Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meneekö kone testiin kasaajalle vai kasasitko itse?Jos kone on jonkun putiikin kasaama niin sinne takas.Turhaan niitä osia on tilailla.Tosin jos oot ostamassa uutta isompaa muistikittiä niin sitten on eri asia.Jos ostat uuden kitin niin ota vaikka GSkill Trident.Luin netistä just samaa ongelmaa muillakin 7800 XT näyttiksellä, oli kyl muutakin vikaa kuten green screen, jota ei itsellä. Muutamalla oli tosin samat muistitkin kuin mulla. Muistit ois kyl halvempi vaihtaa ja kokeilla. Viime hetken vinkkejä?
Koko kone kävi datatronicilla jossa kasattu, kuukauden oli eikä mitään vikaa ilmennyt, powerin vaihtoivat, ei vaikutusta. Ja tosiaan ram muistit kävi kans huollossa kun occt näytti memory erroria, mutta lähettivät takaisin kun toimi siellä.Meneekö kone testiin kasaajalle vai kasasitko itse?Jos kone on jonkun putiikin kasaama niin sinne takas.Turhaan niitä osia on tilailla.Tosin jos oot ostamassa uutta isompaa muistikittiä niin sitten on eri asia.Jos ostat uuden kitin niin ota vaikka GSkill Trident.