Ovatko tori.fi-ilmoitusten näyttökerrat todellisia?

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
Nettikeskusteluissa ajoittain lukee, että Torissa saa ehdottomasti suurimman määrän katsomiskertoja ilmoituksille. Listasin useita kymmeniä tavaroita kahden viime vuoden aikana* ja kaikki taisivat nousta sadan pintaan vuorokauden aikana. Huuto.netissä olen vuosien mittaan löytänyt ostajan luokkaa 250 ilmoitukselle — kaikki kohtuuajassa, valtaosin 14 päivän sisään — yhdelläkään ei 100 näyttöä ylittynyt, lähes varma olen. Noin 75 euron arvoinen vanhempi videopeli meni viidenkympin view'n rajan ohi (tarjouskilpailu) ja joitain satoja tuli ilmoitukselle, jolle päätin ostaa mainospaikan.

Torissa erittäin hitaasti liikkuva tavara, kuten yksittäiset CD-levyt (Discogs mastereineen ja painoksineen on ominut harrastajat), kulki palvelulle tyypillisen ~150 näytön paikalla, kun Huudossa samat (viikkoja aiemmin listatut, samat kuvat) olivat keskimäärin suoranaisesti nollissa. Mitään yhteydenottoja ei tullut Torin puolellakaan.

Toki otantani on kovin pieni, mutta alustavasti epäilen Torin käyttävän "luovaa" laskentatapaa käyttäjälle näytetyn ilmoituksen katsomiskertojen suhteen. Toivottavasti olen saanut täysin väärän kuvan asiasta ja todellisuus on yhtään realistisempi...

---

* Olen sittemmin poistunut palvelusta pääasiassa palautejärjestelmän puutteen ja ilmoitusten epäselvän seulonnan takia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 926
Kuuluisiko kenties tänne?


Tuota miten palvelu näyttökerrat laskee tietää kukaan muu kuin palvelun pitäjät. Ehkä siihen torissa riittää kun ilmoitus näkyy haussa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 185
Viestejä
4 214 941
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom