Outlook ongelma.

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Eli minulla on outlookissa vanhoja sähköposteja joita en ole koskaan poistanut ihan syystä, mutta nyt en pääse niihin käsiksi kun outlook näyttää vain sähköpostit jonnekin viime vuoden alkuun ja vähän 2017 puolelle.
Onko siellä joku asetus jota en ole huomannut, vai onko tässä takana se että pitäisi ostaa office että näkisi kaikki viestit?.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
92
Eli minulla on outlookissa vanhoja sähköposteja joita en ole koskaan poistanut ihan syystä, mutta nyt en pääse niihin käsiksi kun outlook näyttää vain sähköpostit jonnekin viime vuoden alkuun ja vähän 2017 puolelle.
Onko siellä joku asetus jota en ole huomannut, vai onko tässä takana se että pitäisi ostaa office että näkisi kaikki viestit?.
Siellä on asetus miten pitkältä aikaväliltä se näyttää ne viestit (ainakin Exchangelle, en ole varma esim. IMAPista). Jossain sähköpostitilin asetuksissa muistaakseni.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
227
Eli minulla on outlookissa vanhoja sähköposteja joita en ole koskaan poistanut ihan syystä, mutta nyt en pääse niihin käsiksi kun outlook näyttää vain sähköpostit jonnekin viime vuoden alkuun ja vähän 2017 puolelle.
Onko siellä joku asetus jota en ole huomannut, vai onko tässä takana se että pitäisi ostaa office että näkisi kaikki viestit?.
Onko se kiinni Exchangessa, vai jossain muussa (IMAP/POP)?

Turn on Cached Exchange Mode

Tuosta voi säätää, että paljonko sähköposteja pidetään "offline cachessa" jos nyt siis tätä haet.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 943
Viestejä
4 207 117
Jäsenet
70 997
Uusin jäsen
Raadottaja

Hinta.fi

Ylös Bottom