Path of Exile 2 (PC, PS5, Xbox)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyppi
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla ainakin toimii hyvin leapslammi warriori. Pitäisi muuntaa jossain vaiheessa bearformiin, mutta ei ole jaksanut. Toteemit maahan ja hyppimään, niin sulaa bossitkin hyvin.

Onko jollain tietoa pitääkö build planner tiedosto olla jaettu että voi ladata sen peliin vai onnistuuko jotenkin vaikka tiedostoa ei olisi jaossa?

Onko jollain tietoa pitääkö build planner tiedosto olla jaettu että voi ladata sen peliin vai onnistuuko jotenkin vaikka tiedostoa ei olisi jaossa?
En nyt oikein ymmärrä mitä koitat kysyä. Sinulla joko on se tiedosto tai ei ole, riippuen onko buildin tekijä sen sinulle antanut tai oletko tehnyt sen itse :D
.build tiedostot täytyy pistää C:\Users\<username>\Documents\My Games\Path of Exile 2\BuildPlanner -kansioon ja sitten sen voi ottaa käyttöön pelissä passivepuu-näkymässä vasemmasta ylälaidasta. Muuta tapaa ei ole.

Ainakin tällä sivustolla voi tehdä tiedoston itse manuaalisesti kliksuttelemalla passive nodet, skillit, jne. ja klikkaamalla save: PoE 2 Build Planner

En nyt oikein ymmärrä mitä koitat kysyä. Sinulla joko on se tiedosto tai ei ole, riippuen onko buildin tekijä sen sinulle antanut tai oletko tehnyt sen itse :D
.build tiedostot täytyy pistää C:\Users\<username>\Documents\My Games\Path of Exile 2\BuildPlanner -kansioon ja sitten sen voi ottaa käyttöön pelissä passivepuu-näkymässä vasemmasta ylälaidasta. Muuta tapaa ei ole.

Ainakin tällä sivustolla voi tehdä tiedoston itse manuaalisesti kliksuttelemalla passive nodet, skillit, jne. ja klikkaamalla save: PoE 2 Build Planner

Kiitos vastasit kyllä kysymykseeni.

On kyllä tosi kätevät tuo Build Planner. Aloitin pelaamaan rangerilla ja poison pathfinder olisi tulossa. Tuli vielä act2:ssa uniikki jousi, joka ainaki vielä act3:ssa toimii erinomaisesti.

Exile.jpg

Tyhmä kysymys, mutta miten näitä "vaaleansinisiä" prefix/suffixei lisätään itemeihin, nuoli alla. POE 1 nää taisi olla crafting bencistä lisättyjä jos oikein muistan, mutta mites POE2?

1780771030290.png

Statistiikka

Viestiketjuista
308 616
Jäsenet
83 358
Uusin jäsen
lampunhenri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom