Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauppa oli? SSD:ksi Western Digital Black 500GB M.2.
Prosessorista mieluummin Boxed-versio.
Ei tuo emolevy ole tarkoitettu i9-9900K:lle ollenkaan.
Osta vaikka tämä:
Asrock Z390 Taichi, hinta 284€
Eipä Proshop kyllä ole suomalaista nähnytkään, Giganttikin monta keraa suomalaisempi:Kauppana on jimms, verkkokauppa ja proshop. Kattelin hinnat mahdollisimman alas suomen hinnoissa.
Mikä on koneen käyttötarkotus? Jos pelaaminen, niin millä resoluutiolla?Onko prossulle sitten hyviä vaihtoehtoja jos i9-9900k on törsäystä.. mun puolesta koko paketin voi laittaa uusiksi koska en minä mitään tiedä näistä. Katson vain suosituksia ja nyt tulin kyseleen mahdollisilta tietäjiltä
Onko olemassa prossu mikä ei ole 3v päästä keskiluokkaa?
Prossujen kehitys on nyt lähdössä mahdollisesti sellaiseen vauhtiin, että kahdeksan ydintä voi muuttua perustasoksi jo keväällä ja 12 ydintä olla se harrastajan valinta. (ja ylin high end 16 ydintä)Onko olemassa prossu mikä ei ole 3v päästä keskiluokkaa?
Onko prossulle sitten hyviä vaihtoehtoja jos i9-9900k on törsäystä.. mun puolesta koko paketin voi laittaa uusiksi koska en minä mitään tiedä näistä. Katson vain suosituksia ja nyt tulin kyseleen mahdollisilta tietäjiltä
Onko olemassa prossu mikä ei ole 3v päästä keskiluokkaa?
Mikä on koneen käyttötarkotus? Jos pelaaminen, niin millä resoluutiolla?
Jos inteliä haluat ni i7-9700k. 8 ydintä siitäkin löytyy mutta ilman hyperthreadingia ja hiukan edullisempaan hintaan.
Sitten jos raha ei ole ongelma niin 2000€ maksava i9-9980xe. Löytyy 18 ydintä, vaikka onkin hieman hitaampi kuin 9900k pelikäytössä.
Ei tota 9900K kannata pelkästään pelaamiseen ostaa. Sama suorituskyky kun 9700K:lla ja maksaa enemmän.1920x1080 resoluutiolla ainakin tällä hetkellä.
Pelejä on laidasta laitaan mut ehkä tärkeimmät on ark survival ja EFT hyvillä graffoilla sit cs:go ei ny niin tarvitsekaan sen ihmeempiä siinä on jo 1060 6gb ihan riittävä joka löytyy tosta vanhasta. En tiedä selvensikö kysymystä?
2080 on aika saman tehonen kun 1080Ti ja kalliimpi. 2080 hintaero koostuu lähinnä rtx ytimistä, joten jos ei säteenseuranta kiinnosta, niin ei kannata ostaa.Eli i7-9700k ja rtx 2080
Anteeks, en ollu hetkeen tarkistellu hintoja, eli oot ihan oikeessa. Tässä tapauksessa ilman muuta 2080.noniin taas puhuin omiani onhan niitä jossain vielä myynnissä
Mutta hinnat on silti aika korkeet..