Päivitystä budjetilla

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
49
Aika päivittää vanhat romut uusiin ja kaipaa vähän kommentteja valituista osista. Budjetti n 550€
Löytyy jo näyttis, virtalähde ja pari SSD asemaa.


Onko ihan metsään mennyt?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 042
Ostaisin törkeästi prosessorin Jimm's tai Proshop, niin saa pelin, jonka voi myydä parillakympillä.


Ja voi joutua varautumaan BIOS-päivitykseen itse (kai tuo Gigabyte tukee). Tai Jimm'siltä bundle:


Niiden takuukäytäntöjen takia kannattaa ehkä ostaa Datatronicilta mieluummin, jos vain se BIOS-päivitys onnistuu itse flashbackillä.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 062
Ostaisin törkeästi prosessorin Jimm's tai Proshop, niin saa pelin, jonka voi myydä parillakympillä.


Ja voi joutua varautumaan BIOS-päivitykseen itse (kai tuo Gigabyte tukee). Tai Jimm'siltä bundle:


Niiden takuukäytäntöjen takia kannattaa ehkä ostaa Datatronicilta mieluummin, jos vain se BIOS-päivitys onnistuu itse flashbackillä.
Tuo gigabyte on parempi emo.
Aika päivittää vanhat romut uusiin ja kaipaa vähän kommentteja valituista osista. Budjetti n 550€
Löytyy jo näyttö, virtalähde ja sata SSD asemaa.


Onko ihan metsään mennyt?
Ihan hyvältä näyttää.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
49
Mieluiten yhdestä paikasta ja vähän vierastan asuksen emoja. Eikö nuo b550 emot lainkaan tunnista tuota prossua ilman päivitystä?
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 075
Aika päivittää vanhat romut uusiin ja kaipaa vähän kommentteja valituista osista. Budjetti n 550€
Löytyy jo näyttis, virtalähde ja pari SSD asemaa.


Onko ihan metsään mennyt?
Mitkä komponentit jo löytyy? Eli mikä näyttis, virtalähde yms
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 075
Mieluiten yhdestä paikasta ja vähän vierastan asuksen emoja. Eikö nuo b550 emot lainkaan tunnista tuota prossua ilman päivitystä?
Mikä vika Asuksen emoissa? Biosin saattaa joutua päivittämään koska B550 ja esimerkiksi 5700X ovat julkaistu eri aikaan. Jos sisässä ei ole tuettua bios-versiota, näyttö pysyy mustana eikä koneella voi tehdä mitään.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 075
RTX 3070 ja 1000w platinum. Käytettyjä tottakai.
Kertoisitko tarkat mallit, niin tietää että mahtuuko kyseinen näyttis tai virtalähde ylipäätään koteloon vai onko nämä siis jo käytössä?
Mihin koteloon nämä muuten tulee?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
49
Onko WD Black Sn850x heatsinkillä parempi vai huonompi vaihtoehto tuolle SN770 levylle 1Tbn kokoluokassa.
Ei tarvitsisi erillistä heatsinkkiä. Vai uskaltaako noita käyttää ilman.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 556
Viestejä
4 194 782
Jäsenet
70 751
Uusin jäsen
Riikka Ruusu

Hinta.fi

Ylös Bottom