Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt oikein ymmärrä mitä koitat kysyä. Sinulla joko on se tiedosto tai ei ole, riippuen onko buildin tekijä sen sinulle antanut tai oletko tehnyt sen itseOnko jollain tietoa pitääkö build planner tiedosto olla jaettu että voi ladata sen peliin vai onnistuuko jotenkin vaikka tiedostoa ei olisi jaossa?
En nyt oikein ymmärrä mitä koitat kysyä. Sinulla joko on se tiedosto tai ei ole, riippuen onko buildin tekijä sen sinulle antanut tai oletko tehnyt sen itse
.build tiedostot täytyy pistää C:\Users\<username>\Documents\My Games\Path of Exile 2\BuildPlanner -kansioon ja sitten sen voi ottaa käyttöön pelissä passivepuu-näkymässä vasemmasta ylälaidasta. Muuta tapaa ei ole.
Ainakin tällä sivustolla voi tehdä tiedoston itse manuaalisesti kliksuttelemalla passive nodet, skillit, jne. ja klikkaamalla save: PoE 2 Build Planner
Essencellä ainakin tulee vaaleansinistä.Tyhmä kysymys, mutta miten näitä "vaaleansinisiä" prefix/suffixei lisätään itemeihin, nuoli alla. POE 1 nää taisi olla crafting bencistä lisättyjä jos oikein muistan, mutta mites POE2?
![]()
Sanoisin, että sisällön määrään nähden bugeja on varsin vähän. Mulla meni varmaan 4-5 päivää ennen kuin kohdalle osui ensimmäinen bugi, eikä yhtäkään kovin merkittävää bugia ole tullut vieläkään vastaan, vaikka on endgameakin tullut tahkottua kymmeniä tunteja.Kannattaa tehdä bugireportti foorumeille tai ainakin tarkistaa onko jo tehty.
0.5 on ollut kaikista bugisin patchi koskaan. Muuten erinomainen patchi.
Itse an muista yli 400h ajalta oikeen yhtään, mutta tässä oli hieman taukoa, joten saattaa olla et on vaan unohtunut. Mitään isompaa ei ainakaan ollut.Sanoisin, että sisällön määrään nähden bugeja on varsin vähän. Mulla meni varmaan 4-5 päivää ennen kuin kohdalle osui ensimmäinen bugi, eikä yhtäkään kovin merkittävää bugia ole tullut vieläkään vastaan, vaikka on endgameakin tullut tahkottua kymmeniä tunteja.
Jos ongelma on vain tiettyjen itemien kohdalla niin tuo kuulostaa enemmän affiniteetti ongelmalta. Eli olet määrittänyt esim. charmit menemään tiettyyn tabiin ja se tabi on täynnä niin tuossa tapauksessa peli herjaa aina että tabi on täynnä vaikka muualla tilaa olisikin.Itse an muista yli 400h ajalta oikeen yhtään, mutta tässä oli hieman taukoa, joten saattaa olla et on vaan unohtunut. Mitään isompaa ei ainakaan ollut.
Nyt tuli tosin vastaa eka kunnollinen eli ei pysty siirtämään joitain esineitä Ctrl-klikkaamalla inventorystä stashiin, vaikka tilaa onkin, peli väittää ettei ole.
Tää tuli vastaa ihan normi-itemeillä, panssareilla ja flaskeilla.Jos ongelma on vain tiettyjen itemien kohdalla niin tuo kuulostaa enemmän affiniteetti ongelmalta. Eli olet määrittänyt esim. charmit menemään tiettyyn tabiin ja se tabi on täynnä niin tuossa tapauksessa peli herjaa aina että tabi on täynnä vaikka muualla tilaa olisikin.
Okai, tuollasta ei ole itellä tullu vastaan vaikka tunteja tähän päivitykseen olenkin upottanut jo hyvän määrän. Isoin ja ärsyttävin bugi mitä itsellä on tullu vastaan liittyy noihin strongboxeihin eli laatikko jättää yhden setin tai yhden mobin spawnaamatta ja tästä syystä laatikko ei koskaan aukea.Tää tuli vastaa ihan normi-itemeillä, panssareilla ja flaskeilla.
SSF? Itse levuttelin oman arboristioraakkelin end gameen noin kymmenessä tunnissa koska pelasin ilman tradea. Kolmonen on kyllä pisin akti, mutta ei mitenkään erityisen haastava.![]()
Olin nelosaktissa ongelmissa Prisonerin kanssa. Sitten sain uuden jousen ja Poisonburstin noin 400 dmg nousi reiluun tonniin. Sanoisin, että on taas vähän miellyttävämpää.
Onkohan muuten mahdollista, että kolmosaktille tehtäisiin jotain? Jotenkin raskas ja pitkä...
SSF? Itse levuttelin oman arboristioraakkelin end gameen noin kymmenessä tunnissa koska pelasin ilman tradea. Kolmonen on kyllä pisin akti, mutta ei mitenkään erityisen haastava.
Kannattaa nyt huomioida, että kokemattomilla pelaajilla voi mennä helposti kymmenen tuntia kahteen ensimmäiseen actiin.SSF? Itse levuttelin oman arboristioraakkelin end gameen noin kymmenessä tunnissa koska pelasin ilman tradea. Kolmonen on kyllä pisin akti, mutta ei mitenkään erityisen haastava.
Kannattaa nyt huomioida, että kokemattomilla pelaajilla voi mennä helposti kymmenen tuntia kahteen ensimmäiseen actiin.
Muutama nosto kampanjasta jos pelaa tradea.Kyllä. Varmasti meni ainakin tuo.
Pitää varmaan tsekata joku striimi tms. että miten tätä pitäisi pelata.![]()
Taidot ei riitä. Luultavasti kamat huonot tai sitten puu/gemit/supportit väärin laitettu.Peli tuntuu kovin hankalalta tossa lvl52 jälkeen saarissa. Pari charrua nyt siinäkohtaa. Vai eikö taijot riitä?-)
Warru titan ja sorceress dov
You´re goddamn right. Puunasin charrua kuntoon ja menikin uusiksi melkein kaikki. Taas paiskaa niin että verenmaku on suussa. Peli on kyllä hyvä.Taidot ei riitä. Luultavasti kamat huonot tai sitten puu/gemit/supportit väärin laitettu.
Kyllä seasonit on ihan jatkossakin. PoE1 voit katsella infoa.You´re goddamn right. Puunasin charrua kuntoon ja menikin uusiksi melkein kaikki. Taas paiskaa niin että verenmaku on suussa. Peli on kyllä hyvä.
Redditissä joku mainitsi ettei 1.0 patchissa enää olisi tälläisiä ns. Seasoneita että kaikki alkaa X kuukauden välein alusta. True or false?
Seasonit* tosiaan tulee olemaan myös PoE2:ssa erittäin tärkeä osa peliä; suurimmat sisältöpäivitykset bundlataan uuden seasonin kylkeen.You´re goddamn right. Puunasin charrua kuntoon ja menikin uusiksi melkein kaikki. Taas paiskaa niin että verenmaku on suussa. Peli on kyllä hyvä.
Redditissä joku mainitsi ettei 1.0 patchissa enää olisi tälläisiä ns. Seasoneita että kaikki alkaa X kuukauden välein alusta. True or false?
Mistähän Redditistä löytyy joku, joka on näin pihalla aiheesta? Jos tuolla PoE 2:n Redditissä tällaista mainitsee, niin jengi on kyllä välittömästi korjaamassa tuota täysin väärää väitettä.Redditissä joku mainitsi ettei 1.0 patchissa enää olisi tälläisiä ns. Seasoneita että kaikki alkaa X kuukauden välein alusta. True or false?
Voisiko olla joku väärinymmärrys, että ennen 1.0 ei tule enää uusia seasoneita? Näin ainakin itse muistelisin lukeneeni.Mistähän Redditistä löytyy joku, joka on näin pihalla aiheesta? Jos tuolla PoE 2:n Redditissä tällaista mainitsee, niin jengi on kyllä välittömästi korjaamassa tuota täysin väärää väitettä.
Liigoja (eli PoE 2:n seasoneita) tulee olemaan jatkossakin noin 4kk välein. Voihan sitä vanhaa hahmoa edelleen standard-liigan puolella jatkaa, kun ei niitä kuitenkaan poisteta, mutta hyvin harva näin tekee. Näiden pelien suola on, että tasaisin väliajoin aloitetaan alusta, koska silloin pelin pääsee aina kokemaan parhaalla mahdollisella tavalla uudelleen ja uudelleen.
Uusia normaaleja liigoja ei ole ennen 1.0 tulossa enää, mutta jonkinlaista eventtipohjaista economy resettiä kuitenkin tulee. Voi toki olla, että joku tähän liittyvä väärinymmärrys.Voisiko olla joku väärinymmärrys, että ennen 1.0 ei tule enää uusia seasoneita? Näin ainakin itse muistelisin lukeneeni.
No nyt! Arvostan.![]()
Kausi taputeltu ja nakkasin ~1200 diviä guildin laatikkoon. Ottakoot kuka tarvii, toki ei nyt yhellä tyypillä tarvi kaikkia ottaa![]()
No kyllähän ne joku oli vienyt. No toivottavasti joku sitten teki 1200 divillä jotain![]()
Kausi taputeltu ja nakkasin ~1200 diviä guildin laatikkoon. Ottakoot kuka tarvii, toki ei nyt yhellä tyypillä tarvi kaikkia ottaa![]()
Officerit taitaa nähdä nettisivun kautta kuka on ottanut ja mitä, jos sieltä joku on kaikki rohmunnutNo kyllähän ne joku oli vienyt. No toivottavasti joku sitten teki 1200 divillä jotain![]()
No kyllähän ne joku oli vienyt. No toivottavasti joku sitten teki 1200 divillä jotain![]()
Officerit taitaa nähdä nettisivun kautta kuka on ottanut ja mitä, jos sieltä joku on kaikki rohmunnutMutta joo, samapa tuo.
Illemmalla, jos vielä löytyy, niin kelpaa jokunen. Sormus ja amuletti kaipaisi vähän päivitystä. Muutenhan divejä on tippunut ihan mukavasti (joku +30) kun noista runehommista saa ihan hyvin endgamessa.Nyt löytyy ensimmäiset 50div guild stashistä tarvitsevalle.
Voisitko lisää minut kiltaan? Lähetin kaveripyyntö ManaSmasherFromHeavens hahmolta.Tarkistin sivut ja oli mennyt divit usealle henkilölle.![]()
Temppeli on itselle ollut melkoinen rahasampo, juoksen vielä Atlas-pisteitä pelkillä temppelitableteilla ja sitten käy aina aika ajoin loottaamassa AtziriaIllemmalla, jos vielä löytyy, niin kelpaa jokunen. Sormus ja amuletti kaipaisi vähän päivitystä. Muutenhan divejä on tippunut ihan mukavasti (joku +30) kun noista runehommista saa ihan hyvin endgamessa.

Eipä siellä juurikaan voi mitään toheloidaHuh, mapeille pelasin. Ei taida näkyä kuinka monta tuntia on pelannut kyseisellä hahmolla? Kokeilin tradea myös ja en tiedä, miten tuskaisaa olisi ollut ilman niitä kamoja. 4 act oli hyvä ja tykkäsin kyllä kolmesta viimeisestä, jotka käsittääkseni jotain väliaikaisia on.
Pitää googlata mapeista vinkkejä etten toheloi jotain perusasiaa.
Saako filtteristä jotenkin hahmokohtaisen?Eipä siellä juurikaan voi mitään toheloidaItems filter kannattaa katsoa kuntoon jos ei ole jo. Esimerkiksi NeverSink very strict
Mitä tarkoitat hahmokohtaisella? Tarkoitatko, että eri filtteri olisi automaattisesti käytössä kun vaihtaa hahmoa? Se ei ole mahdollista, mutta toki filtterin vaihtaminen onnistuu nopeasti asetuksista.Saako filtteristä jotenkin hahmokohtaisen?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.