• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Osta kaksi autoa maksa vain yksi.

Fiat 500 ovh näyttäisi olevan noin 18000.

Jos saisi sen myytyä eteenpäin tuohon hintaan, niin alennusprosentti ducatoon olisi noin 25%.

Jos taas myisi ducaton eteenpäin ovh hintaan tai vähän alle, niin saisi fiat 500 todella halvalla.
 
Niin? Uuden auton hinta muodostunuu monesta... Mutta hyvä tarjous on, jos tosiaan saa 500 mukaan. Oispa firma ja pakettiautontarve.
Oli jätetty mainitsematta aloituspostauksesta, niin lisäinfona mainitsin. Nyt lisätty aloitukseenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Sir
Jos joku ostaa Ducaton, mutta ei tarvitse 500E niin voin lunastaa sen sinulta 12000€. Winwin tilanne.
 
47kWh akku isossa pakussa ja hinta 71k€ :beye:
 
47kWh akku isossa pakussa ja hinta 71k€ :beye:
Tuppaa menemään kantavuudet jos laitetaan kunnon akkua. Ei haittaa niinkään perusperheautossa, mutta jos pakusta häviää yhtäkkiä 200-300kg jonnekin, niin samalla häviää asiakkaat.

Terv, nimim "eSprinter ja hupaisat ranget"
 
Sähkökuorma-autoissa annetaan lainsäädännössä muutama tuhat kiloa anteeksi lisäkantavuudella otteessa, olisikohan pakuissakin järkevää tehdä sama..
 
Tuppaa menemään kantavuudet jos laitetaan kunnon akkua. Ei haittaa niinkään perusperheautossa, mutta jos pakusta häviää yhtäkkiä 200-300kg jonnekin, niin samalla häviää asiakkaat.

Terv, nimim "eSprinter ja hupaisat ranget"
Niin riippuu toki käytöstä. Itse meinasin invataksiksi laittaa niin ei tule kantavuuden kanssa kyllä ongelmia. Nykyisen Transitin noin 12l/100km talvella alkaa olla aikamoinen kustannuserä nykyisillä polttoaineen hinnoilla. Tosin todellista toimintamatkaa pitäisi olla kyllä 250-300km talvellakin eikä taida(?) onnistua vielä millään Suomessa myytävällä isommalla pakulla.
 
Niin riippuu toki käytöstä. Itse meinasin invataksiksi laittaa niin ei tule kantavuuden kanssa kyllä ongelmia. Nykyisen Transitin noin 12l/100km talvella alkaa olla aikamoinen kustannuserä nykyisillä polttoaineen hinnoilla. Tosin todellista toimintamatkaa pitäisi olla kyllä 250-300km talvellakin eikä taida(?) onnistua vielä millään Suomessa myytävällä isommalla pakulla.
Meillä voi olla pari eurolavaa perässä täynnä painavaa kamaa. Kyllähän tuo halvemmaksi tulee - on Masteri jäänyt käytännössä seisomaan. Kilsat riittää kaupunkijakoon jossa noi menee pienimmällä ja kahvitauolla saa äkkiä sata kilsaa lisää (80Kw lataus). Jos tuo Fiat pitää lähellekään lupauksensa rangesta niin ei tarttis edes joka päivä ladata. :D
 
Niin riippuu toki käytöstä. Itse meinasin invataksiksi laittaa niin ei tule kantavuuden kanssa kyllä ongelmia. Nykyisen Transitin noin 12l/100km talvella alkaa olla aikamoinen kustannuserä nykyisillä polttoaineen hinnoilla. Tosin todellista toimintamatkaa pitäisi olla kyllä 250-300km talvellakin eikä taida(?) onnistua vielä millään Suomessa myytävällä isommalla pakulla.

Taksi käytössä on kai vielä ongelmana lämmitys. Kun pitää koko koppi pitää lämpimänä on sähkönkulutus todella kovaa pakkasella.
 
Kalliiksi tulee tuo sähköilykin kun joka matkalla pitää pysähtyä kiskoille kaffeelle.
 
Kalliiksi tulee tuo sähköilykin kun joka matkalla pitää pysähtyä kiskoille kaffeelle.
Veikkaan että se kahvitauko on halvimmasta päästä mitä kuljetusalan rahanmenoon tulee…

Tosin taitaa olla yhdellä sormella laskettava määrä vuoden sisään mitä on joutunut yrittäjä itse niitä latauksen takia pitämään - työkalut valitaan sopivuuden mukaan.

Pidemmille matkoille ja isommalle lastilla voi sitten valita isomman auton ja niissäkin sellaisen onko sähköisellä vai perinteisellä kiekolla… :P
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 010
Viestejä
4 416 203
Jäsenet
73 282
Uusin jäsen
Maltsu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom