Pakettipelikone+näyttö ~900e

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 431
Tuttava kyseli lapselleen Fortniten peluuseen pakettia. Maks. 1000e ja jos itse tietokone ja näyttö maksaa 900e niin jäisi satanen oheissälään.

Fortnite ei taida kauhean raskas olla mutta lienee järkevä kasata kone FullHD näytön ympärille joita saa aika edullisestikkin.

Onko joku nähnyt sattumoisin hyvää tarjousta budjetti pelikonepaketista viime aikoina?

Koneen itse kasaaminen ei ole vaihtoehto ikävä kyllä.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2024
Viestejä
15
Jos ottaa pelkän kasauspalvelun ja ostoskorissa painaa kohtaa alennuskoodista ja kirjoittaa koodin: iotech-kasaus niin saa ilmaisen kasauksen ja youtubesta löytyy ajurien asennus ja käyttöjärjestelmän asennuksen esim. rufuksella niin silloin voi säästä 50e ;)
 
Liittynyt
03.03.2024
Viestejä
15
Jos ottaa pelkän kasauspalvelun ja ostoskorissa painaa kohtaa alennuskoodista ja kirjoittaa koodin: iotech-kasaus niin saa ilmaisen kasauksen ja youtubesta löytyy ajurien asennus ja käyttöjärjestelmän asennuksen esim. rufuksella niin silloin voi säästä 50e ;)
Näyttökuva 2024-03-04 171638.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 431

Oheislaitteet

ja Ostoskori | Hinta.fi
Meneekö tuo niin, että jos tuohon ei ota Windows lisenssiä niin asentavat sen siihen kuitenkin mutta ilman aktivointia? Ja sen voi halutessa aktivoida itse?
Vai täytyykö ottaa erikseen tuo elektroninen lisenssi 89.90 jotta suostuvat tuota hommaa tekemään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 431
Jos ottaa pelkän kasauspalvelun ja ostoskorissa painaa kohtaa alennuskoodista ja kirjoittaa koodin: iotech-kasaus niin saa ilmaisen kasauksen ja youtubesta löytyy ajurien asennus ja käyttöjärjestelmän asennuksen esim. rufuksella niin silloin voi säästä 50e ;)
Joo tiedän kyllä, että homma on kaukana rakettitieteestä mutta kaikki pääsevät helpolla (ja erityisesti minä) kun paketti on täysin käyttövalmis samantien
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Meneekö tuo niin, että jos tuohon ei ota Windows lisenssiä niin asentavat sen siihen kuitenkin mutta ilman aktivointia? Ja sen voi halutessa aktivoida itse?
Vai täytyykö ottaa erikseen tuo elektroninen lisenssi 89.90 jotta suostuvat tuota hommaa tekemään?
Tulee windows asennettuna ja aktivoimattomana. Lisenssin voit hommata parilla eurolla esim. paikasta missä voi huutaa..
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 288
Meneekö tuo niin, että jos tuohon ei ota Windows lisenssiä niin asentavat sen siihen kuitenkin mutta ilman aktivointia? Ja sen voi halutessa aktivoida itse?
Vai täytyykö ottaa erikseen tuo elektroninen lisenssi 89.90 jotta suostuvat tuota hommaa tekemään?
Wintoosan voi asentaa ja myös käyttää ilman lisenssiä. Et voi vaihtaa taustakuvaa ja pari muuta rajoitusta. Lisensin voit ostaa huuto.netistä 5 €:lla.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 431
Joo nuo halvat lisenssit ovat itselläni tiedossa. Tullut niitä käytettyä kaikissa koneissani jo pidemmän aikaa.

Kiitokset näistä, suosittelen tuota ylläolevaa pakettia ja haukun samalla pakettikoneet ettei niitä missään tapauksessa kannata ostaa.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 288
Joo nuo halvat lisenssit ovat itselläni tiedossa. Tullut niitä käytettyä kaikissa koneissani jo pidemmän aikaa.

Kiitokset näistä, suosittelen tuota ylläolevaa pakettia ja haukun samalla pakettikoneet ettei niitä missään tapauksessa kannata ostaa.
Ssd ja koppa on loppu. Tuosta tilalle


Itse panostaisin myös prossujäähyyn
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Ssd ja koppa on loppu. Tuosta tilalle


Itse panostaisin myös prossujäähyyn
Tuskin on osien vaihdolla väliä kun kasausjono on pari viikkoa (osat 5-7vrk). Jäähyyn kannattaa panostaa, mutta budjetissa taisi tulla seinä vastaan.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 982
Tuosta Proshopin pakettikoneesta saa naksuteltua hyvin saman hintaisen paketin kuin datatronicin valikoimasta, toki rajallisesti vaihtoehtoja. Pienillä parrannuksilla oletuksiin ite konepaketti karvan alta 800€ :
Näyttökuva 2024-03-04 225359.png
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Tuosta Proshopin pakettikoneesta saa naksuteltua hyvin saman hintaisen paketin kuin datatronicin valikoimasta, toki rajallisesti vaihtoehtoja. Pienillä parrannuksilla oletuksiin ite konepaketti karvan alta 800€ :
Windowsin kanssa kalliimpi ja huonommalla virtalähteellä.. Tuli katsottua tuo kortti ennen kuin postasin DT paketin :)
Mutta aika kovan toimitusarvion tarjoaa tuossa korissa. Eli sen puolesta ihan validi vaihtoehto..


Näillä muutoksilla ottaisin itse, 816,24e. Ison hiirimatonkin saa reilulla eurolla.


Esport Wildfire
  • GIGABYTE Radeon RX 6600 EAGLE - 8GB GDDR6 RAM
  • ASUS PRIME B550M-A Emolevy
  • AMD Ryzen 5 5600 Wraith Stealth CPU - 6 ydintä
  • Corsair Vengeance LPX DDR4-3600 - 16GB
  • WD Blue SN580 SSD - 1TB
  • DUTZO C731 Mesh TG ARGB
  • be quiet! System Teho 10 550W Virtalähde - 550 Watt
  • Microsoft ESD Windows 11 HOME (OEM) ESD - 64bit Mu..
  • DUTZO Fushi reunustettu pelihiiri-alusta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 982
Näillä muutoksilla ottaisin itse, 816,24e. Ison hiirimatonkin saa reilulla eurolla.
Saa myös muutamalla eurolla rottaa kaveriksi, jostainhan se aloittelevan pelurin on joka tapauksessa lähdettävä, noita oheislaitteita on helppo sitten parannella kun tietää vähän mitä haluaa.

Ite jätin tuossa winukan pois jos kerta lisenssikoodit muualta on tuttuja, muutenhan tuolta saa winukka koodin edullisesti vrt moni muu jämy, jos siitä ns 100% validista (johon tuskin tarttee tässä ketjussa taas mennä :D) on valmis maksamaan.

Mut ihan hyvä palvelu tuokin on kun hinnat on tuossa ihan linjassa ja vaihtoehtoja on sopivan vähän niin ei aiheuta päänvaivaa liiaksi :D
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Saa myös muutamalla eurolla rottaa kaveriksi, jostainhan se aloittelevan pelurin on joka tapauksessa lähdettävä, noita oheislaitteita on helppo sitten parannella kun tietää vähän mitä haluaa.

Ite jätin tuossa winukan pois jos kerta lisenssikoodit muualta on tuttuja, muutenhan tuolta saa winukka koodin edullisesti vrt moni muu jämy, jos siitä ns 100% validista (johon tuskin tarttee tässä ketjussa taas mennä :D) on valmis maksamaan.

Mut ihan hyvä palvelu tuokin on kun hinnat on tuossa ihan linjassa ja vaihtoehtoja on sopivan vähän niin ei aiheuta päänvaivaa liiaksi :D
Ymmärsin, että windows pitää olla valittuna mikäli sen mielii asennettuna, mutta en löytänyt mistään tietoa, että asennetaanko sitä siltikään..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 431
Eikö se tämän tekstinpätkän mukaan asenneta mikäli ottaa Windowsin tilaukseen mukaan?
Vaikkakin kieltämättä hieman oudosti muotoiltu tuo.

"Dutzo PC:t löydät valmiina kokoonpanoina sivuiltamme, missä voit konfiguroida ne tarpeesi mukaan. Tietokoneet toimitetaan oletusarvoisesti ilman käyttöjärjestelmää. Sinun täytyy valita se tai asentaa se itse.
Eri kokoonpanoissa on erilaiset näytönohjaimet ja CPU lähtökohtana, mutta ne voidaan konfiguroida tarpeen mukaan.

Dutzo PC:t toimitetaan koottuina ja testattuina. Ja niillä on 3 vuoden takuu. Se tarkoittaa, että jos koneessa on virhe tai vastaava, voit lähettää sen meille. Korjaamme tällöin koneen. "
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 130
Viestejä
4 226 111
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom