Paypal alaikäiselle

Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
183
Poika haluaisi Paypal tilin, kun kavereillakin on ja näin pystyvät tienaamaan TikTokilla, mutta onkohan se nyt jotenkin laillisesti mahdollista?

Kun jossain oli keskustelua, että olisi mahdollista linkittää lapsen tili omaan tiliin mutta en kyllä sellaista vaihtoehtoa löydä, eli olisiko kokemusta ja ehdotuksia?
 

Tilipitappitippitappi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 310
...kun kavereillakin on...
Pisti tuo silmään... Meillä kun junnut on tuota perustetta käyttänyt, niin olen vetänyt rahahanat tiukasti kiinni ja sanonut että hanki "sellainen kuin kavereillakin" sitten kun olet täysi-ikäinen ja tienaat itse omat rahasi. Ovat varmaan oppineet jo tapani, ja nyt osaavat jo hieman paremmin perustella erinäiset hankinnat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 882
Pisti tuo silmään... Meillä kun junnut on tuota perustetta käyttänyt, niin olen vetänyt rahahanat tiukasti kiinni ja sanonut että hanki "sellainen kuin kavereillakin" sitten kun olet täysi-ikäinen ja tienaat itse omat rahasi. Ovat varmaan oppineet jo tapani, ja nyt osaavat jo hieman paremmin perustella erinäiset hankinnat.
Olihan tuossa se oikea perustelukin mainittu. "Kavereillakin on" saattaa olla jopa pelkkä vastine siihen, mitä itsekin asiaa tuntematta lonkalta heti sanoisin, eli että tuskin ottavat alaikäisiä asiakkaita.
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
535
omalla 14v jäbylillä on oma paypalli.
sai pankkikortin ni tehtiin tili, eikä siinä sen kummempia.

jos vetää saldonsa nollaan niin sitten ei ole rahaa enää esim. sen kuukauden aikana.
jotain kuukausirahojahan tuo saa mummiltaan. :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 210
Viestejä
4 330 594
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom