parasta tähän rahaan?

Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
305
kitymarketin valmispaketti koneella kärvistellyt miltei 10 vuotta ja nyt ajattelin uusia kaiken muun paitsi virtalähteen,kiintolevyt ja näytön(noin vuoden vanhoja).
näppäimistön ja hiiren kattelen sitten kotimaisista liikkeistä,ei kuulu tähän pudjettiin.
uuden kotelon olen jo tilannut.

kone tulossa nettiselailun lisäksi satunnaiseen pelailuun,elokuvien katseluun ym.
näyttönä on full hd halppis AOC,jonka lisäksi olisi mukava saada kuva televisioon elokuvien katseluun.

alunperin budjetti oli reilu 500€,mutta se nyt hieman veny ja tuossa listassa ollaan kipurajalla.

tuollaseen settiin olen päätynyt mutta olisko jotain mitä kannattaisi vaihtaa?
https://www.mindfactory.de/shopping...2210a3b4b204d0b417e623bd107f1b8b3a68d213cafca

prossusta kellotan löysät pois mutta muuten varmaan ei tule kelloteltua.
kannattaako säästää 15€ ja ottaa 1600x tilalle 1600?kellotettuna ero vissiin aika olematon.

emolevyksi muuten varmaan riittäisi se prime b350 plus,mutta täälläkin haukuttu ettei se kestä kellotusta.

noi muistikammathan ei ilmeisesti ole parhaat mahdolliset mutta ilmeisesti pitäs toimia ja jos niistä se 3200MHz irtoo niin se varmaan mulle riittää...

tarkoitus olisi saada kestävä setti vuosiksi eteenpäin,jota ei aina tartte olla säätelemässä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 439
Viestejä
4 218 535
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom