Packraft, eli reppulautta valikoima on laaja ja vaihtoehtoja löytyy joka lähtöön. Täällä voi keskustella kyseisestä aiheesta, packrafteista, lajin harrastamisesta jne.
Edit: Olen itse vielä aivan noviisi näissä asioissa, eli vesille en ole vielä edes päässyt, kun ei ole vielä sitä lauttaakaan, mutta kyseinen vempele ja harrastus kiinnostaa .
Nyt olisi budjettiluokan packrafteja XXL.ssä tarjolla, mutta kyseisten lauttojen laatu hieman arveluttaa.. Olisiko kenelläkään alan harrastajalla parempaa tietoa siitä, että kuinka paljon eri valmistajien samannimisten materiaalien laatu vaihtelee keskenään esim. 420D TPU materiaali jne. ja onko XXL:n myymässä " Vega Designs VARDE 275 w/spraydeck" reppulautassa selvä valmistusvirhe, kun pohjakangas on hyvin löysä?
En itse tuota asiaa olisi tajunnut, mutta tietoa etsiessäni törmäsin kyseiseen asiaan ruotsalaisella foorumilla (google kääntäjä apuna). Alla ollevassa keskusteluketjussa sivutaan myös materiaalien laadun eroista eri valmistajien välillä.
XXL: n tarjous reppulautat alla olevissa linkeissä.
Edit: Olen itse vielä aivan noviisi näissä asioissa, eli vesille en ole vielä edes päässyt, kun ei ole vielä sitä lauttaakaan, mutta kyseinen vempele ja harrastus kiinnostaa .
Nyt olisi budjettiluokan packrafteja XXL.ssä tarjolla, mutta kyseisten lauttojen laatu hieman arveluttaa.. Olisiko kenelläkään alan harrastajalla parempaa tietoa siitä, että kuinka paljon eri valmistajien samannimisten materiaalien laatu vaihtelee keskenään esim. 420D TPU materiaali jne. ja onko XXL:n myymässä " Vega Designs VARDE 275 w/spraydeck" reppulautassa selvä valmistusvirhe, kun pohjakangas on hyvin löysä?
En itse tuota asiaa olisi tajunnut, mutta tietoa etsiessäni törmäsin kyseiseen asiaan ruotsalaisella foorumilla (google kääntäjä apuna). Alla ollevassa keskusteluketjussa sivutaan myös materiaalien laadun eroista eri valmistajien välillä.
Båt för syfte
Håller inte med alls.. Har två kipara budget packrafts som funkar utmärkt. Dels för eget bruk och även för uthyrning. Har även en MRS som kanske är snäppet bättre då den var dyrare men egentligen inget jag märkt av på vattnet. Min uppfattning är att de flesta packrafts på marknaden tillverkas i...
www.utsidan.se
XXL: n tarjous reppulautat alla olevissa linkeissä.
VARDE 275 w/spraydeck, packraft - Veneet - VARDE 275 w/spraydeck, packraft | XXL
Lue lisää tuotteesta VARDE 275 w/spraydeck, packraft. 100 päivän vaihto- ja palautusoikeus ja hintalupaus ostohetkellä!
www.xxl.fi
TIND 255 w/spraydeck, packraft - Veneet - TIND 255 w/spraydeck, packraft | XXL
Lue lisää tuotteesta TIND 255 w/spraydeck, packraft. 100 päivän vaihto- ja palautusoikeus ja hintalupaus ostohetkellä!
www.xxl.fi
Viimeksi muokattu: