• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Padelmaila Karhu pro 6.0 carbon, 10€ Halpa-halli

Itse aloittelijana etsinyt mailaa padeliin. Muutama pelikerta vasta takana. Onko tästä mihinkään verrattuna hallien vuokramailoihin vai olisiko jollain suositella kohtuuhintaista mailaa?
 
Itse aloittelijana etsinyt mailaa padeliin. Muutama pelikerta vasta takana. Onko tästä mihinkään verrattuna hallien vuokramailoihin vai olisiko jollain suositella kohtuuhintaista mailaa?
Tämä mailahan voi olla ihan hyvä lajiin tutustumiselle, mutta kyllä mä lähtisin silti hankkimaan jollain 50-100 € budjetilla mailaa joltain oikealta mailavalmistajalta, jos vähääkään enempää innostuu lajia harrastamaan. Tämä maila ei hyvin todennäköisesti ole parempi kuin hallien vuokramailat vaikka nekin halvimmasta päästä on.
 
Ei kyllä herätä luottamusta. Tuote jäänyt valvonnassa kiinni "The black plastic tape fastening of the grip contains an excessive concentration of bis(2-ethylhexyl) phthalate (DEHP) (measured value up to 29 % by weight). This phthalate may harm the health of children, causing possible damage to their reproductive system" Kasseille lentävät pallot ei enää ainoa, mikä uhkaa lisääntymisterveyttä :poop:


Sivuston kuvauksen mukaan tuote on korjattu
 
Ei kyllä herätä luottamusta. Tuote jäänyt valvonnassa kiinni "The black plastic tape fastening of the grip contains an excessive concentration of bis(2-ethylhexyl) phthalate (DEHP) (measured value up to 29 % by weight). This phthalate may harm the health of children, causing possible damage to their reproductive system" Kasseille lentävät pallot ei enää ainoa, mikä uhkaa lisääntymisterveyttä :poop:


Sivuston kuvauksen mukaan tuote on korjattu

Ironista, kun kuvassa lukee 100 % carbon.
 
Tämä mailahan voi olla ihan hyvä lajiin tutustumiselle, mutta kyllä mä lähtisin silti hankkimaan jollain 50-100 € budjetilla mailaa joltain oikealta mailavalmistajalta, jos vähääkään enempää innostuu lajia harrastamaan. Tämä maila ei hyvin todennäköisesti ole parempi kuin hallien vuokramailat vaikka nekin halvimmasta päästä on.
Tällaselle kerran kuussa -harrastelijalle siis vissiin oiva peli, koska ne lyönnit jää ihan tekniikasta eikä välineestä kiinni. Itse asiassa aina kelannut, että vuokrakamat oli sitten kyse kiipeilystä, tenniksestä tai laskettelusta, on hemmetin hyvät, vaikka vähän osumaa usein ovatkin ottaneet.

Tää maila siis varmaan kelpo sijoitus, jottei tarvii maksella vuokria ja onpahan tuttu, puhdas väline jota paiskia. Plus säilyy mahdollisuus syyttää välinettä paskasta pelistä.
 
Itse aloittelijana etsinyt mailaa padeliin. Muutama pelikerta vasta takana. Onko tästä mihinkään verrattuna hallien vuokramailoihin vai olisiko jollain suositella kohtuuhintaista mailaa?
Itse pelaillu padelia 2v satunnaisesti ja jos sitä edes sillontällön käy pelaamassa niin ehdottomasti ostaa tarjouksesta n.+100e mailan (esim viimevuoden mallin tunnetuilta padelmerkeiltä joiden ovh jotain 200-300e luokkaa. Lue: ei karhu) niin se mielenkiinto säilyy pelissä koska muutaman pelikerran jälkeen alkaa huomaamaan että tuollaisella 20-50e mailalla lyönnit ei ole tarkkoja/voimakkaita ja kierteiden lyönti/vastaanotto hankalampaa. Meilläpäin hallissa on vuokramailoja/testimailoja 100-300e hintaluokassa niin huomaa heti erot mailoissa.
 
Tällaselle kerran kuussa -harrastelijalle siis vissiin oiva peli, koska ne lyönnit jää ihan tekniikasta eikä välineestä kiinni. Itse asiassa aina kelannut, että vuokrakamat oli sitten kyse kiipeilystä, tenniksestä tai laskettelusta, on hemmetin hyvät, vaikka vähän osumaa usein ovatkin ottaneet.

Tää maila siis varmaan kelpo sijoitus, jottei tarvii maksella vuokria ja onpahan tuttu, puhdas väline jota paiskia. Plus säilyy mahdollisuus syyttää välinettä paskasta pelistä.
Täältä lähti tilaukseen, kun tulee pelattua tuota Padelia juurikin n. kerran kuukaudessa. Säästää vrt. mailavuokrat. Suurin piirtein säännötkin tulee opeteltua joka pelikerralla uudestaan, niin en usko että mailasta jää kiinni.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
254 728
Viestejä
4 428 418
Jäsenet
73 413
Uusin jäsen
Wabbitt

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom