Moi, olen jo kauan miettinyt, etä päivittäisin tietokonetta. En ole koskaan rakentanut konetta itse, mutta tiedän aika paljon asiasta videoiden takia. Olen hiljattain aloittanut striimauksen ja huomaan etteivät tehot riitä striimaukseen ja pubgin pelaamiseen.
Koneessani on:
Intel i5 7400
1060 3gb
16gb ramia ddr4 2400Mhz
Emolevystä en tiedä.
Kokokone: Lenovo Legion y520 jossa on nämä osat.
Joten ostan Intelin taikka ryzenin niin pitää minun vaihtaa emolevy.
Hinta budjetti max 450€, siihen pitäisi sisältyä prossu, cooleri (amdssä mukana) ja emolevy.
Olen ajatellut ryzeniä, kun se on streamaukseen parempi? Mutta minulla on 144hz näyttö joten haluaisin taas saada ainakin yli 100 fps samalla kuin streamaan. Tällä hetkellä olen streamannut näytön ohjaimella tai ainakin oletan, koska en ole valinnut x264.
Joten jos jollakin on tietämystä asiasta että mikä kannattaisi ostaa, että peli pyörisi ja pystyisin streamata 720p 60fps hyvin, niin voi ilmotella mitä suosittelisitte.
Koneessani on:
Intel i5 7400
1060 3gb
16gb ramia ddr4 2400Mhz
Emolevystä en tiedä.
Kokokone: Lenovo Legion y520 jossa on nämä osat.
Joten ostan Intelin taikka ryzenin niin pitää minun vaihtaa emolevy.
Hinta budjetti max 450€, siihen pitäisi sisältyä prossu, cooleri (amdssä mukana) ja emolevy.
Olen ajatellut ryzeniä, kun se on streamaukseen parempi? Mutta minulla on 144hz näyttö joten haluaisin taas saada ainakin yli 100 fps samalla kuin streamaan. Tällä hetkellä olen streamannut näytön ohjaimella tai ainakin oletan, koska en ole valinnut x264.
Joten jos jollakin on tietämystä asiasta että mikä kannattaisi ostaa, että peli pyörisi ja pystyisin streamata 720p 60fps hyvin, niin voi ilmotella mitä suosittelisitte.