Ostetaan delid- työ.

Liittynyt
29.01.2020
Viestejä
78
Hei! Kiinnostelisi jos täällä joku omistaa delid työkalun ja olisi valmis maksua vastaan korkkaaman 10900k prossuni ja kiinnittääm IHS takaisin. Tuon omat LM ja kiinnitysaineet.
Jos tiedätte myös palvelua minne olla yhteydessä niin saa vinkata kiitos!
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 892
Tuolta kannattaa käydä kysäsemässä.

 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 664
Saattaa huonosti löytää kaveria, joka uskaltaa deliddaa 10900K:n, vaikka kokemusta löytyisi. Itse korkkailut useita 9900K ja niissä ei ole ollut hätää, mutta tuo 10900K:n pii on suurempi ja sekin juotettu. Iso riski, että menee jokin pieleen. Myös kokeneelta voi mennä pieleen tuo deliddaus. Itse en suostu tekemään, kannattaa siis pitää mielessä että et välttämättä voita tässä yhtälössä.

Jos riski on sen arvoista, niin sitten toki! Itse olen myös rikkonut yhden 9900K:n ja sen jälkeen innostuin hankkimaan niitä lisää muutaman, mutta itselläni oli omanlainen projekti meneillään niin se oli vähän eri asia, ei ollut päivittäisestä peli-PC:stä kyse. Ja deliddaus onnistui siinäkin, rikoin prosessorin vasta jälkeenpäin...

Mutta jos meinaat deliddaa niin hanki direct die frame vaikka Rockit Coolilta (niitä kaupittaa moni eBay-myyjä EU:n alueella, mm. Italiassa). Saat enemmän irti kokonaisuudesta. Miksi laittaa alkuperäinen IHS takaisin, kun puolella työllä pääsee mahdollisesti parempiin tuloksiin? Eikä nestemetalliakaan tarvitse kuin yhden kerran laittaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 136
Viestejä
4 196 759
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom