Moron arvon voorumilaiset!
Nyt joudun hieman pyytämään apua oman koneeni päivivtykseen. Ainakin vanha i5 6600k olisi aika päästää eläkkeelle ja olen hieman tippunut kärryiltä nykytekniikasta.
Eli hakusessa olisi todennäköisesti ainakin emo+prossu+näytönohjain
Tämän hetken kokoonpano tärkeimmiltä osin:
Prosessori: i5 6600k @4,5GHz
Emolevy: Maximus VIII Ranger
Muistit: Corsair Vengeance 16Gb cl15
Näytönohjain: Strix 1080
SSD/kiintolevy(t): 840 evo 120Gb + 850 evo 240Gb + 860 evo 500Gb
Kotelo: Define R4
Virtalähde: EVGA 750 G2
Näyttö: X34P
Käyttötarkoitus UW-pelaaminen, lähinnä FPS-räiskintä
Budjetti 1000-1500€ riippuen mitä teidään mielestänne kannattaa päivittää...
Kotelon olen aikonut joka tapauksessa päivittää meshify C:hen. Käytännössä aina olen intelin kivillä mennyt, mutta mikäli hinta-laatusuhteeltaan parempaa saa AMD:n leivistä ei vaihto ole mikään ongelma. Kuten kiven iästä huomaa niin en ole joka vuosi päivittämässä konettani vaan pyrin päivittämään isompia harppauksia, jotta kokoonpanolla mehdollisimman kauan tulevaisuuteen pärjäisi.
Kiitos jo etukäteen...
Nyt joudun hieman pyytämään apua oman koneeni päivivtykseen. Ainakin vanha i5 6600k olisi aika päästää eläkkeelle ja olen hieman tippunut kärryiltä nykytekniikasta.
Eli hakusessa olisi todennäköisesti ainakin emo+prossu+näytönohjain
Tämän hetken kokoonpano tärkeimmiltä osin:
Prosessori: i5 6600k @4,5GHz
Emolevy: Maximus VIII Ranger
Muistit: Corsair Vengeance 16Gb cl15
Näytönohjain: Strix 1080
SSD/kiintolevy(t): 840 evo 120Gb + 850 evo 240Gb + 860 evo 500Gb
Kotelo: Define R4
Virtalähde: EVGA 750 G2
Näyttö: X34P
Käyttötarkoitus UW-pelaaminen, lähinnä FPS-räiskintä
Budjetti 1000-1500€ riippuen mitä teidään mielestänne kannattaa päivittää...
Kotelon olen aikonut joka tapauksessa päivittää meshify C:hen. Käytännössä aina olen intelin kivillä mennyt, mutta mikäli hinta-laatusuhteeltaan parempaa saa AMD:n leivistä ei vaihto ole mikään ongelma. Kuten kiven iästä huomaa niin en ole joka vuosi päivittämässä konettani vaan pyrin päivittämään isompia harppauksia, jotta kokoonpanolla mehdollisimman kauan tulevaisuuteen pärjäisi.
Kiitos jo etukäteen...