Loogisesti ajatellen sitä voisi helposti tulla tuohon lopputulokseen.
Ongelma tässä on se jos myöntää, että omia todennäköisyyksiä voisi parantaa niin ei voi samaan aikaa olla sitä mieltä, että kaikki vika on niissä typerissä naisissa. Jos kaikki vika on naisissa, niin oma pääty on niinsanotusti automaattisesti täysin puhdas. Jos menee lipsauttamaan, että omaan pariutumiseen voi vaikuttaa, eikä silti pariudu niin asioita mihin voi vaikuttaa joutuu ikävästi etsimään näppiksen ja tuolin väliltä. Siinä olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että vain tuota ehkä hieman henkisesti kivuliasta tietä pitkin se muutos tulee jos on tullakseen, mutta toisaalta eihän tässä tiedä jos vaikka vanhoilla päivillä itsekin joutuisi vielä markkinoille niin parempihan näitä vastaan on kilpailla.
Tämä ketjuhan kulminoituu täysin tuohon, että pohditaan tasaisin väliajoin, että miksi ihmeessä ne naiset ovat niin tunteen vallassa olevia lihavia höppänöitä, (kun ei tule minun kaltaista laatusonnia kotisohvalta hakemaan parisuhteeseen ja suoraan perhettä perustamaan.) Yleisesti vaikuttaa, että osalla kokemukset puuttuvat siitä ekasta viikonloppua pidemmästä 'harjoittelusuhteestakin' Samaan aikaa ei pystytä myöntämään sitä 'tosiasiaa' että jos ei pysty vaikka naisia katsomaan silmiin puhuessa ja hymyilemään, niin pelkästään tuota muuttamalla omat mahdollisuudet nousisi reilusti nollan yläpuolelle.
Kertoo myös aika paljon kyllä itsestään jos henkinen kasvu nähdään synonyyniminä itsepetokselle... Toisaalta henkinen stagnaatio ja itsepetos ovat paljon helpompia asioita kaikille, kuin henkinen kasvu. Noin niinkuin yleisesti suomenkielessä sanoisin, että henkisen kasvun hyvänä vastakohtana toimisi juurikin esimerkiksi itsepetos.
Mitä nyt taas, tuuhea paskapuhelinja jatkuu tuttuun tapaan?
Ja mikä ihmeen pakkomielle sulla on silmiin katsomiseen ja hymyilyyn? Toki jos on ujo, niin se intensiivinen katsekontakti ei välttämättä suju ihan alkuun, mutta kun jonkin aikaa juttelee niin kai sitä keskustellessa katsoo välillä toista naamaa päin ilman että se vaatisi mitään harjoittelua?
Tai syytellään naisia siitä että ovat liian nirsoja ja lisäksi läskejä tai muuta paskaa. Vika siis on naisissa? Tällainen ajattelutapa ei tietenkään johda muuhun kuin katkeroitumiseen.
Kyllä se hieman siltä näyttää, että ainakin osa naisista on liian nirsoja, päätellen mm. muutama sivu sitten linkatusta hesarin uutisartikkelista. Siinähän monet naiset valittivat että parhaat miehet on jo varattuja, minkä ei pitäisi olla kovinkaan yllättävää.
Oletettavasti tämä johtuu siitä, että naiset löytävät lyhyempiaikaista seuraa suunnilleen sormia napsauttamalla ja monesti haetun seuran "taso" kalibroidaan tällä perusteella. Kaikki naiset ei toki tee näin, mutta todennäköisesti riittävän iso osa että se aiheuttaa ongelmia sekä naisille itselleen että isolle osalle miehistä.
Viimeksi muokattu:

Itse en oo kyllä tällaisen kohteeksi koskaan joutunut, joten ehkä siksi tuntuu vieraalta ajatukselta, että ihan häiriöksi asti lähestyttäisiin. Toki voi olla ihan asennekysymyskin, kyllä mulle nuorena kelpas setien tarjoamat drinksut ja olin tunnettu siitä, että mentiin mihin vaan baariin, sieltä löyty aina joku, joka halus tarjota kaljat.