Paras hiiri läppärin kanssa mukana kulkemaan

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Mikä olisi paras langaton hiiri jota kuljettaa läppärin kanssa mukana? Löytyykö noista kokoon taittuvista hiiristä mitään kunnollista? Pitäisi toimia lähes kaikilla alustoilla hyvin, pitkä akkukesto, hyvä tuntuma, mielellään pari lisänäppäintä kyljessä. Kädet on isot jos sillä väliä. Hinnalla ei suurta merkitystä.

En tiedä onko sinänsä oikea alue mutta luulisi että täällä alueella porukalla olisi eniten käytännön kokemuksia.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
54
Itsellä käytössä Logitechin MX Anywhere 2S. Toiminut pinnalla kuin pinnalla, akku kestää todella kauan, löytyy pari peukalonäppäintä ja hiiren scrollit myös sivusuuntaan. Kannattaa ottaa ainakin harkintaan.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Itsellä käytössä Logitechin MX Anywhere 2S. Toiminut pinnalla kuin pinnalla, akku kestää todella kauan, löytyy pari peukalonäppäintä ja hiiren scrollit myös sivusuuntaan. Kannattaa ottaa ainakin harkintaan.
Ehdottomasti samaa suosittelen. Ostin myös MX Anywhere 3 hiiren "päivityksenä" ja vein 2S:n mökille. Ensi mökkireissulla vaihdan päittäin korjaan virheen. 2S on kaikin puolin toimivampi ja parempi hiirulainen. Muovisuuden ja yleisen tökkimisen lisäksi kolmosen akkukin tuntuu olevan jatkuvasti tyhjä. 2S on ehkä paras hiiri mihin olen käteni laskenut viimisen 30v aikana.

edit: lisäksi kolmosen "klikkaus" on niin äänekäs että hiljaisempina hetkinä joutuu pyytelemään anteeksi samassa tilassa oleskelevilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
870
Itse olen tykännyt enemmän hieman "vähemmän jämäkästä" Logitech M590 mallista, vaikka taloudesta löytyy myös MX anywhere 2 (kolmosversiosta ei ole kokemusta). Mutta makuasioita. M590:n hyväksi pitää lukea todella hiljainen painallusääni, jos tuolla on tän ruton jälkeen taas käyttöä kokoushuoneissa tai luentosaleissa.
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Laitoin tilaukseen tuon MX anywhere 2S:n, kiitos! Enpä tiennytkään että tuollaisia hiiriä on joiden pitäisi toimia jopa lasin päällä :eek:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 313
Viestejä
4 157 007
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom