PBT doubleshot keycapit Wooting 60HE-näppäimistöön

tj0

Liittynyt
29.01.2023
Viestejä
193
Hei,

Olen täysi aloittelija näppäimistön modausasioissa. Ostin wooting 60HE-näppäimistön ja modailin sitä nyt hieman ekakertalaisena. Laitoin tofu redux-casen lisäpainolla, tein tapemodin, burgermountin, rasvasin kytkimet, jouset ja stabit ja vaihdoin coiled kaapelin. Oon tosi tyytyväinen, mutta nyt haluaisin vielä korvata ABS-näppäinhatut doubleshot PBT-mallisilla. Ne olisi enemmän tähän näppäimistöön sopivat, kun tähän nyt on jo panostanut aika paljon.

En vaan ota kertakaikkiaan mitään selvää että mitkä keycap setit sopivat näppikseeni. Haluaisin jotkut perus valkoiset näppäimet suomalaisilla näppäinmerkinnöillä, jotka kokonsa puolesta sopivat mun näppikseen. Ideaali tuote olisi esim. joku kohtuuhintainen tuote aliexpressistä, joka on doubleshot PBT -laatua ja sen saa Suomeen ilman tullisäätöjä. Wootingin omat PBT-hatut ovat vaihtoehto, mutta meni vähän maku ko. firmaan 4kk toimitusta odotettuani ja koettuani ei-minkäänlaista asiakaspalvelua. Laittoivat mm. tilaukseni jäihin, koska olin tilannut heiltä alumaze rungon concrete gray värisenä, jonka koko ensimmäinen erä tuli heidän varasolleen tehtaalta viallisena (värjäysprosessissa käynyt joku moka ja jokainen concrete gray runko on varustettu jostain teipeistä jääneillä haalistumilla). Laittoivat sitten toimitukseni jäihin, jotta voisin kertoa heille että haluanko perua rungon tilauksen, viallisen rungon 20 eur alennuksella vai haluanko odottaa 4kk päälle vielä reilu 2kk että saavat seuraavan, toivottavasti onnistuneen, erän varastolleen. Kun vastasin viestiin, meni 4 viikkoa ennen kuin kukaan oli lukenut sitä ja kuittasi asian ja asetti tilauksen jälleen aktiiviseksi.

Joten arvostaisin mielettömästi jos joku voisi linkata jonkun kohtuuhintaisen valkoisen doubleshot PBT -keycap setin joka sopii Wooting 60HE näppäimistöön!
 
Liittynyt
19.08.2023
Viestejä
483