Usein pelejä voi hyvin arvostella ihan senkin pohjalta että näkee toisen pelaavan sitä. Esimerkiksi ihan kaikkia kävelysimulaattoreita ei tarvitse itse klikkailla läpi todetakseen että peli vaikuttaa vähän tylsältä.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 471
Modern Warfare 2 ja 3 kumpikin vie 150GB kovolta. Eli jos nuo jättää pois niin Black Ops 6 tarvii vain 0GB tilaa.

Tai sitten nuiden pelien codebase / assetit on valtaosaltaan samaa eli skinipäivitystä taas tiedossa ja hinta 80$.
Jep. Siksipä se gamepass
Miksei ps5 tohon hintaan? Laajempi pelivalikoima, tuplatehot, hienompi ohjain ja hintaero ihan mitätön.
Ei sitä pleikkaa ihan 300€ saa. Sit jos tehoja kaipailee niin SeriesX, koska gamepass ja Day1 pelit mahtavan valikoiman lisäksi. Tuliko pleikalle tälle vuodelle muita excluja kuin Astro Bot?
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
Ei sitä pleikkaa ihan 300€ saa.
nelisen kymppiä tosiaan menee extraa. Erittäin hyvä diili.

Oi kuinka PC:lläkin sais näyttiksen tehot ja muistin tuplattua neljällä kympillä. XD
uliko pleikalle tälle vuodelle muita excluja kuin Astro Bot?
Enemmän pelejä kuin xboxille kuitenkin. Hintaa jos optimoi, niin kannattaa edelleen pysyä vanhoissa levyasemallisissa versioissa ja käydä kirjastossa.
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
545
Toivottavasti ainakin kokeilet kaikkia, muutenhan sulla on joku mielipide niistä ilman että se perustuu omakohtaisiin kokemuksiin kyseisestä pelistä. Ja semmoset mielipiteethän oli vahvasti haram, ainakin julkisesti esitettynä. :kahvi:
Miksi jankkaat koko ajan että mun pitäis testata KAIKKIA pelejä. Mihinkä logiikkaan tämä edes perustuu vai haluatko vaan jatkaa trollailulla?
 
Liittynyt
10.09.2021
Viestejä
510
Aika monelle on vaikeaa myöntää että "tämä peli ei nyt ole minun palani kakkua" tai toisen mielipidettä että "minun mielestä tämä peli on parasta hetkeen". Vaan yritetään sitten hakea oikeutusta sille omalle mielipiteelle jostain saavutusten määristä, myyntimääristä tai arvosteluista.
Xboxin showcasessa oli useita kiinnostavia pelejä, ihan sama mille alustalle tulevatkaan. Ero Sonyn esitykseen oli kuin yö ja päivä.
 
Liittynyt
18.01.2023
Viestejä
416
Kyllä tässä keskustelussa nyt vaan sattuu olemaan sellainen mentaliteetti että pelejä mitä haukutaan ei edes testata. :kahvi:

Itsellä menee niin että kokeilen pelit läpi mitkä vaikuttaa mielenkiintoisilta lukematta yhden yhtä arvostelua ja sillä tavalla voin kokea pelin itse eikä siellä ole joku IGN:n ylipalkattu "arvostelija" tai fanipoika vaikuttamassa mielipiteeseeni.

Netissä on tietenkin vaikea vältellä uutisia joistain peleistä mutta en anna niiden vaikuttaa siihen kokeilenko peliä vai en.
Sama juttu, monesti kriitikot ja internetin fanipojat kehuvat pelejä joista itse en yhtään pidä. Ja monesti pelit jotka haukutaan pystyyn taas pidän itse todella paljon. Otetaan vaikka esimerkkinä tuo uusin alan wake peli, sitä fanipojat ja tyypit tälläkin palstalla kehuvat maasta taivaisiin, mutta itse pelanneena koin sen todella tylsäksi kävelysimuksi jossa ei tapahdu yhtikäs mitään. Tämähän on yksinkertaisesti siksi koska makuja on monia. Monesti myös toitotetaan että "joo se muuttuu hyväksi x määrän tuntien jälkee", tuohon kusetukseen en mene koskaan, ei ne mihinkään ikinä muutu. Uninstall ja refund jos ei tee heti vaikutusta, turhaan haaskata aikaa sellaiseen jostaei pidä:cool:

Uusi Gears vaikuttaa kyllä hyvälle ja loistava veto tehdä tuolle ajalle sijoittuva prequel kun aihetta ei ole kauheasti vielä käsitelty kuin lyhyinä tehtävinä. Onkohan seuraavan Xboxin launch peli?
Veikkaan että on ns. "soft reboot" sillä ajoivat itsensä aikamoiseen umpikujaan sen JD/Del valinnan kanssa Gears 5 lopussa. Varmaan haetaan jotain aikamatkustus / alt universe hommaa tolla prequel keissillä. Peli näytti todellakin vaikuttavalta, se cutscene trailer oli pelimoottorilla animoitu. Olihan Gears 5 todella vaikuttava graafisesti myös, jopa perus Xbox One:lla. Coalition on kyllä heittämällä Xboxin parhaimpia studioita ja he taitavat hommansa hyvin. Toivottavasti tulee kuitenkin Series X eikä ole julkaisupäivä vasta vuosien päässä ja että löytyy splitscreen co-op... Heittämällä sen vuoden GOTY :tup:
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
Tuleehan sieltä joku lego-horizon. :D
Ja on kyllä aika hieno lego konsepti. Monessa muussa toi legoilu on ollu aika päälleliimatun oloista, mutta tossa legot ja alkuperäispelissäkin ollut vihollisten rikkoutuminen sopii todella hyvin yhteen. Menee varmaan ostoon jos joskus päätyy alennukseen tai pitää jotain nuorempaa polvea viihdyttää pelien parissa.
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
807
Odotan kyllä innolla uutta Gearssia, Xbox paukuttaa kovaa vaikka kyllä siihen pressiin monta aika geneeristä sontaa näytti mahtuvankin. Mutta ei oikeastaan kiinnosta, geneeristä kakkandeerusta löytyy joka paikasta, pelkästään tuo uusi Gears oli itselle tarpeeksi.
:shappy:
Tulisipa Gears Tactics 2.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 471
nelisen kymppiä tosiaan menee extraa. Erittäin hyvä diili.

Oi kuinka PC:lläkin sais näyttiksen tehot ja muistin tuplattua neljällä kympillä. XD

Enemmän pelejä kuin xboxille kuitenkin. Hintaa jos optimoi, niin kannattaa edelleen pysyä vanhoissa levyasemallisissa versioissa ja käydä kirjastossa.
Mistä saat uuden pleikan 340€? Paljonko sillä pleikan ostajalla menee rahaa tänä vuonna kun ilmestyy seuraavat pelit.
-Cod BO6
-Indiana jones
-MS FS 24
-Awowed
-stalker 2
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
En tee päätöksiä peleistä joita EN kokeile. Simple as that.
Täh? Kyllähän pelin kokeileminenkin on jo päätös. Joko se on kokeilematta mielenkiintoinen, johtaen kenties asennukseen tai kokeilematta paskaa -> ei asennukseen. Vai onko sulla joku random generaattori joka päättää puolestasi että mitä pelejä kokeilet?
Mistä saat uuden pleikan 340€?
verkkiksestä vaikka.
-Cod BO6
-Indiana jones
-MS FS 24
-Awowed
-stalker 2
En tiedä. Laske sinä.

Paljonko menee xboxin ostajalla rahaa jos haluaa pelata vaikka horizonia?
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
Kyllä. Onneksi tulee myös Nintendo Switchille mille nuo pelit sopivatkin paljon paremmin omasta mielestä.
Kyllä legopelitkin on parhaita PC:llä. Paras ruudunpäivitysnopeus ja graafinen laatu. Hyvä että tulee muillekkin alustoille, koska se on aina kaikkien etu.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 471
Täh? Kyllähän pelin kokeileminenkin on jo päätös. Joko se on kokeilematta mielenkiintoinen, johtaen kenties asennukseen tai kokeilematta paskaa -> ei asennukseen. Vai onko sulla joku random generaattori joka päättää puolestasi että mitä pelejä kokeilet?

verkkiksestä vaikka.

En tiedä. Laske sinä.

Paljonko menee xboxin ostajalla rahaa jos haluaa pelata vaikka horizonia?
Pysytäänkö kuitenkin faktoissa?
Screenshot_20240611_160031.jpg

Horizon maksaa ps4 20€ jos haluan sitä kokeilla, taloudesta kun löytyy kys. Pelikone eikä eroa genien välillä kuulema edes huomaa.
Ps. Montako exclua pleikalle ilmestyy tänä vuonna?
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
545
Kyllä legopelitkin on parhaita PC:llä. Paras ruudunpäivitysnopeus ja graafinen laatu. Hyvä että tulee muillekkin alustoille, koska se on aina kaikkien etu.
Kukin tavallaan. Tuommoiset pikkupelit sopivat käsikonsolille juuri mainiosti niin hyvä että Sonykin pikkuhiljaa valaistunut ja tuo isolle Nintendo-yleisölle edes jotain.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
Pysytäänkö kuitenkin faktoissa?
Horizon maksaa ps4 20€ jos haluan sitä kokeilla, taloudesta kun löytyy kys. Pelikone eikä eroa genien välillä kuulema edes huomaa.
Ei helvetti, mulla oli firman acco sisässä siellä ja näytti hinnat 0% alv. :lol:

Pahoittelut väärinkäsityksestä, ei todellakaan ollut tarkoitus.

tossa aiemmassa keskustelussa viitattiin muuten siihen 1TB versioon series S:stä, se ei ole ihan 300 euron konsoli kyllä. Oma 40 euron heitto oli siis pielessä sen verran, että olis pitäny sanoa 70 euroa.


Mitä taas genien eroon tulee, niin eikö kannattais sit ostaa vaikka alkuperänen xbone sen series S:n sijaan?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 471
Ei helvetti, mulla oli firman acco sisässä siellä ja näytti hinnat 0% alv. :lol:

Pahoittelut väärinkäsityksestä, ei todellakaan ollut tarkoitus.

tossa aiemmassa keskustelussa viitattiin muuten siihen 1TB versioon series S:stä, se ei ole ihan 300 euron konsoli kyllä. Oma 40 euron heitto oli siis pielessä sen verran, että olis pitäny sanoa 70 euroa.
On se tällä hetkellä, siksi minä siihen vertasinkin.
Ja juu olis kiva ku vois ostaa verottomana
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
On se tällä hetkellä, siksi minä siihen vertasinkin.
Ja juu olis kiva ku vois ostaa verottomana
Kova tarjous! Harmi ettei ole pleikkari tai pc.

plegeki näköjään aika hyvässä alessa 400 euroa. xbone torista toisaalta 40 euroa ja
eroa genien välillä kuulema edes huomaa.
pelistä riippuen toki varmaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 050
Jos kerran peleissä ei näe genien eroja niin miksi pelata edes Ser S lootalla kun voi pelata Done S:llä? Tai miksi ostaa Ser X kun se kuitenkin näyttää samalta Done S konsolilla? Säästyy hurjasti rahaa xbox pelaajilla kuten tietäjät täällä kertoo :kahvi:
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
545
Pitää kyllä sokea olla jos ei erota series ja one konsolien graaffisia eroja.

Ei kyllä toisaalta yllättäisi jos täällä muutama sokea olisi. :kahvi:
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 471
Jos kerran peleissä ei näe genien eroja niin miksi pelata edes Ser S lootalla kun voi pelata Done S:llä? Tai miksi ostaa Ser X kun se kuitenkin näyttää samalta Done S konsolilla? Säästyy hurjasti rahaa xbox pelaajilla kuten tietäjät täällä kertoo :kahvi:
CoDia pelatessa ei ole väliä onko ps4 vai series S, tai niin ainakin joku täällä mainosti. Ite tuolla series S konsolilla pelanneena voin sanoa että eron huomaa kyllä. Tuossa hyvä video aiheesta deeäffällä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 050
CoDia pelatessa ei ole väliä onko ps4 vai series S, tai niin ainakin joku täällä mainosti. Ite tuolla series S konsolilla pelanneena voin sanoa että eron huomaa kyllä. Tuossa hyvä video aiheesta deeäffällä.
Ja juuri sanoit ettei PS4 ja PS5 versioita erota Horizonissa :kahvi:

Horizon maksaa ps4 20€ jos haluan sitä kokeilla, taloudesta kun löytyy kys. Pelikone eikä eroa genien välillä kuulema edes huomaa.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
Sit jos tehoja kaipailee niin SeriesX, koska gamepass ja Day1 pelit mahtavan valikoiman lisäksi. Tuliko pleikalle tälle vuodelle muita excluja kuin Astro Bot?
Ei, jos tehoja oikeasti kaipaa niin PC. Saat nuo Gamepass pelit (day 1 myös), ilmaisen nettipelaamisen, PC exclut sekä Sonyn first party pelit (toki viiveellä, mutta nekin tulee).
E: toki mainittakoon että sitä kaikkien fanittamaa änäriä et tosin saa
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
545
Ei, jos tehoja oikeasti kaipaa niin PC. Saat nuo Gamepass pelit (day 1 myös), ilmaisen nettipelaamisen, PC exclut sekä Sonyn first party pelit (toki viiveellä, mutta nekin tulee).
E: toki mainittakoon että sitä kaikkien fanittamaa änäriä et tosin saa
NHL tuli Xboxin pilvipalveluun kaiketi muutama viikko takaperin eli PERIAATTEESSA senkin pelaaminen hoituu PC:llä mikäli joku haluaa kärsiä pilvipelaamisesta.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 471
Ei, jos tehoja oikeasti kaipaa niin PC. Saat nuo Gamepass pelit (day 1 myös), ilmaisen nettipelaamisen, PC exclut sekä Sonyn first party pelit (toki viiveellä, mutta nekin tulee).
E: toki mainittakoon että sitä kaikkien fanittamaa änäriä et tosin saa
Totta, ja tämän mahdollistaa MS.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
CoDia pelatessa ei ole väliä onko ps4 vai series S, tai niin ainakin joku täällä mainosti. Ite tuolla series S konsolilla pelanneena voin sanoa että eron huomaa kyllä. Tuossa hyvä video aiheesta deeäffällä.
Aika marginaalisia on erot kyllä edelleen. En ymmärrä miksi noin pienestä päivityksestä kannattaisi maksaa 300 euroa, etenki ku jo 400 eurolla sais ihan oikeasti lisää tehoja. Tai sit vaikka se PC jos haluaa parasta.

edit: ja tossahan vielä menettää levyaseman ja sen tuomat edut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 471
Aika marginaalisia on erot kyllä edelleen. En ymmärrä miksi noin pienestä päivityksestä kannattaisi maksaa 300 euroa, etenki ku jo 400 eurolla sais ihan oikeasti lisää tehoja. Tai sit vaikka se PC jos haluaa parasta.
300€ saat nopeat latausajat ja moneen peliin sen 60fps. Pääset myös pelaamaan starfieldiä, hellbladea, Indiana Jonesia yms.
500€ saat sit SeriesX konsolin joka tekee kaiken paremmin.
+500€ sit se pc:ee.
Siinä on jokaiseen makuun ja lompakkoon sopivia vaihtoehtoja.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
300€ saat nopeat latausajat ja moneen peliin sen 60fps. Pääset myös pelaamaan starfieldiä, hellbladea, Indiana Jonesia yms.
Hauskasti tässä ensin on listattu tuo 60fps ja sitten perään ne pelit jotka eivät sitä tarjoa. Noh, starfield sentään yritti tuen listätä, mutta suorituskyky on mitä on. Indyn osalta jäämme odottamaan tulevaa.
Siinä on jokaiseen makuun ja lompakkoon sopivia vaihtoehtoja.
Pleikka ja switchi vielä listalle, niin sit on ne kaikki maut listattu. :kahvi:
Etuina vaikka erilaiset pelivalikoimat ja halvempi hinta.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 984
Miettikää jos pelais sillä millä tykkää ja samalla arvostaisi muita ja niiden valintoja?

Ihan älytön konsepti, eikö?
Musta on ainaki hauskempi väitellä täällä väittelyketjussa aiheesta. Jos ei nappaa niin ei tätä ketjua tarvi seurata.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 050
"eikä eroa genien välissä kuulema edes huomaa" lienee lause jota tarkoitat? Tuossahan minä en itse esitä väitettä.
Eli trollausmielessä vain heitit tuollaisen väitteen?
Ei, jos tehoja oikeasti kaipaa niin PC. Saat nuo Gamepass pelit (day 1 myös), ilmaisen nettipelaamisen, PC exclut sekä Sonyn first party pelit (toki viiveellä, mutta nekin tulee).
E: toki mainittakoon että sitä kaikkien fanittamaa änäriä et tosin saa
Se on tuo pc melkoinen herkku. Nipa vielä mukaan tuomaan ne parhaat pelinsä niin täydellistä olisi.
Totta, ja tämän mahdollistaa MS.
Edelleenkin se pc pelaaminen onnistuu ilman MS olemassaoloa.

Aika marginaalisia on erot kyllä edelleen. En ymmärrä miksi noin pienestä päivityksestä kannattaisi maksaa 300 euroa, etenki ku jo 400 eurolla sais ihan oikeasti lisää tehoja. Tai sit vaikka se PC jos haluaa parasta.

edit: ja tossahan vielä menettää levyaseman ja sen tuomat edut.
DoneX on yllättävän kilpailukykyinen laite Ser S verratessa. Etenkin resoluutio edellä mentäessä DoneX on ylivoimainen. Joissakin peleissä on ollut jopa parempia yksittäisiä asetuksia last gen laitteella.

Hauskasti tässä ensin on listattu tuo 60fps ja sitten perään ne pelit jotka eivät sitä tarjoa. Noh, starfield sentään yritti tuen listätä, mutta suorituskyky on mitä on. Indyn osalta jäämme odottamaan tulevaa.

Pleikka ja switchi vielä listalle, niin sit on ne kaikki maut listattu. :kahvi:
Etuina vaikka erilaiset pelivalikoimat ja halvempi hinta.
Olen melko varma, että 30fps elämys sieltä tulee Xbox konsoleille Indyn osalta. PC siis ainoa pelikelpoinen laite ja kenties PS5 Pro kunhan sillekin peli myöhemmin tulee (huhut).
 
Viimeksi muokattu:

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
761
NHL tuli Xboxin pilvipalveluun kaiketi muutama viikko takaperin eli PERIAATTEESSA senkin pelaaminen hoituu PC:llä mikäli joku haluaa kärsiä pilvipelaamisesta.
Tämä varmaan hiljattain tullut googlauksen perusteella? Viimeisimmän tiedon mukaan ei ollut :kahvi: ei siinä, nyt sitä änäriäkin voi pelata herrarodun raudalla
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
545
Tämä varmaan hiljattain tullut googlauksen perusteella? Viimeisimmän tiedon mukaan ei ollut :kahvi: ei siinä, nyt sitä änäriäkin voi pelata herrarodun raudalla
Toukokuun 16. näyttänee tulleen.

Ei siinä jos netti jaksaa sujuvaa pilvipelaamista niin hyvä homma.

Itse valitsen aina raudalla pelaamisen.

Ja mitä tuohon "herrarodun rautaan" tulee niin eiköhän se peli pyöri jollain serverillä mikä lähentelee xboxia. :lol:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 727
Viestejä
4 295 716
Jäsenet
71 697
Uusin jäsen
taaplaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom