Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ainakin haluan nähdä.poistakaa nyt nuo avatarit tuosta ketjujen vierestä etusivuilla. Kuka sellasta roskaa haluaa nähdä?
Miksi Autot ja Moottoripyörät -osio on pitänyt toteuttaa yhdessä toisen foorumin kanssa? Esim. eräällä toisella tietotekniikkafoorumilla varsin suosittu "Käyttäjien autot" vähän menettää merkitystään tälläisellä järjestelyllä. Eikä tuonne edes pääse samalla tunnuksella.
poistakaa nyt nuo avatarit tuosta ketjujen vierestä etusivuilla. Kuka sellasta roskaa haluaa nähdä?
Eli voisiko pelit alueen käyttötarkoitusta laajantaa sen verran että sen varsainanisen pelin ketjun lisäksi voisi luoda kyseisen pelin organisaatiolle omat ketjunsaEnsiksi
Kiitos uudesta alusta.
Toiseksi
Voisiko täällä tuota pelialuetta käyttää niin että loisin sinne Star Citizen pelissä olevalle organisaatiolleni (jonka tarkoitus on autaa uusia pelaajia) oman ketjun (siis tuon yleisen Star Citizen ketjun lisäksi).
Ensi vuonna virallinen ja nyt betatesti. Ehkä nimi vaihtuu mutta olen kyllä oikeassa että nimi kyllä vähän tuolta kuulostaa.Onko tää nimi lopullinen? Kuulostaa pienen atk osia myyvän kaupan kotisivulta
No tämä ois aika ehdotonViihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi tuollaisen osaston voisi perustaa.. k thx.
Johonkin PayPal-linkki, jonka kautta voi avustaa uuden palstan alkutaivalta (ja myöhemmin muutenkin).Tähän ketjuun, kiitos!
Kyllä se(kin) sinne vielä tulee, ei kannata hötkyillä.Mä kyllä kaipaisin sitä ruoka osiota takas. Mukavan erilaista kaiken seassa Ja mitenköhän sitä ees osaa jouluna ku ei ole virallista kinkunpaistosäiettä..
Edit.
Niin, ja ehkä se vanha kunnon räbä räbässä -ohjekin olisi hyvä huomioida vähitellen. Nyt on eri alueilla useammassakin ketjussa "hauskoja vitsejä" ensimmäiseltä sivulta lähtien, eikä niistä jää välttämättä kovin hyvää kuvaa foorumista uusille käyttäjille, vaikka kuinka beta-vaiheessa ollaankin.
Huppari olisi kyllä menevä/Lippis, noille tulee aina itsellä käyttöä niin samahan se olisi toki jotain mainostaakkin samaan syssyynSemmoista vaan kaipaisin, että mulle kelpais oikeasti laadukas t-paita. Olkoon vaikka kerran vuodessa "vaihtuva". Eiköhän noita lafkoja ole olemassa mitkä hoitaa kaiken ja itse saa x% myynnistä.
Kiva graafinen printti laadukas sellainen ja avot. Ei ehkä kaikille nappaa, mutta itselle kelpais. Tauhkaa kans io:n puolelta myyntiin. Ei olis pahitteeksi.
Huppari olisi kyllä menevä/Lippis, noille tulee aina itsellä käyttöä niin samahan se olisi toki jotain mainostaakkin samaan syssyyn
Tuosta on mainittu useampaankin otteeseen ja olen samaa mieltä, että ketjulistauksessa avatar-kuvat vain sotkevat. Viesteissä ne ovat parhaimmilleen ihan ok, kun niistä näkee nimimerkkiä katsomatta kirjoittajan (olettaen että kaikki eivät käytä samaa kuvaa), mutta ketjulistauksessa ne vain sekoittavat ja antavat rauhattoman vaikutelman. Lisäksi aika usein niiden paikalla on kuvake, josta näkee onko ketjussa omia postauksia jne, joten siinäkin mielessä tuota kannattaa miettiä vielä uudestaan.Jaa-a. Näköjään ketjun aloittajan avatar näkyy aina ketjun yhteydessä. En oikein tiedä palveleeko tämä oikein mitään tarkoitusta, kun jotkut ketjut saattavat paisua isoiksikin ja siten aloittajan merkitys vähenee. Ja mitäs sitten, kun aloittaja vaihtaa avataren? Jotkut saattavat assosioida ketjun visuaalisesti johonkin avatar kuvaan ja jos tämä vaihtuu niin voi tulla hämminkiä.
Lisätty.Saiskohan tuonne myyntialueelle kategorian "Sekalaiset" tai "Muut myytävät" tms? Joutuu muuten vielä palaamaan toiselle foorumille myyntimieheksi.
Hymiöehdotus: