Outo FPS cäppi

Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
FPS cäppää joka sovelluksessa 95, koittanut olen poistaa ajurit ja asentaa uudelleen, ei auttanut kuin hetkeksi. >_> apuja?
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
91
Kerrotko vähän lisää speksejä:

- Mitkä ovat nämä sovellukset?
- mitä rautaa sinulla on? Näytön merkki ja malli on tärkeä.
- Mikä virkistystaajuus näytössä on?
jne.
jne.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Kerrotko vähän lisää speksejä:

- Mitkä ovat nämä sovellukset?
- mitä rautaa sinulla on? Näytön merkki ja malli on tärkeä.
- Mikä virkistystaajuus näytössä on?
jne.
jne.
Kaikki pelit, cinebench, heaven yms rasitus testit.
Gtx1060
I3 8350K
Zowien joku xl..144hz ja sama virkistystaajuus käytössä
Toinen näyttö vanhempaa asusta, 60hz ja samaa käppiä näyttää

Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
266
No ootko katsonut onko näytön omissa asetuksissa erillistä virkistystaajuuden asetuksia?
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
91
Mietin jotain näytön virkistystaajuuteen, v-synkkiin ja sellaiseen liittyvää syytä. Mutta jos se saman tekee tolla 60hz näytöllä, niin sitpä en kyllä tiedä. Oletko koittanut pelata sillä vanhalla näytöllä fullscreenillä jotain? Onko sillon myös tuo 95 fps yläraja?

Ja onko tuo 95 fps siis selkeä katto, joka ei koskaan ylity, vai tuntuuko maksimiframet vaan pyörivän sillä suunnalla?

Ja mitkä ovat nuo "kaikki pelit", joilla tätä olet testannut?
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Mietin jotain näytön virkistystaajuuteen, v-synkkiin ja sellaiseen liittyvää syytä. Mutta jos se saman tekee tolla 60hz näytöllä, niin sitpä en kyllä tiedä. Oletko koittanut pelata sillä vanhalla näytöllä fullscreenillä jotain? Onko sillon myös tuo 95 fps yläraja?

Ja onko tuo 95 fps siis selkeä katto, joka ei koskaan ylity, vai tuntuuko maksimiframet vaan pyörivän sillä suunnalla?

Ja mitkä ovat nuo "kaikki pelit", joilla tätä olet testannut?
Full screen windowed yms resoja tiputellu, ja ihan yläraja, 94 AVG FPS, 96käy joskus. Peleinä pubg ow bf1 csgo witcher3 destiny.. mitä noita nyt on, kaikki Steamin pelit ja myös origin ja uplay.

Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
No ootko katsonut onko näytön omissa asetuksissa erillistä virkistystaajuuden asetuksia?
Kahtonu olen ja on. Mutta virkistystaajuus muutetaan winukan näyttö asetuksista

Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
91
Aika outo on tämä. Onko siinä näytössä itsessään joku info-ruutu valikoissa, joka näyttää että mikä virkistystaajuus siinä todellisuudessa on käytössä? Jos se näyttää 144hz ja cappaa silti 95fps, niin sit vika on jossain muualla kuin virkistystaajuudessa tai v-synkissä.

Kirjoitit ensimmäisessä viestissä että poistit ajurit ja asensit uudelleen, ja että se auttoi hetkeksi. Kuvailisitko tätä vähän laajemmin?

Mittaatko fps steamin fps-counterilla vai jollakin toisella sovelluksella?
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Aika outo on tämä. Onko siinä näytössä itsessään joku info-ruutu valikoissa, joka näyttää että mikä virkistystaajuus siinä todellisuudessa on käytössä? Jos se näyttää 144hz ja cappaa silti 95fps, niin sit vika on jossain muualla kuin virkistystaajuudessa tai v-synkissä.

Kirjoitit ensimmäisessä viestissä että poistit ajurit ja asensit uudelleen, ja että se auttoi hetkeksi. Kuvailisitko tätä vähän laajemmin?

Mittaatko fps steamin fps-counterilla vai jollakin toisella sovelluksella?
Steamin FPS counter, evgan precisionx osdllä ja csgossa vielä net_graph komennolla

Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
30
Aika outo on tämä. Onko siinä näytössä itsessään joku info-ruutu valikoissa, joka näyttää että mikä virkistystaajuus siinä todellisuudessa on käytössä? Jos se näyttää 144hz ja cappaa silti 95fps, niin sit vika on jossain muualla kuin virkistystaajuudessa tai v-synkissä.

Kirjoitit ensimmäisessä viestissä että poistit ajurit ja asensit uudelleen, ja että se auttoi hetkeksi. Kuvailisitko tätä vähän laajemmin?

Mittaatko fps steamin fps-counterilla vai jollakin toisella sovelluksella?
Nii joo ja muutamaksi minuutiksi nousee FPS normi lukemiin 140-200 pelistä riippuen


Lähetetty minun XT1650 laitteesta Tapatalkilla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 236
Viestejä
4 331 761
Jäsenet
72 152
Uusin jäsen
Monsku

Hinta.fi

Ylös Bottom