Palvelu josta näkee omat rekisteröitymisensä gmail sähköpostilla

Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 542
Terve
Muistan joskus tivin uutisoineen palvelusta joka näytti sinulle palvelut johon olit rekisteröitynyt gmail-osoitteellasi. Samassa palvelussa oli linkit myös tilien mahdolliseen poistamiseen. Muistaako kukaan mikä palvelun nimi oli itse sitä tässä miettinyt. Jos tuli väärälle alueelle modet siirtäköön.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
590
Millähän tavalla tuo palvelu käyttää minun sähköpostiosoitetta ja salasanaa? Miten voin varmistua, että asiat on oikeasti poistuneet?

"Your privacy is our number one focus from beginning to end."

No johan nyt toki jos tuolla niin kerta sanotaan.
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 542
Millähän tavalla tuo palvelu käyttää minun sähköpostiosoitetta ja salasanaa? Miten voin varmistua, että asiat on oikeasti poistuneet?

"Your privacy is our number one focus from beginning to end."

No johan nyt toki jos tuolla niin kerta sanotaan.
Itse mietin myös samaa. Pitää luoda joku feikkitili jonnekkin ja jollain täysin muulla kuin pääsähköpostiaccountilla testata.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
590
Sama. Kyllähän se vähän kiusalliselta tuntuu jos joku kolmas osapuoli pystyis tekemään mitä lystää mun sähköpostilla.
 

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 631
Näköjään tuo toimii Googlen apin kautta, eli salasana ei vuoda tuolta mihinkään ja palvelun täytyy noudattaa Googlen ehtoja tai muuten sen leikki olisi loppunut jo aikoja sitten.

Mutta joo, jättäisin silti väliin. Teoriassa kuitenkin voivat tuota kautta imutella kaikki tilin sähköpostit jonnekin levyn kulmalle talteen heti kun luvan olet antanut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 764
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom