Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pakko varmaa viedä ens viikoks noilla hirmupakkasilla se kauppakeskuksen parkkihallii kilvet irrotettuna ja käydä sitte kattelee ku lappu ilmestyy kauan on aikaa siirtää
Ota akku irti ja kanna tupaan jos et kerta muutemkaan ajele?en viitti sitäviikkoo pitää tuola pakkasessa akku muutenki huonona. ja jaksa ajella turhaa joka toinen päivä tunnin lenkkiä turhan päite
Oliko mersu siis kyseessä? En mä kyllä kilvettömänä uskaltaisi jonkun Sellon parkkihalliin ajaa. Tuskin aamulla enää siellä olisi odottamassa.oho sielä ollaa ripeitä
Näinhän se on.Helsingissä nyt muutenkin on ihan perseestä pysäköidä. Jos on joku iso työmaa niin tottakai on paljon duunareitakin ja sitten kaupunki pistää "ihan vittuillakseen" kaikki lähikadut pysäköintikiellon piiriin ja sitten saa jostain 1.5km päästä rontata kaikkia työkaluja työmaalle jos ei kerkiä aamulla 10 ensimmäisen joukossa lähellä oleville sallituille paikoille. Hyvänä esimerkkinä eräs iso työmaa jonka ympärillä oli reilusti kadunvarsipaikkoja. Vajaa viikko työmaan aloittamisesta yhtäkkiä vaan tulikin kaikille lähikaduille pysäköintikielto, joten duunarit joutuivat sitten etsimään jostain kilometrin-parin päästä parkkipaikkoja. Itsellä tosin oli erään vieressä olevan firman pihalle pysäköintilupa joka helpotti aika paljon mutta olihan tuo aika mulkku veto kaupungilta. Mitään selvää syytä tuolle pysäköintikiellolle kun ei oikein ollut.
Olen pahoillani, tarkoitus ei ole olla ilkeä.ompas inhottavan ilkeetä porukkaa osa täällä
Jos kilvet ei ole näkyvissä niin tervetuloa hakemaan koslaa varikolta. Ei se kilpien poisottaminen paljoa auta, kyllä viranomaiset osaa rungonnumerolla katsoa asioita ja veloitta oikeaa omistajaa varikolla.irrotan kilvet siitä auton sisälle
se on hyvä koulu välillä te opitte meiltä ja me teiltä kaikki winwinElämäm Koulussa oppii aina uutta.
Juu, tuo kannattaa kokeilla... Ja varsinkin kannattaa jäädä kiinni kun tuo on laissa kiellettyä. Tai mikä minä olen sanomaan jos joku haluaa kokeilla millaiset sakot tulee feikkikilvillä, kuitenkin sen tiedän että isommat kuin pelkkä pysäköintivirhemaksu.tai sit vois tehä noita kilpiä teettää taikka ite väliaikasia kilpiä kattoo vaa samanlaisen auton nettiautosta ja tekee pahvista kilven nii sillähän selvii kanssa hyvin lasku vaa menee jonnekki toiselle