PC ei tunnista USB-mikkiä

Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
13
Laitoin kesäkuussa uuden koneen. Minulla on ollut tähän mennessä USB-headset(hyperx revolver s), mutta nyt olen vaihtamassa sitä erilliseen mikkiin ja kuulokkeisiin. Tähän mennessä tietokone ei ole heti tunnistanut headsettiä ja USB on pitänyt käyttää irti koneesta ja liittää takaisin, jolloin se on löytynyt ääniasetuksista ja alkanut toimimaan. Joka kerta siis konetta käynnistäessä on tämä tehtävä. Noh nyt minulla on beyerdynamicin dt770 ja shure mv7. Kuulokkeet menee jackilla ja ne kone tunnistaa heti, toki pitää käydä vaihtamassa ääniasetuksissa oikea toistolaite :D Mikin laitan USBllä kiinni ja sitä se ei suostu löytämään sitten millään. Ei löydy laitehallinnasta, USB olen päivittänyt jne vaan ei millään.

Jokainen USB-portti pitäisi toimia, kun olen hiirtä ja näppäimistöä käyttänyt niissä vuorotellen eikä mitään ongelmia.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
509
Toimiiko se USB-mikrofoni jossain toisessa koneessa? Tai toisella kaapelilla?
Kun mikrofoni alkaa saada virtaa USB-johdon kautta (eli joko johtoa kytkettäessä tai tietokoneen virran kytkemisen yhteydessä) pitäisi mikrofonin hipaisunäppäinpaneelin LEDien välähtää.
Jos ei, niin sitten mikki on rikki.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
13
Toimiiko se USB-mikrofoni jossain toisessa koneessa? Tai toisella kaapelilla?
Kun mikrofoni alkaa saada virtaa USB-johdon kautta (eli joko johtoa kytkettäessä tai tietokoneen virran kytkemisen yhteydessä) pitäisi mikrofonin hipaisunäppäinpaneelin LEDien välähtää.
Jos ei, niin sitten mikki on rikki.
Kiitoksia vastauksista. Kävi niin hauskasti, että pari ensimmäistä johtoa oli rikki, kolmannella johdolla mikki alkoi välittömästi toimia kuten oletin sen toimivan :lol: Testasin vanhaan koneeseenkin nuilla ensimmäisillä johdoilla ja mietin että ei voi olla niin huono tuuri, että olisi mikki rikki :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 270
Viestejä
4 231 408
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom