• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Pitääkö meillä muilla olla samat mielipiteet ja kenties jopa samat fetissit kun sulla? Jos joku nyt oikeasti tykkää vaikka painiessa läpsäyttää kämmenellä hieman isompaan pyllyyn niin mitä se sinulta on pois, kun ette lähtökohtaisesti edes kilpaile samoista naisista?
Oli puhe (naisellisista) muodoista, ja objektiivisesti ottaen enemmän ne muodot/kurvit tulee esiin hoikahkossa kuin läskissä vartalossa. Tämä ei siis ole mielipide vaan fakta.

Ja kun läskiä on tarpeeksi, ei naisen kroppa eroa enää läskin miehen kropasta juuri mitenkään, paitsi että tissit on ehkä vähän isommat. Ja varsi lyhyempi.

Itse ymmärrän molempia osapuolia.
En pidä ns. mallin mitoissa olevista (eli näyttää pojalta, anoreksia, 175-180cm+ paino 50-55kg yms.) mutta myös "lihapulla malli" mikä alkaa yleistymään niin miehillä kuin naisillakin on ihan terveydenkin kannalta todella pahasta. Eli joku 160cm ja paino 140+kg. Jalat vääristyvät, polviin ja niveliin sattuu...

Ns normaali Suomalainen nainen (164-165cm ja 71-73kg) on ihan OK.

Kun mies taasen on sen noin 180cm (hieman alle riippuen iästä keskimääräinen pituus taisi olla joku 177cm) ja painoindeksi on keskimäärin päälle 27 mutta ei kuitenkaan lähelle 30 (paitsi nuorissa sekä pojissa että tytöissä tuo alkaa yleistymään...)

Oli puhe (naisellisista) muodoista, ja objektiivisesti ottaen enemmän ne muodot/kurvit tulee esiin hoikahkossa kuin läskissä vartalossa. Tämä ei siis ole mielipide vaan fakta.
Niin, minulle nyt vaan jäi hieman objektiivisesti ottaen epäselväksi mikä ongelma siinä on, että joku tykkää paksummista naisista? Edelleen näin ulkopuolisen lukijan roolissa näyttää siltä, ettet kilpaile esimerkiksi tämän namlepon kanssa edes samoista naisista. Luulisi tämän olevan myös ihan fakta.

Ja kun läskiä on tarpeeksi, ei naisen kroppa eroa enää läskin miehen kropasta juuri mitenkään, paitsi että tissit on ehkä vähän isommat. Ja varsi lyhyempi.
Jep, sitten kun suhde on myös tarpeeksi pitkä niin voi tosiaan tulla elämässä vastaan tilanteita, missä paino muuttuu. Oma paino voi muuttua ja puolison paino voi muuttua, sekä molemmat voi muuttua samaan aikaan. Esimerkiksi nykyisessä suhteessa puolisoni on ollut yli- ja alipainoinen, eikä rehellisesti sanottuna makuupuoleen puolella ollut ongelmia kummankaan kanssa, joten epäilen että minulle esimerkiksi kumppanin paino ei ole hirveän tärkeä asia. Epäilen, että sinulla asia on hieman erilailla.

Tiivistettynä koitan sanoa, että meitä on todella moneen junaan ja silti osa menee vielä lentäen tai laivalla.

Niin, minulle nyt vaan jäi hieman objektiivisesti ottaen epäselväksi mikä ongelma siinä on, että joku tykkää paksummista naisista? Edelleen näin ulkopuolisen lukijan roolissa näyttää siltä, ettet kilpaile esimerkiksi tämän namlepon kanssa edes samoista naisista. Luulisi tämän olevan myös ihan fakta.
Keskustelu lähti käyntiin siitä kun vihjattiin, ettei miehet yleisesti ottaen välitä onko nainen läski vai ei, mikä on tietenkin täyttä potaskaa.

Tottakai kannattaa tykätä mistä haluaa, ja sitä helpommalla selviää elämästä mitä läskimmistä tykkää. Läskit ämmät ei maailmasta kesken ole loppumassa.

Vielä parempi, jos on bi ja tykkää myös miehistä. Ai että sitä seksuaalisen helppouden ihanuutta! Rehellisesti sanoen käy kateeksi. Itse saan tällä hetkellä ehkä kerran puolessa vuodessa. Tällä tahdilla loppuelämän sekstailut lasketaan muutamassa kymmenessä kerrassa.
Jep, sitten kun suhde on myös tarpeeksi pitkä niin voi tosiaan tulla elämässä vastaan tilanteita, missä paino muuttuu. Oma paino voi muuttua ja puolison paino voi muuttua, sekä molemmat voi muuttua samaan aikaan. Esimerkiksi nykyisessä suhteessa puolisoni on ollut yli- ja alipainoinen, eikä rehellisesti sanottuna makuupuoleen puolella ollut ongelmia kummankaan kanssa, joten epäilen että minulle esimerkiksi kumppanin paino ei ole hirveän tärkeä asia. Epäilen, että sinulla asia on hieman erilailla.

Tiivistettynä koitan sanoa, että meitä on todella moneen junaan ja silti osa menee vielä lentäen tai laivalla.
Painot voi muuttua, ja jos ne muuttuu oleellisesti, saattaa suhde sen jälkeen olla teeskentelyä, josta ei oikein uskalleta tai haluta puhua rehellisesti ääneen. Seksielämä hiipuu ja pariskunta on yhä enemmän kaveripari eikä romanttinen pari. Ihan jo siksikin, että ylipaino itsessään heikentää hormonitoimintaa ja libidoa.

Aika tavallinen tarina oikeastaan.

Mutta kuten sanottua, jos läski kumppani sytyttää, niin onneksi olkoon!

Vielä parempi, jos on bi ja tykkää myös miehistä.
Niin, vähän niinkuin tämä painoasia myös seksuaalisuutta on vaikea laittaa yhteen tai edes kahteen muottiin. Minusta kaikki on ihan yhtä hyviä.

Painot voi muuttua, ja jos ne muuttuu oleellisesti, saattaa suhde sen jälkeen olla teeskentelyä, josta ei oikein uskalleta tai haluta puhua rehellisesti ääneen. Seksielämä hiipuu ja pariskunta on yhä enemmän kaveripari eikä romanttinen pari. Ihan jo siksikin, että ylipaino itsessään heikentää hormonitoimintaa ja libidoa.

Aika tavallinen tarina oikeastaan.

Mutta kuten sanottua, jos läski kumppani sytyttää, niin onneksi olkoon!
En ole ihan varma luitko sitä mun tekstiä. Asioiden ääneen puhuminen on kyllä aina hyvä asia, siinä olen samaa mieltä. Kamiina on saatu ihan hyvin syttymään jo pitemmän aikaa ja ei edes ollut itselle niin väliä onko ollu kuivia vai märkiä halkoja tässä vuosien saatossa. Nykyään kumppani on kuulemma omassa kohdepainossa ja yrittää pysyä siinä, itsellä olisi rehellisesti pari kiloa ylimäärästä mukana ja en kyllä ajatellu muutakun vähentää vaa pikkasen kaljottelua lomalla, vaikka hormitoiminta ja lipido hieman kärsisi :) Talvella karistelee sitten kuntopyörällä jos on vielä mukana.

Suht kepoisin perustein saa incelsyytteitä, kun itsekin sivulauseessa toteat sen kuitenkin olevan "erittäin hyödyllinen ominaisuus".
Eihän naisellekaan hoikkuus ole kaikki kaikessa, toki se on erittäin hyödyllinen ominaisuus, mutta harvaa miestä lopulta kiinnostaa, ellet ole sairaaloisen ylipainoinen tai kymmeniä kiloja miestä painavampi.
En siinä syyttänyt inceliksi, vaan sanoin, että jutut täällä lähes samalla tasolla kuin niissä meemeissä, joissa naisia on mahdotonta saada, jos ei ole 190cm khädi. Toki se varmaan onkin totta, jos yrittää saada jotain ikäryhmänsä kauneimpia 20v bimboja Tinderistä, joilla filtterit tapissa ja jonossa 1000000 ehdokasta, mutta jos ei pituus aika merkityksetön asia.

Olen itse melko lyhyt ja naisia on aina riittänyt, asia ollut ongelma muistaakseni kaksi kertaa, kummallakin kerralla nainen oli pidempi. Paljon isompi vaikutus on ollut esim. hiustyylillä, jos ajan kaljuksi siitä alkaa todella usein joku valitus "kasvata tukka :S!".

Niin, vähän niinkuin tämä painoasia myös seksuaalisuutta on vaikea laittaa yhteen tai edes kahteen muottiin. Minusta kaikki on ihan yhtä hyviä.
Kyllä useimpien miesten (miksei naistenkin) seksuaalisuus on aika standardia ja yllätyksetöntä. Kaikenlaiset vähemmistöt ja erikoistapaukset on kirjaimellisesti (pienessä) vähemmistössä.

Mutta mun pointti oli, että sitä helpompaahan elämä olisi mitä laajempi joukko ihmisistä sua seksuaalisesti sytyttää. Että siinä mielessä kateeksi käy sellaisia seka-naijia. Mä kun puolestani olen 100% hetero joka tykkää epä-läskeistä naisista, niin hiljaista pitelee. Ja jatkossa yhä hiljaisempaa. No can do.

Itse ymmärrän molempia osapuolia.
En pidä ns. mallin mitoissa olevista (eli näyttää pojalta, anoreksia, 175-180cm+ paino 50-55kg yms.) mutta myös "lihapulla malli" mikä alkaa yleistymään niin miehillä kuin naisillakin on ihan terveydenkin kannalta todella pahasta. Eli joku 160cm ja paino 140+kg. Jalat vääristyvät, polviin ja niveliin sattuu...

Ns normaali Suomalainen nainen (164-165cm ja 71-73kg) on ihan OK.

Kun mies taasen on sen noin 180cm (hieman alle riippuen iästä keskimääräinen pituus taisi olla joku 177cm) ja painoindeksi on keskimäärin päälle 27 mutta ei kuitenkaan lähelle 30 (paitsi nuorissa sekä pojissa että tytöissä tuo alkaa yleistymään...)

165cm pitkällä ja 72kg painoisella painoindeksi on jo 26,4 eli ylipainon puolella sekin. Ei toki niin pahasti kuin lähempänä 30 oleva painoindeksi, mutta kuitenkin.

En ole ikinä oikein käsittänyt sitä epävarmuutta naisten suhteen. Kaikki kuitenkin varmaan ymmärtää ja tietää mitä tarkoittaa olla itsevarma, niin silti joko ujostellaan tai löydään se itsevarmuus niin törkeästi överiksi että kuuhun asti paistaa se että nyt ei ole jätkällä kaikki kunnossa.

Olemalla NORMAALI pääsee aika pitkälle. Jännittäminen ja epävarmuus loppuu kun tarpeeksi monta kertaa laittaa itsensä niihin tilanteisiin. Jotenkin turhauttavaa aina kuunnella nämä samat jutut ihan livenäkin ihmisiltä.

Niin, toki jännitys ennen pitkää vähenee, mutta varsinkin nuorena on aika yleistä että jännittää. Ja tämähän se helposti saa näyttämään siltä, ettei kaikki olisi kunnossa... minkä lisäksi pelkän juttelun lisäksi taitaa useimmiten tarvita melko paljon omaa aktiivisuutta ja aloitteiden tekoa että saa vietyä hommaa eteenpäin, muuten se jää helposti juttelun tasolle.

Tämä. Hämmästyttää edelleen ajattelumalli, jossa naiset esitetään jonain ihme taruolentoina, joille pitää pystyä olemaan jollain tapaa ikimuistoinen samantien maagisilla chad-repliikeillä. Tuollainen teennäinen yliyrittäminen lähinnä paistaa lävitse ja toimii ennemminkin karkoitteena.

Kummasti tähänkin asiaan auttaa toistot kuten moneen muuhun asiaan elämässä, pakko laittaa itseään likoon jos meinaa tästä pajatsosta jotain voittaa. Onhan se varmasti alkuun jäykkää ja väkinäistä, mutta äkkiä sitä alkaa hoksata mikä on homman juju normaaleilla hoksottimilla. Yleisiä puheenaiheita nyt löytyy suht helposti jos yhtään ajankohtaisia aiheita seuraa, näillä on yleensä helppo aloittaa. Toinen hyvä on ollut jonkun asian kehuminen toisesta, vaatteet on etenkin naisille yksi itsensä ilmaisun tapa. Disclaimerina "Hyvä perse&/tissit!" ei oo sitten kehu, vaikka jotkut urpot näin kuvittelevatkin. Toki sit pitää myös hiffata ajoissa, mikäli toista ei kiinnosta lainkaan niin tilanne ei mene vaivaannuttavaksi vaan annetaan toiselle tilaa.

Muistan itsekin aikoinaan parikymppisenä seuraavan keissin kun tuli vielä yökerhoissa pyörittyä: Daami tulee kysymään multa kellonaikaa, johon kohteliaasti vastasin puhtaasti kertomalla tämän luuristani katsoen. Tilanteen teki erikoiseksi sen, että hän jäi seuraani vielä selvästi hakemaan jotain lisää keskustelunjatkoa, mutta olin vielä tuolloin sen verran nöösi etten tajunnut kuin vasta jälkeenpäin että nyt ei pelkästään kellonaika kiinnostanut. Noh, aina ei voi voittaa. :comp:

Pointtina tässä on se, että siitä lähestymisestä ei tarvitse tehdä itselleen liian vaikeaa jollain keinotekoisilla repliikeillä. Sitä voi lähteä liikkeelle vaikka noinkin simppelillä aloituksella ja jos sattuisikin niin sopivasti että olisitte samalla aaltopituudella, niin monesti se keskustelu tapahtuukin lähes itsestään ilman sen kummempaa yrittämistä. Rohkeutta vaan peliin toisen rajoja kunnioittaen. :thumbsup:

Ei kai sillä tarkoitetakaan että just jotain tiettyä repliikkiä pitäisi heittää? :D Enemmänkin niin päin, että kyllähän sen huomaa että joillain ihmisillä on vaan enemmän sitä luontaista karismaa, ja nämä vetää myös naisia paljon enemmän puoleensa kuin esim. vähän hiljaisemmat heput, vaikka jälkimmäiset ns. normaalia keskustelua osaisivatkin käydä.

165cm/72kg näyttää erilaiselta eri tyypeillä. Miehellä lihakset vaikuttavat, naisella muodot. Esimerkiksi tämä nainen on muodokas. A:n rinnoilla näyttäisi ihan erilaiselta.
1781337166612.jpeg

No joo, 26,4 painoindeksi on sen verran lähellä normaalipainoa että voi mennä sen piikkiin ettei painoindeksi toimi kaikilla kovin hyvin.

Naisilla on todella iso ero siinä meneekö se ylimmääräinen rasva reisiin/perseeseen vai jämähtääkö ensisijaisesti vain suoraan siihen vyötärölle miesten tyyliin. Suomessa tuntuu tämä jälkimmäinen olevan valitettavasti keskimmärin tavallisempaa.

Jälkimmäisillä lähtee helposti se vähä vyötärö pois mikä ylipäätään mahdollista vaikka paperilla olisi "normaalipainoinen", ensimmäinen taas saattaa näyttää mukiinmenevältä vaikka tilastomääräisesti ollaankin rajan väärällä puolella, etenkin jos maitotonkillakin on samaan aikaan kokoa.

Oon seurannut tätä viestiketjua tässä jo jokusen viikkoa.

Kävin eilen ekaa kertaa vähän itsekseni stadin yössä tanssimassa.

Menomestassa miesten ja naisten välinen ratio heitteli pitkin iltaa mutta "heikoimmillaan" oli 50/50 ja parhaimillaan mentiin niin että 2/3 tai jopa 3/4 bilettäjistä oli naisia. Näistä 50-70 naisesta jota näin oli alle kymmenen selkeesti yli 40v ja alle kymmenen BMI selkeesti yli 25; parissa näiden kaa overlappia.

Oli yks vähän isompi naisporukka, selkeesti joku firman naisten ilta tai sit vaan tosi isolla naisjoukolla bailaamaan. Sitten oli monia semmoisia että oltiin tultu joko pari-, tai kolmivaljakkona ja aluksi vetävät keskenään ja myöhemmin illemmasta sitten nään näitä valjakoista irtaantuneina puhumassa miehille. Oli ns haku päällä.

Puolen tusinan kaa iskin silmää ilman että edes yritin ottaa kontaktia ja yks meinas pudota mun syliin :D Tuli semmoinen fiilis että ainoo syy miksi sieltä en saanut yöksi seuraa oli ihna sen takia että en oikestaan osaa pokata näitä naisia laisinkaan. :D Mun pitää vaan rohkeesti mennä niiden gimmojen muodostamiin rinkeihin ja suhtautua siihen että kun ne hymyilee mulle, se on tervetuliaskutsu menna niiden kaa viihtymään ja juttelemaan.

Pointti on lähinne se että tämä eilinen anekdoottini oli aika helkutin kaukana siitä todellisuudesta mitä tässäkin threadissa tunnutaan tuputtavan paikka paikoin. Synnytysikäisiä hyvännäköisiä terveitä naisia puoliaktiivisesti hakemassa seuraa puoli komppanian verran. Ja tää vaan yksi paikka.

Menomestassa miesten ja naisten välinen ratio heitteli pitkin iltaa mutta "heikoimmillaan" oli 50/50 ja parhaimillaan mentiin niin että 2/3 tai jopa 3/4 bilettäjistä oli naisia. Näistä 50-70 naisesta jota näin oli alle kymmenen selkeesti yli 40v ja alle kymmenen BMI selkeesti yli 25; parissa näiden kaa overlappia.

Oli yks vähän isompi naisporukka, selkeesti joku firman naisten ilta tai sit vaan tosi isolla naisjoukolla bailaamaan. Sitten oli monia semmoisia että oltiin tultu joko pari-, tai kolmivaljakkona ja aluksi vetävät keskenään ja myöhemmin illemmasta sitten nään näitä valjakoista irtaantuneina puhumassa miehille. Oli ns haku päällä.

Puolen tusinan kaa iskin silmää ilman että edes yritin ottaa kontaktia ja yks meinas pudota mun syliin :D Tuli semmoinen fiilis että ainoo syy miksi sieltä en saanut yöksi seuraa oli ihna sen takia että en oikestaan osaa pokata näitä naisia laisinkaan. :D Mun pitää vaan rohkeesti mennä niiden gimmojen muodostamiin rinkeihin ja suhtautua siihen että kun ne hymyilee mulle, se on tervetuliaskutsu menna niiden kaa viihtymään ja juttelemaan.

Pointti on lähinne se että tämä eilinen anekdoottini oli aika helkutin kaukana siitä todellisuudesta mitä tässäkin threadissa tunnutaan tuputtavan paikka paikoin. Synnytysikäisiä hyvännäköisiä terveitä naisia puoliaktiivisesti hakemassa seuraa puoli komppanian verran. Ja tää vaan yksi paikka.
Jep, allekirjoitan tuon itse täysin. Vetävän näköisiä naisia liikkeellä ja jos vaan osaa yhtään pelata mukana niin aika helposti pääsee kontaktiin.

Voi tietty miettiä koko ajan jonkun yksittäisen naisen BMItä ja mennä sitten kotiin kädelle, mutta kyllä tuo toinen vaihtoehto houkuttaa vähän enemmän.

Ihan uteliaisuudesta, mikä kyseinen menomesta oli? :hmm:

Tiivistätkö siis mitä todellisuutta tässä ketjussa tuputetaan?

Ihan uteliaisuudesta, mikä kyseinen menomesta oli? :hmm:
Ihku, piti mennä laulaan karaokea mutta jäinkin jumiin tanssilattialle. Voipi olla että käynen tänään uudestaan kokeilemassa karaokepuolta, siellä jengi tuntui istuvan enemmän, josko siitä osaisin paremmin lähteä juttusille.

Tiivistätkö siis mitä todellisuutta tässä ketjussa tuputetaan?
Joo eli joidenkin mielikuva on tämmöinen:

• Baareihin kun menee, siellä ei ole naisia
  • Ja jos on naisia, niin eivät ole hakemassa yöseuraa
  • Ja jos ovat hakemassa, niin ovat läskejä, vanhoja ja/tai rumia
  • Ja jos eivät ole, niin niitä saa nussia vain kumien kaa :lol:
Toi on nyt hieman nasevoitettu tommoseks train of thoughtiksi mutta jokainen yllä oleva argumentti on itsenäisenä esitelty threadissa.

Joo eli joidenkin mielikuva on tämmöinen:

• Baareihin kun menee, siellä ei ole naisia
  • Ja jos on naisia, niin eivät ole hakemassa yöseuraa
  • Ja jos ovat hakemassa, niin ovat läskejä, vanhoja ja/tai rumia
  • Ja jos eivät ole, niin niitä saa nussia vain kumien kaa :lol:
Toi on nyt hieman nasevoitettu tommoseks train of thoughtiksi mutta jokainen yllä oleva argumentti on itsenäisenä esitelty threadissa.
En muista nähneeni tuollaisia viestejä. Oma kokemus tältä vuodelta on Tulisuudelmasta ja Erottaja-baarista, joissa oli miehiä 75%+ ainaki puolen yön jälkeen. Silja Linen diskossa oli varmasti yli 95% miehiä - tanssilattialla oli 1 suomalainen nainen ja yks porukka Thaimaalaisia. Kyllähän miehet useammin yökerhoissa pörräävät kuin naiset ja ovat enemmän seksiseuraa sieltä hakemassa. Olen aina ite sanonut, että ehdottomasti noihin tanssipaikkoihin kannattaa mennä 21-00 välillä, jolloin siellä voi olla naisyliedustus ja parhaat naiset vielä jäljellä. Miehet yleensä vaan tuppaavat juomaan turvan täyteen tuolla ajalla ja alkavat ruuhkauttaa tanssilattiat 00-04 välillä - samalla naismäärä vähenee ja jäljelle jäävän naismateriaalin taso laskee.

Mutta en kyllä usko, että Ihkussa koko iltaa on noin naisvoittoinen meno, kyllä miehet sinne löytäisi. Monestihan baareilla menee sitä paremmin, mitä enemmän onnistuvat naisasiakkaita sinne haalivan - koska miehet seuraa kyllä perässä.

Viimeksi muokattu:
No totta tosiaan anekdoottisi on helkutin kaukana normaalista todellisuudesta.

Mä en ole ollut tuollaisessa tilaisuudessa vuosikymmeniin. Eikä ole siitä kysymys, ettenkö olisi jopa tarkoituksella yrittänyt metsästää tällaisia tilaisuuksia noin 250+ kilometrin säteellä.

Ennen vanhaan esim. Hunksin esiintymiset oli hyviä tilaisuuksia. Ne lopetti jo, ja vaikka vielä keikkaa heittäisivätkin niin ei se olisi enää sama asia.

Ja jos näit paikalla 50-70 naista, niin se ei ole määrällisesti kovin paljon, ja tuskin kertoo kuppilan yleisestä tilanteesta yhtään mitään vaan menee enemmänkin sattuman piikkiin. Tottakai missä tahansa kuppilassa voi joskus olla hyvä jakauma, jos paikalle pöllähtää jotain juhlaporukoita. Mutta ei ne ole mitenkään ennakoitavissa. Esim. jos tänään tuonne kuppilaan menee parikymmentä techiläistä suosituksesi perusteella, niin odds are, että meininki "tuskin" on yhtä hyvä kuin eilen, ihan jo noista tyypeistä johtuen ja siitäkin johtuen, että niitä eilisiä juhlaporukoita ei välttämättä tulekaan... Oli ja meni. Eilen oli eilen ja nyt on nyt. Tänään voi olla hyvä meininki jossain muualla tai sitten ei. Sitä ei oikeastaan voi kukaan tietää, ellei ole jotain sisäpiirin tietoa jostain erityisestä häppeningistä.

Pääasiassa Suomen kuppilat on täyttä sausage-fest paskaa. Myös Helsingissä.

Viimeksi muokattu:
Toki jos ajattelee näin päin:
Jos olis olemassa paikka, missä on todella paljon nuoria kauniita naisia etsimässä seksiseuraa (jotka haluaa viel panna paljaalla), niin kylhä tuo saattais isoissa määrin miehiä houkutella paikalle 👹

Toki jos ajattelee näin päin:
Jos olis olemassa paikka, missä on todella paljon nuoria kauniita naisia etsimässä seksiseuraa (jotka haluaa viel panna paljaalla), niin kylhä tuo saattais isoissa määrin miehiä houkutella paikalle 👹
Jos olisi olemassa paikka, jossa on säännöllisesti hyvä sukupuolijakauma, niin ei olisi pitkään. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa (eli himokkaat miehet naaraiden äärelle).

Jännästi USA:sta tulee puhetta, että illanviettopaikat on yhä naisvaltaisempia kun miehiä ei muka enää jaksa kiinnostaa. Joko toi on bullshittiä tai alueellista erikoisuutta, tai sitten USA:ssa on asiat jotenkin ihan eri tavalla kuin Suomessa.

No totta tosiaan anekdoottisi on helkutin kaukana normaalista todellisuudesta.

Mä en ole ollut tuollaisessa tilaisuudessa vuosikymmeniin. Eikä ole siitä kysymys, ettenkö olisi jopa tarkoituksella yrittänyt metsästää tällaisia tilaisuuksia noin 250+ kilometrin säteellä.

Ennen vanhaan esim. Hunksin esiintymiset oli hyviä tilaisuuksia. Ne lopetti jo, ja vaikka vielä keikkaa heittäisivätkin niin ei se olisi enää sama asia.

Ja jos näit paikalla 50-70 naista, niin se ei ole määrällisesti kovin paljon, ja tuskin kertoo kuppilan yleisestä tilanteesta yhtään mitään vaan menee enemmänkin sattuman piikkiin. Tottakai missä tahansa kuppilassa voi joskus olla hyvä jakauma, jos paikalle pöllähtää jotain juhlaporukoita. Mutta ei ne ole mitenkään ennakoitavissa. Esim. jos tänään tuonne kuppilaan menee parikymmentä techiläistä suosituksesi perusteella, niin odds are, että meininki "tuskin" on yhtä hyvä kuin eilen, ihan jo noista tyypeistä johtuen ja siitäkin johtuen, että niitä eilisiä juhlaporukoita ei välttämättä tulekaan... Oli ja meni. Eilen oli eilen ja nyt on nyt. Tänään voi olla hyvä meininki jossain muualla tai sitten ei. Sitä ei oikeastaan voi kukaan tietää, ellei ole jotain sisäpiirin tietoa jostain erityisestä häppeningistä.

Pääasiassa Suomen kuppilat on täyttä sausage-fest paskaa. Myös Helsingissä.
Mjoo-o, myönnän että kyseessä anekdootti niin kuin olin jo aikaisemminkin maininnut. Mä tosiaan siis lähdin tuonne mestaan semmoisella odotuksella että kunnon nakkibileet tulossa. Suorastaan häkellyin siitä että miten paljon enemmän niitä naisia sitten oli ja se inspiroitti mua kirjoittaan.

Tosiaan otantani enemän tuolta tanssipuolelta; karaokepuolella jengiä samalla lailla mutta en tarkemmin "monitoroinut" ratiota vessakäyntien yhteydessä. Näin lonkalta heitettynä kyllä sielläkin oli vähintään 50/50 ellei sit enemmän naisia. Eli todellisuudessa kokonaisluku baarissa oli konservatiivisesti arvioituna palttiarallaa 200 ja se ollut mitään 100 miestä vs 50 naista, enemmänkin päinvastion.

Mutta tänäänhän se selviää oliko kyseessä anomaali. :giggle: Ja ehkäpä selviää meninkö itse nyt myrkyttämään hyvän baarin tunnelman snitchaamalla asiasta.

Mä en nyt ihan tota Hunks-kulmaa tajua. Ennen toimi mutta nyt ei sitten enää toimisi vaikka vetäisivätkin? Vähän semmoinen mentaliteetti että jos sitä jätskiä sun kädessä ei varasteta niin varmaan se putoaa maahan; jätski jää jokatapauksessa syömättä.

En muista nähneeni tuollaisia viestejä. Oma kokemus tältä vuodelta on Tulisuudelmasta ja Erottaja-baarista, joissa oli miehiä 75%+ ainaki puolen yön jälkeen. Silja Linen diskossa oli varmasti yli 95% miehiä - tanssilattialla oli 1 suomalainen nainen ja yks porukka Thaimaalaisia. Kyllähän miehet useammin yökerhoissa pörräävät kuin naiset ja ovat enemmän seksiseuraa sieltä hakemassa. Olen aina ite sanonut, että ehdottomasti noihin tanssipaikkoihin kannattaa mennä 21-00 välillä, jolloin siellä voi olla naisyliedustus ja parhaat naiset vielä jäljellä. Miehet yleensä vaan tuppaavat juomaan turvan täyteen tuolla ajalla ja alkavat ruuhkauttaa tanssilattiat 00-04 välillä - samalla naismäärä vähenee ja jäljelle jäävän naismateriaalin taso laskee.

Mutta en kyllä usko, että Ihkussa koko iltaa on noin naisvoittoinen meno, kyllä miehet sinne löytäisi. Monestihan baareilla menee sitä paremmin, mitä enemmän onnistuvat naisasiakkaita sinne haalivan - koska miehet seuraa kyllä perässä.
Itse olin siis siellä klo 23:30-02:30 välisenä aikana. Pelkäsin että jos oon liian aikaisin niin sitten siellä olisi ketään.

Se tanssilattian ratio oli tosiaan kallistunut rahtusen enemän sinne 50:50:n puolelle lähtiessäni, osittain ihan sen takia että osa niistä mimmeistä jotka oli keskenään joranneet oli nyt karaokepuolella jokainen tahollaan juttelemassa miesten kaa. Myönnettäköön että voi olla että illan edetessä ratio lopulta sit kääntyy miesvoittoiseksi. Itse siis lähdin pois vaan kun väsytti ja tiesin että pysty enempää alkoholia juomaan ilman että alkaa tulla isompia sivuvaikutuksia (lattaamista yms).

Jos olisi olemassa paikka, jossa on säännöllisesti hyvä sukupuolijakauma, niin ei olisi pitkään. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa (eli himokkaat miehet naaraiden äärelle).

Jännästi USA:sta tulee puhetta, että illanviettopaikat on yhä naisvaltaisempia kun miehiä ei muka enää jaksa kiinnostaa. Joko toi on bullshittiä tai alueellista erikoisuutta, tai sitten USA:ssa on asiat jotenkin ihan eri tavalla kuin Suomessa.
Tai sitten peräkammarin poijjaat ei vaan osaa irtautua pelituoleistaan ja lähteä ulos. Osaan valitettavasti samaistua kokemukseen ja nää mun vkonloppuirtiotot on juuri mun yritystä vähän tsempata ja kammeta itteäni pois siitä pelituolista.

Mä en nyt ihan tota Hunks-kulmaa tajua. Ennen toimi mutta nyt ei sitten enää toimisi vaikka vetäisivätkin? Vähän semmoinen mentaliteetti että jos sitä jätskiä sun kädessä ei varasteta niin varmaan se putoaa maahan; jätski jää jokatapauksessa syömättä.
Eiköhän ne lopettaneet JUURI SIKSI, ettei konsepti enää vedä yleisöä kuten ennen.

Tuskin ne esimerkiksi esiintyjien ikääntymisen vuoksi lopettivat, koska vaihtuvuutta ja nuorennusleikkausta porukassa kyllä tapahtui koko ajan ja olisi voinut tapahtua vaikka seuraavat sata vuotta. Kyllähän toimivalla brändillä ja konseptilla on arvoa vaikka esiintyjät vaihtuukin.

Melkein syytän somea/Tinderiä tästäkin. Naiset saa nykyään rajattomasti huomiota hyvännäköisiltä miehiltä muutenkin, ei niiden enää tarvitse mistään Hunksin keikoilta lähteä sitä hakemaan. Ja yöelämä on muutenkin hiljentynyt. Osittain samasta syystä mutta myös alkoholinkäytön vähentymisestä johtuen.

Mutta ennen vanhaan oli kyllä hyvä meininki noilla keikoilla. Mä lähdin ihan varta vasten pitkän matkan päästä käymään noilla keikoilla. En esiintyjien vaan yleisön takia... Nykyään ei sellaisia tilaisuuksia ole enää juuri koskaan missään, että jaksaisi pitkän tai lyhyen matkan päästä lähteä, ellei sitten ihan naisista riippumattomista syistä halua käydä joskus jossain katsomassa makkaroita. Esim. tänään saatan vielä vaikka käydäkin. Mutta en tule sun kanssa samaan paikkaan, ei pelkoa. =)

Viimeksi muokattu:
Tai sitten peräkammarin poijjaat ei vaan osaa irtautua pelituoleistaan ja lähteä ulos. Osaan valitettavasti samaistua kokemukseen ja nää mun vkonloppuirtiotot on juuri mun yritystä vähän tsempata ja kammeta itteäni pois siitä pelituolista.
Ehkä vähän egoistinen kommentti, kun et edes omien sanojesi mukaan osaa iskeä naista.

Eilen tais olla todella yleinen firmojen kesäjuhlapäivä joten siellä saattaa olla isompiakin naiskeskittymiä. Ylipäätään kaikki tälläset koulujen lopetusviikonloput, vaput jne on niitä parhaita päiviä bongata naisia. Mutta jos nyt olet löytänyt jonkun salaisen paikan, jossa on toistuvasti noin paljon naisia suhteessa miehiin niin eiköhän asia kohta korjaannu itsestään.

Eiköhän ne lopettaneet JUURI SIKSI, ettei konsepti enää vedä yleisöä kuten ennen.

Tuskin ne esimerkiksi esiintyjien ikääntymisen vuoksi lopettivat, koska vaihtuvuutta ja nuorennusleikkausta porukassa kyllä tapahtui koko ajan ja olisi voinut tapahtua vaikka seuraavat sata vuotta. Kyllähän toimivalla brändillä ja konseptilla on arvoa vaikka esiintyjät vaihtuukin.

Melkein syytän somea/Tinderiä tästäkin. Naiset saa nykyään rajattomasti huomiota hyvännäköisiltä miehiltä muutenkin, ei niiden enää tarvitse mistään Hunksin keikoilta lähteä sitä hakemaan. Ja yöelämä on muutenkin hiljentynyt. Osittain samasta syystä mutta myös alkoholinkäytön vähentymisestä johtuen.

Mutta ennen vanhaan oli kyllä hyvä meininki noilla keikoilla. Mä lähdin ihan varta vasten pitkän matkan päästä käymään noilla keikoilla. En esiintyjien vaan yleisön takia...
Joo okei nyt hiffasin pointin. Sen kyllä tiedän että deittiapit syö baarikultuuria, Hunks ja heidän lopettaminen nyt siis osana tätä ilmiötä.

Ehkä vähän egoistinen kommentti, kun et edes omien sanojesi mukaan osaa iskeä naista.

Eilen tais olla todella yleinen firmojen kesäjuhlapäivä joten siellä saattaa olla isompiakin naiskeskittymiä. Ylipäätään kaikki tälläset koulujen lopetusviikonloput, vaput jne on niitä parhaita päiviä bongata naisia. Mutta jos nyt olet löytänyt jonkun salaisen paikan, jossa on toistuvasti noin paljon naisia suhteessa miehiin niin eiköhän asia kohta korjaannu itsestään.
Joko et osaa lukea tai sit ymmärsit tahallaan väärin. Nimenomaan samaistun tohon asiaan jonka kirjoitin ja yritän rämpiä itseäni siitä irti.

Onhan se pitkälti noin, jos kyseessä on koulutettujen naisten paikka eikä ns. joku Pohjois-Carolinan tai Appalaakien takakylän baari. Nuoria naisia näkee esim. New Yorkin, New Jerseyn ym. alueella melko paljon *tasokkaissa* baareissa tai yömestoissa, joissa miehiä on kohtuuvähän. Ongelmanahan tässä on toki se, että jenkkinaiset on kyllä sellaisia prinsessakuningattaria, että Suomessa pääsee kyllä helpommalla. Itse kun viimeksi olin New Jerseyn iltatapahtumassa jossain keskiluokkaisten paikassa, siellä oli kasapäin naisia kyllä, mutta se small talk oli samantien "pituus, net worth, titteli" ja sillä mentiin. Toki tossa voi puhua paskaa, mutta käytännössä jollain alle 200k tienesteillä ei ollut mitään jakoa mihinkään.

Onhan se pitkälti noin, jos kyseessä on koulutettujen naisten paikka eikä ns. joku Pohjois-Carolinan tai Appalaakien takakylän baari. Nuoria naisia näkee esim. New Yorkin, New Jerseyn ym. alueella melko paljon *tasokkaissa* baareissa tai yömestoissa, joissa miehiä on kohtuuvähän. Ongelmanahan tässä on toki se, että jenkkinaiset on kyllä sellaisia prinsessakuningattaria, että Suomessa pääsee kyllä helpommalla. Itse kun viimeksi olin New Jerseyn iltatapahtumassa jossain keskiluokkaisten paikassa, siellä oli kasapäin naisia kyllä, mutta se small talk oli samantien "pituus, net worth, titteli" ja sillä mentiin. Toki tossa voi puhua paskaa, mutta käytännössä jollain alle 200k tienesteillä ei ollut mitään jakoa mihinkään.
Mieluummin prinsessakuningatar kuin ei mitään. Prinsessakuningatarta on helpompi yrittää vokotella kuin ilmaa.

Jännä jos pituutta kysytään kasvotusten, näkeehän sen itsekin..? Eikä naisen omat silmät valehtele samalla tavalla kuin miehen suu voi tehdä...

Mieluummin prinsessakuningatar kuin ei mitään. Prinsessakuningatarta on helpompi yrittää vokotella kuin ilmaa.

Jännä jos pituutta kysytään kasvotusten, näkeehän sen itsekin..? Eikä naisen omat silmät valehtele samalla tavalla kuin miehen suu voi tehdä...
Pystyy erottaa suurinpiirtein, mutta onhan se nyt aivan hirveää jos mies onkin 5'10 sen kultaisen standardin 6feet sijasta. Kaverithan naurais tollaselle pätkälle. Tai jos mies tienais köyhyysrajalla 100k eikä 200k. Toki 100k taitaa tuolla tietyillä alueilla olla aika parturin palkka eikä sillä kyllä kuuhun mennä.

Pystyy erottaa suurinpiirtein, mutta onhan se nyt aivan hirveää jos mies onkin 5'10 sen kultaisen standardin 6feet sijasta. Kaverithan naurais tollaselle pätkälle. Tai jos mies tienais köyhyysrajalla 100k eikä 200k. Toki 100k taitaa tuolla tietyillä alueilla olla aika parturin palkka eikä sillä kyllä kuuhun mennä.
100K tosiaan ei ole kummoinen palkka New Jerseyssä (saati New Yorkissa). Sillä ei kuuhun mennä. Eikä akkojen pöksyihin siis.

Amerikkalaisnaisista puheenollen. Nuorista ikäluokista puhuttaessa ilmeisesti useampi prosentti tuottaa materiaalia Onlyfansiin.. Että semmosta.

Viimeksi muokattu:
Mieluummin prinsessakuningatar kuin ei mitään.
Nää on näitä kuuluisia viimeisiä sanoja.... :D

Henkilökohtaisesti en kyllä ikimaailmassa minkään diivan kanssa alkaisi yhtään mihinkään, edes vaakamamboon, vaikka olisi kuinka jonkun Afroditen näköinen... Pelkästään sen tyypillisen olemuksen ajattelu aikaansaa jo vitutusta ja päänsärkyä.

Nää on näitä kuuluisia viimeisiä sanoja.... :D

Henkilökohtaisesti en kyllä ikimaailmassa minkään diivan kanssa alkaisi yhtään mihinkään, edes vaakamamboon, vaikka olisi kuinka jonkun Afroditen näköinen... Pelkästään sen tyypillisen olemuksen ajattelu aikaansaa jo vitutusta ja päänsärkyä.
Mä alkaisin, mutta ihan siitä riippumatta kaikenlaisten naisten läsnäolo tasoittaa pelikenttää, vaikka et juuri tuollaisesta naisesta syttyisikään.

Ihan sama läskien kanssa. Jos baarissa on hyvä sukupuolijakauma mutta suurin osa naisista on läskejä, on tilanne silti parempi kuin jos tilaisuus olisi täysi sausage fest. Vaikka en läskeistä tykkääkään. Ne tasoittaa pelikenttää ja testosteroninkäryä ja antaa mulle suhteessa paremman mahdollisuuden niihin harvoihin hoikempiin naisiin.

Jenkeissä ylipaino on vielä isompi ongelma kuin Suomessa, joten taitaa nuo prinsessakunigattaret olla aika marginaaliporukkaa, jos suhteuttaa maan väkilukuun. Kävin pari vuotta sitten New Yorkissa ja ihan uteliaisuuttani tsekkasin Tinderin tarjonnan. Arvioltaan 90% vastaan tulevista oli ylipainoisia. Tietysti näitten "ameriikan prinsessojen" ei tarvi notkua Tinderissä, joten siinä mielessä Tinderin tarjonta ei ole kovin vertailukelpoinen...

Pituutta kysellään ihan senkin vuoksi veikkaisin, että ainakin jenkkilässä tosi moni 30-40 ikäinen mies oman kokemukseni mukaan käyttää korotettuja kenkiä. Siis sellaisia joissa joku tuuma/puolitoista lisää pohjaa, joka antaa pientä pituuskerrointa siihen päälle. Itseäni pisti naurattamaan miten yleistä tuo lopulta on ja kuinka isot markkinat läskipohjallisille tuolla oikeasti on. Prinsessakuningatarta toki pääsee vokottelee ja varmasti kassien tyhjennykseen ihan loistava valinta, kun voi nauttia normaalipainoisen naisen vartalosta samalla (ja toki naisen ei tarvitse tyytyä lihavaan mieheen), mutta ei siitä parisuhdetta tule koskaan. Entitled lienee se paras termi kuvaamaan jenkkinaisia. Etelävaltioissa meno sikäli erilaista, että esim. Texasissa ketään ei hittoakaan kiinnostanut mikään titteli tai muu, vaan lähinnä se ettei ole narkkari tai juoppo ja on edes jotain töitä. Toki elämä on sielläkin vallan erilaista kuin pohjoisissa osavaltioissa, joissa varsinkin demokraattinen LGBTQ-meno voi hyvin ja vahvasti (ja heijastuu tosi moneen sosiaaliseen aspektiin vrt. Eurooppa).

Jenkeissä ylipaino on vielä isompi ongelma kuin Suomessa, joten taitaa nuo prinsessakunigattaret olla aika marginaaliporukkaa, jos suhteuttaa maan väkilukuun. Kävin pari vuotta sitten New Yorkissa ja ihan uteliaisuuttani tsekkasin Tinderin tarjonnan. Arvioltaan 90% vastaan tulevista oli ylipainoisia. Tietysti näitten "ameriikan prinsessojen" ei tarvi notkua Tinderissä, joten siinä mielessä Tinderin tarjonta ei ole kovin vertailukelpoinen...
Toki on ylipainoisia enemmän, mutta onko kuinka paljon? Selväähän on se, että normipainoiset ja nätit tuskin hengaa samassa paikassa, jossa BMI30 ja einesporukka viettää aikaansa. Tinderistä en itse tosiaan uskalla sanoa, koska siitä ei ole kokemusta siellä mantereella juurikaan, mutta kyllä se elintaso yleensä korreloi ulkonäön kanssa aika vahvasti. Mikäli mennään keskiluokkaan tai ylempään keskiluokkaan ja asiantuntija/manager -levelille, niin normaalipainoisia näkee enemmän. Hyväähän seuraa drinksuille noista saa (mikä on muuten jännä sekin, itse en juo alkoholia vaan vedän holittomia - itärannikolla ja pohjoisessa holittomuus on jotenkin outoa, kun taas etelävaltioissa siihen suhtauduttiin täysin olankohautuksella ja "it's your choice, do whatever works for you" -asenteella) ja voi jutella kaikesta, mutta aika raskaita persoonia tuntuvat olevan.

Toki oma otanta on suht pientä, eikä varmasti korreloi mitenkään kokonaisuuden kanssa ja esim. jossain Bible Belt -alueella löytää ihan eri tason porukkaa, mitä suurkaupungeissa ja liberaaleilla alueilla. Kokonaisuutena kuitenkin tuo ilmiö, että "miehiä ei ole" on aika näkyvä juttu. Enemmän näkyvämpi kuin täällä. Juttelemaan pääsee myös paljon helpommin, enkä usko et se on vain sen takia et kyseessä on ulkkis joka puhuu englantia hauskalla aksentilla, vaan ihan siitä johtuen et siellä ollaan sosiaalisempia ja avoimempia. Varsinkin eteläisissä osavaltioissa on todella rento fiilis ja voi vaan nauttia illasta nättien texasilaisten neitien seurassa ilman sen kummempia taka-ajatuksia.

Pituutta kysellään ihan senkin vuoksi veikkaisin, että ainakin jenkkilässä tosi moni 30-40 ikäinen mies oman kokemukseni mukaan käyttää korotettuja kenkiä.
Kyllä jo perinteinen korollinen buutsikin lisää mittaan monta senttiä, vielä enempi jos on jotkut john wayne ratsastaja bootsit. Jos semmosia nyt joku siellä käyttää

Kyllä jo perinteinen korollinen buutsikin lisää mittaan monta senttiä, vielä enempi jos on jotkut john wayne ratsastaja bootsit. Jos semmosia nyt joku siellä käyttää
Ite ainaki käyttäsin sellasia "lift shoes"-tyyppisiä (+7cm pituutta, eli ainaki tuplat isoonki normikorkoon) jos olisin sinkkumarkkinoilla varsinki baareissa ja uskon, että ne ovat varsinki jossain päin maailmaa todella paljon yleisempiä kuin Suomessa. Nyt parisuhteessa olevana ei tarvetta opetella kävelemään tuollaisilla.

Naisille kuitenkin on ihan ok käyttää korkokenkiä, "butt lift"-housuja, korsetteja ja muotoilevia vaatteita joihin saa mahan piiloon, rintatoppauksia ja muita push-up liivejä, tekoripsiä jne jne jne niin ottasin kyl surutta ainaki yhen yön seuraa ettiessä tollaset kengät käyttöön. Jännä kun naiset ei joutuis em. asioita parisuhteeseen mennessä "selittelemään", mutta koen, että miehenä jotenkin huijaisin noilla kengillä :S

Koskaan en ole oikein tätä pituus juttua ymmärtänyt. Kaveripiirissä on vaikka kuinka monta hobittia ja hyvin niille on aina löytyny nättejä naisia kainaloon, osa noista nappaa välillä kumpaankin yhden samaanaikaan, mihin ei ainakaan omat taidot riitänyt vaikka pituutta on senkin edestä. Toisaalta eiköhän naisissa löydy myös niitä, kenelle pituus on vähintään yhtä tärkeä asia kumppanissa, kun vaikka hoikkuus erkille. Vähän tosin epäilen taas, että jos esimerkiksi ei naisille uskalla puhua niin eipä siinä mikään muutu omaa pituutta lisäämällä tai vastapuolen pituutta vähentämällä.

Koskaan en ole oikein tätä pituus juttua ymmärtänyt. Kaveripiirissä on vaikka kuinka monta hobittia ja hyvin niille on aina löytyny nättejä naisia kainaloon, osa noista nappaa välillä kumpaankin yhden samaanaikaan, mihin ei ainakaan omat taidot riitänyt vaikka pituutta on senkin edestä. Toisaalta eiköhän naisissa löydy myös niitä, kenelle pituus on vähintään yhtä tärkeä asia kumppanissa, kun vaikka hoikkuus erkille. Vähän tosin epäilen taas, että jos esimerkiksi ei naisille uskalla puhua niin eipä siinä mikään muutu omaa pituutta lisäämällä tai vastapuolen pituutta vähentämällä.
Riippuu mihin tähtää. Mä aiemmin tässä ketjussa sanoin, että olen omasta mielestäni tyylii 8/10 mutta en oikein keksi mitenkään merkittävästi mitään miten voisin mahiksiani enää parantaa. Kuitenki pituus on todella iso juttu jos vaikka haastattelet naisia, että millaista miestä he etsivät. Olen aina saanut helposti naisia ja osaan kyllä puhua naisille. Mutta todella helposti saisin ainoastaan niitä 0/10 - 6/10 naisia, sitten 7-8/10 vaatii jo todella paljon enemmän töitä ja 9/10 onnistuminen kannatti jo viedä avioliittoon. Ehdottomasti jos nyt tipahtaisin takas sinkkumarkkinoille, niin varsinki baarissa väitän, että 182cm nykyisen 175cm sijasta olis 8/10 -> 9/10 mun tapauksessa joten se näkyis kyllä ihan suoraan myös siinä, kuinka helposti saisin kainaloon myös noita vaikeammin iskettävissä olevia naisia, jotka ovat krantumpia koska kilpailu on äärimmäisen paljon kovempaa jostain haluttavimman 10% naisesta kuin vähiten haluttavimmista 20% naisista.

Tiedän, että moni inhoaa sydämensä pohjasta x/10 asteikkoja, mutta jos sen nyt vain ajattelee kuinka haluttava on vastakkaisen sukupuolen massojen silmissä suhteessa muihin oman sukupuolen edustajiin.

Tiedän, että moni inhoaa sydämensä pohjasta x/10 asteikkoja, mutta jos sen nyt vain ajattelee kuinka haluttava on vastakkaisen sukupuolen massojen silmissä suhteessa muihin oman sukupuolen edustajiin.

Ongelma tuossa X/10 asteikossa tulee siitä että silloin pitäisi oikeasti olla ne massat jotka suorittavat sen arvioinnin.
Eli joo, on helppoa lukea miten esim. Amber Heard on täysi 10 ja sitten perusteet (tietokoneen ja arvostelijoiden mukaan täydellinen luusto perinteiseen kauneuskäsitykseen) mutta sitten kun joku jollain sivustolla kertoo miten esim. hänestä vaikka Susanne Aalto (Pahalapsi) on 9/10 ainakin itselleni herää tietty mielikuva heti henkilöstä ja tämän naismausta.
En sano että se maku olisi väärä mutta uskaltaisin silti väittää että "massat" olisivat erimieltä.

Eli en usko että suureen massaan vetoaa lävistykset (naamassa ja muualla ei pelkästään korvissa), iso määrä tatuointeja, ajoittain jopa kalju ja muutenkin hyvin erikoiset hiustyylit, goottityyliset vaatteet ja ulkonäkö jne.

EDIT: ettei nyt olisi vain "minulla on mielipide mutta en kerro mitään oikeaa järkevää vaihtoehtoa" postaus niin: voisi sen sijaan kertoa tarkemmin MIKSI on päätynyt johonkin ratkaisuun.
Esim. itse otaksun että olen päälle keskitasoa koska takana useita pitkiä seurustelusuhteita, pituus päälle 180cm, ei ylipainoa, aloittanut jo ennen peruskoulua budolajeja mitä erilaisia harrastanut pitkälle aikuisikään, kohtuullisen puhelias jne.. Mutta en rohkene väittää että juuri omien hiusten väri, parta, karvoitus yms. olisi jotain mikä sytyttäisi jokaisen heteronaisen.

Lisäksi jos miettii esim. maailman 25 rikkainta sukua en pääse edes lähelle tai maailman 25 vaikutusvaltaisinta ihmistä sama juttu jne.. En rehellisesti sanoen pääse edes 3000 joukkoon jotka voidaan listata yli miljardin omaisuuden omaaviksi jenkkien dollareissa mitattuna... Minkä takia on helppoa perustella miksi esim. joku Chris Hemsworth (vaikka onkin jo päälle 40v mutta 1,9m ja varmasti miljoonien tunnistama edes nimeltä) tai vaikka Henry Cavil (myös päälle 40v ja 185cm varmasti miljoonien tunnistama) olisivat aivan 100% varmasti minua kuumempia saaliita...

Viimeksi muokattu:
Ongelma tuossa X/10 asteikossa tulee siitä että silloin pitäisi oikeasti olla ne massat jotka suorittavat sen arvioinnin.
Eli joo, on helppoa lukea miten esim. Amber Heard on täysi 10 ja sitten perusteet (tietokoneen ja arvostelijoiden mukaan täydellinen luusto perinteiseen kauneuskäsitykseen) mutta sitten kun joku jollain sivustolla kertoo miten esim. hänestä vaikka Susanne Aalto (Pahalapsi) on 9/10 ainakin itselleni herää tietty mielikuva heti henkilöstä ja tämän naismausta.
En sano että se maku olisi väärä mutta uskaltaisin silti väittää että "massat" olisivat erimieltä.

Eli en usko että suureen massaan vetoaa lävistykset (naamassa ja muualla ei pelkästään korvissa), iso määrä tatuointeja, ajoittain jopa kalju ja muutenkin hyvin erikoiset hiustyylit, goottityyliset vaatteet ja ulkonäkö jne.

EDIT: ettei nyt olisi vain "minulla on mielipide mutta en kerro mitään oikeaa järkevää vaihtoehtoa" postaus niin: voisi sen sijaan kertoa tarkemmin MIKSI on päätynyt johonkin ratkaisuun.
Esim. itse otaksun että olen päälle keskitasoa koska takana useita pitkiä seurustelusuhteita, pituus päälle 180cm, ei ylipainoa, aloittanut jo ennen peruskoulua budolajeja mitä erilaisia harrastanut pitkälle aikuisikään, kohtuullisen puhelias jne.. Mutta en rohkene väittää että juuri omien hiusten väri, parta, karvoitus yms. olisi jotain mikä sytyttäisi jokaisen heteronaisen.

Lisäksi jos miettii esim. maailman 25 rikkainta sukua en pääse edes lähelle tai maailman 25 vaikutusvaltaisinta ihmistä sama juttu jne.. En rehellisesti sanoen pääse edes 3000 joukkoon jotka voidaan listata yli miljardin omaisuuden omaaviksi jenkkien dollareissa mitattuna... Minkä takia on helppoa perustella miksi esim. joku Chris Hemsworth (vaikka onkin jo päälle 40v mutta 1,9m ja varmasti miljoonien tunnistama edes nimeltä) tai vaikka Henry Cavil (myös päälle 40v ja 185cm varmasti miljoonien tunnistama) olisivat aivan 100% varmasti minua kuumempia saaliita...
Yksilöillä voi olla valtavia preferenssejä ja henk. koht preferenssit ovat varmasti suurin yksittäinen syy sille, että kuka ketäkin kiinnostaa. Amiksessa amikset kiinnostaa toisiaan, festareilla festariyleisö kiinnostaa toisiaan.. Goottifestareilla käyvät kiinnostavat toisiaan jne.
Kuitenki noidenkin preferenssiyhteisöjen sisällä on paljon sitä pariutumishierarkiaa. Se mies, joka unelmoi omasta Susanne Aallon tyyppisestä tytystä niin voin hyvin nähdä, miksi joku hänet näkee 9/10. Katso sitä goottikansaa, kyllä toi mun mielestäki olis melkee siitä väestöstä 9/10, jos nyt tuollaisesta tyylistä tykkäisin. Eikä tuo Susanne Aalto myöskään seurustele minkään peräkammarin hikinörtin kanssa, koska hänellä on varaa valita tietyistä yhteisöistä.

Se miks ite nään itteni 8/10 on se, että jos nyt menisin vaikka autiolle saarelle minne laitettais randomit 10 miestä ja 10 naista, niin kokemuksesta kilpailisin niiden kolmen tuolta saarelta haluttavimman naisen huomiosta, mutta 1-2 miestä valittaisiin mua ennen. Tää on nähty niin yläasteella, luokiossa, yliopistossa, työyhteisöissä, baareissa, harrastusyhteisöissä jne (=arvioinnin suorittavat massat). Eli olen about tuolla paikkeilla miesten nokkimisjärjestyksessä.

Viimeksi muokattu:
Ite ainaki käyttäsin sellasia "lift shoes"-tyyppisiä (+7cm pituutta, eli ainaki tuplat isoonki normikorkoon) jos olisin sinkkumarkkinoilla varsinki baareissa ja uskon, että ne ovat varsinki jossain päin maailmaa todella paljon yleisempiä kuin Suomessa. Nyt parisuhteessa olevana ei tarvetta opetella kävelemään tuollaisilla.

Naisille kuitenkin on ihan ok käyttää korkokenkiä, "butt lift"-housuja, korsetteja ja muotoilevia vaatteita joihin saa mahan piiloon, rintatoppauksia ja muita push-up liivejä, tekoripsiä jne jne jne niin ottasin kyl surutta ainaki yhen yön seuraa ettiessä tollaset kengät käyttöön. Jännä kun naiset ei joutuis em. asioita parisuhteeseen mennessä "selittelemään", mutta koen, että miehenä jotenkin huijaisin noilla kengillä :S
Jos vetäisi semmoset gary glitter tolppakengät jalkaan?

Olisi kyllä huvittava näky, jos KAIKILLA sinkkumiehillä olisi valtavat korkokengät, myös pitkillä miehillä, jotteivät menetä suhteellista etuaan... :rofl2:

Paradoksaalisesti varatut miehet näyttäisi ihan pätkiltä ja niiden akat alkaisi varmaan katsella olisiko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella, koska kovasti näyttäisi siltä... Muijat vaihtaisi omistajaa ja kengät siinä samalla? Rinse and repeat.

Texasissa ketään ei hittoakaan kiinnostanut mikään titteli tai muu, vaan lähinnä se ettei ole narkkari tai juoppo ja on edes jotain töitä. Toki elämä on sielläkin vallan erilaista kuin pohjoisissa osavaltioissa, joissa varsinkin demokraattinen LGBTQ-meno voi hyvin ja vahvasti (ja heijastuu tosi moneen sosiaaliseen aspektiin vrt. Eurooppa).

Ihan uteliaisuudesta, miten tuo näkyy ns. normaalissa elämässä?

Toki on ylipainoisia enemmän, mutta onko kuinka paljon? Selväähän on se, että normipainoiset ja nätit tuskin hengaa samassa paikassa, jossa BMI30 ja einesporukka viettää aikaansa. Tinderistä en itse tosiaan uskalla sanoa, koska siitä ei ole kokemusta siellä mantereella juurikaan, mutta kyllä se elintaso yleensä korreloi ulkonäön kanssa aika vahvasti. Mikäli mennään keskiluokkaan tai ylempään keskiluokkaan ja asiantuntija/manager -levelille, niin normaalipainoisia näkee enemmän. Hyväähän seuraa drinksuille noista saa (mikä on muuten jännä sekin, itse en juo alkoholia vaan vedän holittomia - itärannikolla ja pohjoisessa holittomuus on jotenkin outoa, kun taas etelävaltioissa siihen suhtauduttiin täysin olankohautuksella ja "it's your choice, do whatever works for you" -asenteella) ja voi jutella kaikesta, mutta aika raskaita persoonia tuntuvat olevan.

Toki oma otanta on suht pientä, eikä varmasti korreloi mitenkään kokonaisuuden kanssa ja esim. jossain Bible Belt -alueella löytää ihan eri tason porukkaa, mitä suurkaupungeissa ja liberaaleilla alueilla. Kokonaisuutena kuitenkin tuo ilmiö, että "miehiä ei ole" on aika näkyvä juttu. Enemmän näkyvämpi kuin täällä. Juttelemaan pääsee myös paljon helpommin, enkä usko et se on vain sen takia et kyseessä on ulkkis joka puhuu englantia hauskalla aksentilla, vaan ihan siitä johtuen et siellä ollaan sosiaalisempia ja avoimempia. Varsinkin eteläisissä osavaltioissa on todella rento fiilis ja voi vaan nauttia illasta nättien texasilaisten neitien seurassa ilman sen kummempia taka-ajatuksia.

Niin, Suomessa taidetaan tosiaan olla keskimäärin selvästi sisäänpäin kääntyneempiä kuin monessa paikassa ulkomailla. Varmaan vaikuttaa siihen, miksi naisille juttelemaan meno on usein vähän raskasta. :hmm:

Mutta kieltämättä yllättävää tuo että miehiä ei ole julkisissa paikoissa kuten baareissa, kun täällä on aikalailla toisin päin. :hmm:

Ei kai sillä tarkoitetakaan että just jotain tiettyä repliikkiä pitäisi heittää? :D Enemmänkin niin päin, että kyllähän sen huomaa että joillain ihmisillä on vaan enemmän sitä luontaista karismaa, ja nämä vetää myös naisia paljon enemmän puoleensa kuin esim. vähän hiljaisemmat heput, vaikka jälkimmäiset ns. normaalia keskustelua osaisivatkin käydä.

Tää vähän sama kun jengi pitää lopputuloksen perusteella lahjakkuutena näkemättä sitä määrää toistoja, mitä tilanteeseen pääseminen on vaatinut. Ei karismakaan ihan itsestään kehity, vaan on se kokonaisuus mitä susta irtoaa kanssakäymisen yhteydessä kokemuksien pohjalta. Fixed mindset vs. Growth mindset, nääs.

No selvästihän sinä olisit tarvinut tuossa jonkinlaisen pelisuunnitelman tai repliikin, tai siis ihan mitä tahansa kuin sen, mikä oli sinulle tuolloin "normaalia sinua".

Ei siinä olisi tarvinnut muuta kuin huomioida toinen paremmin, ei onnistunut vielä tuolloin mutta näin jälkeenpäin ajateltuna oiva oppitunti kanssakäymisen moninaisuudesta, kunhan ymmärtää pitää vaan silmät auki mahdollisuuksille.

Niin, Suomessa taidetaan tosiaan olla keskimäärin selvästi sisäänpäin kääntyneempiä kuin monessa paikassa ulkomailla. Varmaan vaikuttaa siihen, miksi naisille juttelemaan meno on usein vähän raskasta. :hmm:
Eikös se nyt rehellisesti mennyt kuitenkin niin, ettei se vieraille naisille juttelemaan meno ollut muutenkaan yhtään sinun juttusi? Turha siitä on minusta suomalaista kulttuuria tai naisia syyttää jos ei saa omaa suuta auki. Kyllä ne mimmit nimittäin vastaavat jos niille vaan uskaltaa puhua. Epäilen, että se ulkomailla vieraan kielen kanssa lähestyminen ei ole yhtään sen kevyempää, vaikka turisteille seuraa yleensä lohkeaa helpommin kuin paikallisille yleismaailmallisesti.

Mutta kieltämättä yllättävää tuo että miehiä ei ole julkisissa paikoissa kuten baareissa, kun täällä on aikalailla toisin päin. :hmm:
En tiedä minkä kaupungin baareista puhut, varmasti jonku syrjäisen itä-suomalaisen pikkukylän baarissa on varmasti kaikki alle 70v naiset pois, kun ne on viimesetkin muuttaneet sieltä etelään noin 10 vuotta sitten. Meneppä käymää joku kesäviikonloppu helsingin keskustassa ja ota huviksesi pari 360kuvaa keskeltä kuppilaa tai yökerhoa ja postaa tänne niin nähdään kaikki onko siellä enemmän naisia vai miehiä iltaa viettämässä. Väitän nimittäin jo nyt, että vähintää 80% kuvista sisältää enemmän naisia kuin miehiä. Mutta tätä nyt ei tietenkään oteta huomioon, koska jotain :hmm:

Tää vähän sama kun jengi pitää lopputuloksen perusteella lahjakkuutena näkemättä sitä määrää toistoja, mitä tilanteeseen pääseminen on vaatinut. Ei karismakaan ihan itsestään kehity, vaan on se kokonaisuus mitä susta irtoaa kanssakäymisen yhteydessä kokemuksien pohjalta. Fixed mindset vs. Growth mindset, nääs.

Voihan se olla niinkin, mutta joka tapauksessa lopputulos on sama että vonkaus on miehelle kovaa työtä. :D

Eikös se nyt rehellisesti mennyt kuitenkin niin, ettei se vieraille naisille juttelemaan meno ollut muutenkaan yhtään sinun juttusi? Turha siitä on minusta suomalaista kulttuuria tai naisia syyttää jos ei saa omaa suuta auki. Kyllä ne mimmit nimittäin vastaavat jos niille vaan uskaltaa puhua. Epäilen, että se ulkomailla vieraan kielen kanssa lähestyminen ei ole yhtään sen kevyempää, vaikka turisteille seuraa yleensä lohkeaa helpommin kuin paikallisille yleismaailmallisesti.

Siinä on kuitenkin kaksi osapuolta, ja kyllä se niin vaan on että Suomessa ollaan keskimäärin sisäänpäinkääntyneempiä kuin muualla. On siinä iso ero jos toinen osapuoli haraa alkuun vähän vastaan.

En tiedä minkä kaupungin baareista puhut, varmasti jonku syrjäisen itä-suomalaisen pikkukylän baarissa on varmasti kaikki alle 70v naiset pois, kun ne on viimesetkin muuttaneet sieltä etelään noin 10 vuotta sitten. Meneppä käymää joku kesäviikonloppu helsingin keskustassa ja ota huviksesi pari 360kuvaa keskeltä kuppilaa tai yökerhoa ja postaa tänne niin nähdään kaikki onko siellä enemmän naisia vai miehiä iltaa viettämässä. Väitän nimittäin jo nyt, että vähintää 80% kuvista sisältää enemmän naisia kuin miehiä. Mutta tätä nyt ei tietenkään oteta huomioon, koska jotain :hmm:

En asu Itä-Suomessa tai muuallakaan pikkukylässä, mutta en myöskään Helsingissä. Tosin olen siellä välillä käynyt, eikä omat havainnot tue sun väitettä. Myös @zaneislandd sanoi että yleensä sielläkin on melko miesvoittoista, joten sanoisin että paskapuhetta tuo sun väite. :D

Voihan se olla niinkin, mutta joka tapauksessa lopputulos on sama että vonkaus on miehelle kovaa työtä. :D
Naisille puhuminen ei ole edes kevyttä työtä. Ongelma on nyt edelleen jossain ihan muualla kun niissä naisissa.

Tosin olen siellä välillä käynyt, eikä omat havainnot tue sun väitettä.
Onhan se nyt mahdollista, että sinä tai zane menette johonki sporttibaariin tai johonki irkkupubiin ja löydät sieltä vain pari naista. Vastaavasti väitän kyllä kiven kovaan, että helsingin keskustan tanssipainotteiset yökerhot vetävät viikonloppuisin huomattavasti enemmän naisia kun miehiä ovesta sisään. Voinkai mäkin käydä ne kuvat ottamassa, mutta eiköhän siihenki joku tekosyy keksitä jälkikäteen miksei ne kuvat vastaa "oikeaa markkinasuhdeteoria" -todellisuutta

Onhan se nyt mahdollista, että sinä tai zane menette johonki sporttibaariin tai johonki irkkupubiin ja löydät sieltä vain pari naista. Vastaavasti väitän kyllä kiven kovaan, että helsingin keskustan tanssipainotteiset yökerhot vetävät viikonloppuisin huomattavasti enemmän naisia kun miehiä ovesta sisään. Voinkai mäkin käydä ne kuvat ottamassa, mutta eiköhän siihenki joku tekosyy keksitä jälkikäteen miksei ne kuvat vastaa "oikeaa markkinasuhdeteoria" -todellisuutta
Käy ihmeessä, ihan mielenkiintoinen kokeilu. Voisin väittää, että paikka mihin kokoontuu paljon kännisiä naisia vetää puoleensa todella paljon kännisiä miehiä. Että jos löydät 50/50 paikan niin se on jo "lihatiski" ja sanoisin, että ihan unelma pelikenttä miehelle. Mutta, että löydät paikkoja joissa on "huomattavasti" enemmän naisia kuin miehiä niin siihen en kyllä usko. Ehkä hetkittäin parin biisin ajan tanssilattialla saattaa alkuillasta olla tollanen jakauma.

Naisille puhuminen ei ole edes kevyttä työtä. Ongelma on nyt edelleen jossain ihan muualla kun niissä naisissa.
Se vähän riippuu, kyllä yleisestikin koen jossain metelissä ja pälpätyksessä olemisen hyvin raskaaksi ja väsyn äkkiä, vaikkei nyt olisi kyseessä kuin jotkut syntymäpäiväjuhlat. Vielä moninkertaisesti raskaampaa jos pitää puhua vaikka englantia eikä voi puhua suomea. Hetken päästä on jo aika poissaoleva kun ei vaan jaksa ja haluisi pois.

Kyllä sitä toisilla on harjoittelematta enemmän ja tämä näkyy myöskin monissa muissakin tilanteissa. Ne on vähän sellasia että baarissakin se tietty porukka ajautuu tappeluun ja lyödyksi kerta toisensa jälkeen ja syy on lähinnä karismassa, eikä ulkonäössä tai muussa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
311 229
Jäsenet
84 001
Uusin jäsen
spalojar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom