- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 48
Erään siivouspalvelu- ja henkilöstövuokrausyrityksen myyntiliikennettä hoidetaan sähköpostilla tällä hetkellä siten, että on pari yleisosoitetta (myynti@, asiakaspalvelu@) joihin tulee kaikki myyntikyselyt ja niitä hoitaa pääasiassa tällä hetkellä vain yksi henkilö, satunnaisesti toinen henkilö on avustamassa. Ongelmana on se, että posteja tulee sen verran paljon päivittäin, että keikkojen myynti jää jälkeen. Lisäksi sama henkilö hoitaa muitakin juoksevia asioita kuin pelkästään myynin postien hoitamista. Henkilö on kahdeksas, joka pestiä hoitaa ja se kertoo hyvin työmäärän stressaavuudesta. Lisäksi posteja perkaava henkilö hoitaa myös puheluliikennettä, mikä entisestään kuormittaa ja hidastaa sähköpostien perkaamista ja välittämistä eteenpäin oikeille henkilöille.
Kysymys kuuluu, mikä järjestelmä/järjestely olisi tehokkain ja helpoin tapa hoitaa posteja ja siellä olevia työpyyntöjä? Joku CRM/ERP-järjestelmä tässä todennäköisesti on ratkaisu, mutta mikä? Käytössä on Google Workspace, joten järjestelmä pitäisi saada sen kanssa integroitua.
Kysymys kuuluu, mikä järjestelmä/järjestely olisi tehokkain ja helpoin tapa hoitaa posteja ja siellä olevia työpyyntöjä? Joku CRM/ERP-järjestelmä tässä todennäköisesti on ratkaisu, mutta mikä? Käytössä on Google Workspace, joten järjestelmä pitäisi saada sen kanssa integroitua.