• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Oura Ring 4 -30%

Kaksi näitä hajosi peruskäytössä. Siirryin kelloon. Hinta on houkutteleva, mutta kuukausimaksullisuus tökkii. Katson että hyvän kellon käytöstö saan itselleni tarpeelliset tiedot ja ominaisuudet. Aiemmin Ouraan oli tulossa ai toiminnot. Lieneekö vieläkään käytössä Suomessa. Oura antaa lempeää palautetta ja ehkä sopii toisenlaisille käyttäjille kuin minä.
Minkälaisissa normaalitilanteissa nuo hajosi? Olen harkinnut nyt sormuksen hankkimista kellon lisäksi sillä tuossa Oura:ssa on hyvin paljon parempi palautumisen seuranta. Treeneissä ja fyysisissä kotitöissä tuon ottaisin kyllä pois sormesta kuten otan vihkisormuksenkin.

Minkälaisissa normaalitilanteissa nuo hajosi? Olen harkinnut nyt sormuksen hankkimista kellon lisäksi sillä tuossa Oura:ssa on hyvin paljon parempi palautumisen seuranta. Treeneissä ja fyysisissä kotitöissä tuon ottaisin kyllä pois sormesta kuten otan vihkisormuksenkin.
Ei kannata unohtaa nyrkkeilysäkin hakkaamisen ajaksi sormeen tai renkaan vaihdon ajaksi kun käyttää käsivoimaa vääntämiseen enemmän....

Statistiikka

Viestiketjuista
306 002
Jäsenet
82 792
Uusin jäsen
Dankkz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom