Ratkaistu PC ei käynnisty sivuoven kanssa :D

Liittynyt
27.12.2020
Viestejä
572
Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin kun laitan tuon kotelon sivun takas kiinni, niin kone ei käynnisty, yrittää kyllä käynnistyä, mutta toistaa vaan samaa käynnistysääntä. Sitten kun otan tuon sivuoven pois, niin se käynnistyy. Aiemmin toiminut, mutta otin vain näyttiksen irti ja putsasin siittä pölyt. Nyt tää kone toimii kyllä, kun toi kotelon seinä ei ole kiinni. Ainut mihin se näyttäis osuvan on näyttiksen lisävirtakaapeli, mutta sekin on kyllä vuorattu ettei pitäs ottaa mitään kontaktia itse piuhoihin... Olen todella hämmentynyt.
Edit:
Ongelmaan löytyi ratkaisu. En ymmärrä missä oli vika, mutta korjaantui itsekseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
1 051
Itsehän olet jo sen todennäköisemmän syyn vikaan maininnut.

Ainut mihin se näyttäis osuvan on näyttiksen lisävirtakaapeli, mutta sekin on kyllä vuorattu ettei pitäs ottaa mitään kontaktia itse piuhoihin... Olen todella hämmentynyt.
 
Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
520
Niin onhan ne piuhat muovilla eristetty, eli ei oikosulkua tee, mutta kun se pelti painaa sitä kaapelia niin joko PCI-E lisävirtaliitin voi olla huonossa kontaktissa tai sitten koko näyttis liikahtaa hieman korttipaikassa.
 
Viimeksi muokattu:

emagdnim

...
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 470
Niin onhan ne piuhat muovilla eristetty, eli ei oikosulkua tee, mutta kun se pelti painaa sitä kaapelia niin joko PCI-E lisävirtaliitin voi olla huonossa kontaktissa tai sitten koko näyttis liikahtaa hieman korttipaikassa.
ja jos on noin ollut tilanne pitkään, niin johdot tai liittimet on voinut ajan saattossa myös murtua, jolloin pitää olla just oikeessa asennossa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 388
Viestejä
4 332 126
Jäsenet
72 205
Uusin jäsen
Mielo

Hinta.fi

Ylös Bottom