Mitä tarkemmat tiedot sitä tarkempaa voi vastata. Näyttö mustana ei kerro paljoa.
mulla PC nopeutui kun emolevyn biosin päivitin. eli minulla ongelmat oli day1 lähtien ja vuoden päivät sai nauraa PC hitaudelle. Tuo muistin treenaaminen on naurettavaa herran vuotena, jota ei pidä ottaa ominaisuutena. Itselläni jos musitin asetukset oli alemmalla tasolla, niin kone käynnistyi nopeasti.
Se että alkaa käytössä hidastumaan onkin jännä. Siinä pitää jo pohtia mikä on muuttunut softa asetuksissa ja raudan osalta. Osat näyttää melko vanhoilta, joten ihan raudasta huolehtiminen voisi olla tarpeen. Imurointi voi tehdä ihmeitä.
Itse lähtisin googlailemaan emolevyn mallin kanssa onko muilla vastaavaa. Itse löysin omasta tomahawkista yleisen ongelman ja se oli jo todettu bios ja asia on nyt sujut.
kolmas juttu on näyttöpaneeli. jos useampi näyttö ja laite, niin jos ei vain näyttöön tule signaalia, jos kone on muutoin hereillä. Itte joudun käsin vaihtamaan näytöstä lähteen.. Tekniikka on lasten kengissä edelleen monessa asiassa vaikka laite on alle vuoden vanha.