Ostaako nyt vai odottaako?

Liittynyt
31.12.2020
Viestejä
2
Moikka!

Olen hankkimassa itselleni kevyttä peliläppäriä hyvällä näytönohjaimella. Mikään varsinainen kiire minulla ei hankinnan suhteen ole ja nyt mietinkin, että onko esimerkiksi oletettavaa että nyt myynnissä olevien läppärien hinnat tulisivat ihan lähiaikoina tippumaan uusien RTX näytönohjainten ja/tai prosessorijulkistusten myötä?

Tietenkin jos hinnan pudotusta tai tehonlisäystä jää odottamaan, niin sitten uutta ei voi ostaa koskaan. Haluaisin kuitenkin välttää tilannetta, jossa tonnin läppärin saisi 1500 eurolla kuukauden päästä...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Tietenkin jos hinnan pudotusta tai tehonlisäystä jää odottamaan, niin sitten uutta ei voi ostaa koskaan. Haluaisin kuitenkin välttää tilannetta, jossa tonnin läppärin saisi 1500 eurolla kuukauden päästä...
Näin se menee. Aina on yhtä hyvä tai huono aika ostaa tietokonekomponentteja. Koneen sisältö vanhenee saman tien kun sen kantaa kaupasta ulos. :D
 
Liittynyt
31.12.2020
Viestejä
2
Joo, nyt tuosta mikä kannettava minulle -lirpakkeesta luinkin, että joku oli ainakin sitä mieltä että rtx 3XXX -ohjaimet vaativat sen verran virtaa, etteivät ihan heti ole kannettaviin tulossa. Tiedä sitten...
 

ROG

Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
187
Joo, nyt tuosta mikä kannettava minulle -lirpakkeesta luinkin, että joku oli ainakin sitä mieltä että rtx 3XXX -ohjaimet vaativat sen verran virtaa, etteivät ihan heti ole kannettaviin tulossa. Tiedä sitten...
Tuossahan on tuo tuore uutinen oikeassa reunassa: Eurooppalaisvalmistaja listasi GeForce RTX 30 -näytönohjaimilla varustetut kannettavat sivuilleen - io-tech.fi

Jos on mahdollisuus odottaa, niin odottaa nyt ainakin CES 2021 messuihin asti. Tai jos siellä ei tule julki mitään mielenkiintoista niin miettii kannattaako odottaa vielä RDNA2 pohjaisia kannettavia. RTX 3XXX sarjan tulossakin voi kestää hetki että on kunnolla saatavilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 334
Viestejä
4 157 520
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom