Ostettu Ostetaan 4G-kännykkä maks. 100€ [VANTAA]

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Pitäisi löytää halpa puhelin josta löytyisi NFC-lukija bussilipun arvon tarkastamista varten, sekä 4G-yhteys.

Muistikorttia en tarvitse, mutta puhelimessa voisi olla vähintään 16Gt perusmuistia, jotta saisin asennettua roottaamatta kaikki tarvittavat perussoftat puhelimeen.

Kameran ominaisuuksista ei väliksi. Kuvaan kuitenkin järkkärillä kun siihen on tarvetta.

Saa tarjota halvempiakin kunhan perusvaatimukset täyttyvät.

EDIT: Pitäis olla Android puhelin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
904
LG Nexus 5 16gb. Kaikki vaaditut ominaisuudet löytyy eli NFC, 16gb tallennusta etc. Vantaalla vaaralassa ja 80€ mukaan itse puhelin, laturi, flipcover, suojakuori, orggis paketti ja muistaakseni jotain lippusia, näytössä suojalasi.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
LG Nexus 5 16gb. Kaikki vaaditut ominaisuudet löytyy eli NFC, 16gb tallennusta etc. Vantaalla vaaralassa ja 80€ mukaan itse puhelin, laturi, flipcover, suojakuori, orggis paketti ja muistaakseni jotain lippusia, näytössä suojalasi.
@rodder Tässähän se etsitty puhelin voisi olla. Pystytkö laittamaan kuvia puhelimesta ja tilpehööreistä?

Minulla olisi tänään iltapäivällä asiaa Vaaralan lähelle Jakomäkeen pojan päiväkotiin vanhempien keskusteluun.

Jatketaanko YV:llä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 457
Viestejä
4 162 616
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom