Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se pitää valitetettavasti tapahtua terveeltä pohjalta yleisen liiketoiminnan kautta, tukijäsenyys on kuitenkin kokonaiskuvassa sen verran pieni potti, että mahdollistaa lähinnä esim. osa-aikaisen uutistoimittajan palkkaamisen tms.Tukijäsenyys kehiin niin ehkä ollaan taas askeleen lähempänä täyspäistä työntekijää
Kuten jo tekniikkapodcastissakin puhuttiin, niin ei tuossa ollut pelkästään audiopuolesta kyse ja uskokaa vaan, että kaikki mahdolliset vaihtoehdot koitettiin käydä kyllä läpi pidemmällä ajanjaksolla ennen kuin lopputulokseen päädyttiin. Tällä hetkellä ei ole lähitulevaisuudessa näkyvissä merkittävää potentiaalista kasvua ja jos sitä on joskus tulevaisuudessa näkyvissä, pitää asia mennä niin päin, että kasvulla luodaan työpaikka, eikä että työpaikalla koitetaan luoda kasvua. Me ollaan niin pieni firma ja muutokset alalla (tässä ei ole kyse nyt vain globaalista taloustilanteesta) tällä hetkellä niin suuria, että täysipäiväinen työntekijä on niin suuri investointi, että se vaarantaa tuottamattomana nopeasti koko liiketoiminnan. Firma on myös niin pieni, että ei täällä ole monia eri työtehtävämahdollisuuksia, vaan kaikki tekee jo nyt monenlaisia eri tehtäviä sen mukaan mitä tilanne vaatii. Isompien firmojen juttuja siis tuollaiset henkilöstön uudelleenkouluttamiset ja työtehtävien isommat muuttamiset. Ja toisaalta tavallaan jatkuva osa-aikainen pesti on nyt se työtehtävän muokkaaminen, joka nykytilanteessa oli mahdollinen.Jos audioon investointi ei tuottanut toivottua tulosta, niin eikö Oskarin osaamista olisi voinut hyödyntää jossain tuottavammassa osa-alueessa? Tai kokeilla jotain muuta? Siinä kohtaa kun kasvua alkaa tulemaan, niin sopivaa osaajaa ei välttämättä ihan heti löydy. Sen takia näkisin hyvänä asiana henkilöstön kouluttamisen ja työtehtävien muokkaamisen osana suhtanteiden muutosta. Omasta kokemuksesta tiedän, että kun työntekijöistä on päästetty irti siinä kohtaa kun talous hieman notkahtaa, niin probleemat on ollut edessä kun alkaa jälleen menemään paremmin ja vasta siinä kohtaa etsitään sopivaa tyyppiä. Menee aina hetki, että uudesta tyypistä tulee tuottava ja oppii talon tavoille jne. Myöskin tiimin sisäinen henkilökemia on tosi tärkeää, ja sekin näytti olevan kunnossa.
Industry research (10): The customer isn't always rightIf you take into account the costs of editing, printing and delivery, the print publication is an "unrewarding" business. But the purpose of retaining the print publication is not for sales revenues, but for serving customer needs instead.
Industry watch: Success comes slower than expected, growth fasterWe have been fumbling for the right business model for 25 years. Not until the last two years had we eventually hit revenues and profits in line with our initial anticipations. I liken the tough process to airplanes that slide along the runway with static friction before taking off and flying high. I fully agree with Shih's statement that "success is slower than expected, growth is faster." But behind this lies the resilience and mental quality of adjusting business strategy in pace with the times.
Voice economy (1): Voice as a vehicle of comfortUnlike video content, which requires a costly post-production process, "voice" is a deeply personalized medium that does not require a lot of time to disseminate and can deeply express personal characteristics, values, philosophies and experiences. The time required to produce a voice text is only one-fifth of that required to produce a written one.
Information that comes from the ear is less likely to be offensive to listeners, especially if the content of the program and the matching business are complementary to each other in terms of worldview and industry change, which is obvious in the electronics industry.
For example, when talking about the use of cloud services by technology companies in a radio program, you can mention the name of the sponsor before and after the program, which will not invite negative response to the sponsor from the audience, and may even enhance the image of the sponsor because of the quality of the program.
Voice economy (2): Different tools, different experienceThe relationship between good content and business conversion rates is changing as the world of media becomes more sensational to boost ratings. In order to get more advertising business, content is created with the intent to boost traffic without caring much about readers' feelings. In the long run, there will be fewer creators of quality content, but that means quality content would be much sought after.
Voice economy (3): Self-media could start from voicePodcast advertising company Midroll was commissioned by AC Nelson to conduct a survey and found that podcast advertising is 4.4 times more effective than online advertising, and Japanese digital voice platform Radiko has similar findings. You wouldn't be offended by the sound of someone saying "Intel Inside," but it wouldn't be the same if there are too many words and images in front of you. When it comes to video production, the cost and time of post-production is likely to be to high compared to the actual benefits.
Niin mekin pidetään ja ei ole tosiaan mikään helpoin aihealue arvostella mahdollisimman laajalle yleisölle sopivasti!Minä pidin Oskarin testeistä ja videoista. Harva kuulokkeita ja mikrofoneja oikeasti osaa arvioida. Käyttäjien ja monien verkkosivustojen arvostelut ovat yleensä yhtä tyhjän kanssa. Luultavasti suurempi osa täällä kaipaa neuvoja niiden kuin vaikkapa näytönohjaimen hankintaan.
Minä pidin Oskarin testeistä ja videoista. Harva kuulokkeita ja mikrofoneja oikeasti osaa arvioida. Käyttäjien ja monien verkkosivustojen arvostelut ovat yleensä yhtä tyhjän kanssa. Luultavasti suurempi osa täällä kaipaa neuvoja niiden kuin vaikkapa näytönohjaimen hankintaan.
Yleisesti kirjoitetuista artikkeleista sanoisin, että vaikka suurinta osaa ei tule heti luettua, ne ovat kuitenkin se sisältö, jonka vuoksi sivustolle tulee yhä uudelleen palattua. Usein arvosteluja tulee luettua kuukausien tai jopa vuosien jälkeen, kun kyseisen kategorian tuotteen hankinta tulee ajankohtaiseksi. Eli vaikka niiden tekeminen ei työmäärään nähden tuntuisi kannattavalta, ne ovat tärkeässä osassa lukijoiden palvelemisessa ja säilyttämisessä. Karkinsyönti- ja meisselivideot tuskin tuovat menestystä pitkällä aikavälillä, vaikka paljon katselukertoja keräisivätkin.
Niitä koneita on kyllä kasattu juuri niin paljon kuin niiden kasaamisia on saatu valmistajille myytyä Tuo on juuri sitä duunia mitä täällä kulisseissa ihan päivittäin tehdään. Suomen markkina on kokonsa puolesta tietyiltä osin haastava, vaikkakin samalla myös meidän valtti.Oon ehkä aivovammainen, mutta mulle uppois hyvin, että kasaisistte enemmän koneita kasaan tubelle. Näistä saattais esim. Asus, MSI yms. maksaa teille vielä mainosrahaa ja saisitte varmaan samalla katsontakertoja videoille. Esim. PC Centric ja GeekaWhat, jotka kasaa tyyliin konepaketin kasaan kerran viikossa! Vai eikö täällä pimeässä pohjolassa valmistajia moinen kiinnosta, tai olisi liian työlästä teille. Englanniksi näitä videoita on yllinkyllin, mutta suomeksi aika vähän.
Niitä koneita on kyllä kasattu juuri niin paljon kuin niiden kasaamisia on saatu valmistajille myytyä Tuo on juuri sitä duunia mitä täällä kulisseissa ihan päivittäin tehdään. Suomen markkina on kokonsa puolesta tietyiltä osin haastava, vaikkakin samalla myös meidän valtti.
Juuri näiden diilien lähes jokapäiväistä vääntämistä kulisseissa se tämä meidän toiminnan rahoittaminen hyvin suurissa määrin on Aika merkittävä osa minun ja Sampsan päivittäisestä työstä lopulta on jotain ihan muuta, kuin tuotetestien tekemistä tai sisällöntuottamista.Joo, varmaan tiedätte itse parhaiten Suomen tilanteen! Mut esim. JImm's, verkkokauppa.com yms. voisi ihan hyvin maksaa teille, että kasaatte niiden kamoista koneita tubeen ja samalla sais mainosta itselleen.
Juuri näiden diilien lähes jokapäiväistä vääntämistä kulisseissa se tämä meidän toiminnan rahoittaminen hyvin suurissa määrin on
Niinhän se on ja toki ihan luonnollistakin, koska se tuotettu sisältö on kuitenkin oikeastaan se ainoa juttu mikä näkyy sitten seuraajille ulospäin. Käytännössä meillä on tässä tällainen melko monimutkainen epäsuoriin vaikutussuhteisiin pohjautuva kokonaisuus, jossa on mukana me tekijät, te lukijat/katsojat ja yritykset, ja sen kanssa koitetaan sitten tasapainoilla niin että kaikki osapuolet olisivat mahdollisimman tyytyväisiä ja liiketoiminta saataisiin rullaamaan kestävällä pohjallaAsia kunnossa, kiva kun selvensit asiaa, kun varmasti 99% io-techin käyttäjistä ei ole harmainta aavistuskaan, mitä te touhuatte taustalla tämän saitin eteen. Osa varmasti kuvittelee, että ootte kuin PT Vatanen konsanaan, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista!