Paras dialer app androidille (2022) ...?

Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
83
Kopioitu Murosta tänne.

Suosituksia parhaaksi dialer appiksi Androidille?

Olen käyttänyt exDialeria lähes android aikojen alusta, mutta näyttäisi siltä että sen kehittäminen on lopetettu, niin yritän löytää vaihtoehtoa.

Pitäisi olla ainakin seuraavanlaisia ominaisuuksia.

- mahdollisuus tehdä numeronäppämistöstä pienempi kuin koko ruudun levyinen, silleen että on tyhjät reunat molemmilla puolilla (paljon nopeampi näppäillä puhelinnumero pienemmällä numeronäppäimistöllä). Tämä siis löytyy exDialerista.

- samaan tapaan kuin exDialerissa, niin dialerin avatessa ja numeronäppäimistöltä näppäillessä numeroita niiden kirjaimien perusteella niin ruudun yläosaan ilmestyy kirjainhakujen kontakteja. Nimenomaan niin että voi kirjoittaa tekstiä numeronäppäimistöllä tekstinäppäimistön sijasta (eli vähän niinkuin vanhoilla Nokialaisilla).

- mahdollisesti joku integraatio et pystyy sujuvasti dialer appin kautta käyttää kaikkia IM ohjelmia (telegram, whatsapp, signal, jne..)...

Mielipiteitä...?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 236
Turhaan availla jokaiselle appsille omaa ketjua, tuonne voit jatkaa...
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
83
Eihän tollasesta ketjusta jossa on kaikki appit samassa tuu löytämään yhtään mitään.

Ja kaiken lisäksi Dialer appi lienee kaikesta tärkein appi älypuhelimessa nii senkin takia ansaitsee oman topikin.
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
83
Sellanen päivitys että tuon viestin kirjoittamisen jälkeen olen ottanut sellaisen dialerin käyttöön kuin True Phone Dialer. Se on aika hyvä, siinäkin tosin jotain parantamisen varaa on.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 093
Eihän tollasesta ketjusta jossa on kaikki appit samassa tuu löytämään yhtään mitään.

Ja kaiken lisäksi Dialer appi lienee kaikesta tärkein appi älypuhelimessa nii senkin takia ansaitsee oman topikin.
No jaa. Vähemmän sillä puhelimella nykyisin soitellaan. Ja ei-työpuheluista monella varsinkin nuoremmista valtaosa niistä vähäisistä soitoistakin on whatsapp-puheluita. Jotka nekin on poikkeus viestiketjujen joukossa.

Dialer ei siis todellakaan liene enää se tärkein appi, kun ne puhelimen käyttötavat on muuttuneet. Niin hassua kuin se onkin. Eläkeläisillä toki puhelut on pitäneet pintansa.

2021

2010-2018
 
Liittynyt
27.12.2018
Viestejä
2 390
Jos välttämättä tarvitsisin tällaisen aplarin, niin harkitsisin vielä kerran jos toisenkin, onko se riittävän turvallinen ja hyvämaineinen, jotta sille voisi antaa telephony-oikat, ettei tule yllättäviä laskuja
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 777
Meinasin kanssa kysellä mielenkiinnosta, että miten tuota dialeria oikein käytät, kun on niin tärkeä. Minulla on ne tärkeät numerot suosikkeina, josta saa parilla näpäyksellä soitettua ja ne muut harvat puhelut ehtii hyvin etsiä haulla tai näpyttelemällä hitaasti isommilla numeroilla.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 247
Ja kaiken lisäksi Dialer appi lienee kaikesta tärkein appi älypuhelimessa nii senkin takia ansaitsee oman topikin.
En ole ikinä kokenut tarpeellisena mitään erillistä dialeria vakiosovelluksen lisäksi, keskiverto käyttäjälle se lienee aika kaukana kärjestä kun listataan tärkeimpiä appeja.

Ja aika pitkään miettisin antaisinko millekkään 3.osapuolen appille lupaa soittaa muutenkaan.

Ja itse käytän pääasiassa normaaleja puheluita.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 433
Turhaan availla jokaiselle appsille omaa ketjua, tuonne voit jatkaa...
Antaa nyt ketjun olla toistaiseksi ja katsotaan kerääkö keskustelua. Jos ei niin sitten voi katsoa onko parempi yhdistää.

Ja @golemus jokaisen ketjun alussa ei ole tarvetta ilmoittaa, onko idea kopioitu murosta tai jostain muualta vaiko ei :)
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Sellanen päivitys että tuon viestin kirjoittamisen jälkeen olen ottanut sellaisen dialerin käyttöön kuin True Phone Dialer. Se on aika hyvä, siinäkin tosin jotain parantamisen varaa on.
Haluat jakaa puh ja kontakti tietosi näille hämäräfirmoille?
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 276
Yksi hyöty kolmannen osapuolen dialer äpista on ainakin tietyillä Android puhelimilla, esim. omalla 8T:llä, jossa on Googlen oma dialeri joka ei tässä maanosassa tue enää puheluiden nauhoitusta. Olen itse tästä syystä harkinnut vaihtoa toiseen äppiin, mutta luottamuskysymys on kyllä suuressa osassa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 236
Yksi hyöty kolmannen osapuolen dialer äpista on ainakin tietyillä Android puhelimilla, esim. omalla 8T:llä, jossa on Googlen oma dialeri joka ei tässä maanosassa tue enää puheluiden nauhoitusta. Olen itse tästä syystä harkinnut vaihtoa toiseen äppiin, mutta luottamuskysymys on kyllä suuressa osassa.
Ei se siitä Dialer appsista ole kiinni, pystyykö nauhoittamaan puheluita, yleensä järjestelmän laajuinen asetus, joka vaatii rajumpia toimenpiteitä (esim. roottaus), jotta voi ns. ohittaa, riippuen valmistajasta.
 
Liittynyt
25.04.2020
Viestejä
172
Ketju nousi sopivasti, kun itsekin miettinyt dialer appin vaihtoa. Drupe tuntuu saaneen monessa paikassa hyviä arvosteluja. Nykyinen Samsungin mukana vakiona tullut ilmoittaa aika hyvin epäilyttävistä soittajista. Vaihtoehdoissa ei tunnu oikein löytyvän euroopassa tehtyjä versioita. Laitetaan siis tämä ketju seurantaan, jos vaan tulisi hyvä dialer vastaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 439
Viestejä
4 218 555
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom