Osallistu Cooler Masterin & Jimm'sin käyttäjäkyselyyn

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529



Cooler Master on kiinnostunut kuulemaan suomalaisten tehokäyttäjien ja io-techin lukijoiden mielipiteitä liittyen PC-koteloihin ja trendeihin. Yhteistyössä Jimm'sin kanssa toteutettavassa kyselyssä aiheet käsittelevät muun muassa kotelon kokoa, ominaisuuksia ja RGB-valaistusta.

Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan 250 € ja 500 € arvosta omavalintaisia Cooler Master -tuotteita. Vastausaikaa on 2.1.2018 klo 12 asti, arvonnan voittajat julkistetaan Jimm'sin TechBBS-viestiketjussa ja heihin otetaan foorumilla yhteyttä henkilökohtaisesti yksityisviestillä.

Osallistu kyselyyn

Onnea arvontaan!

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Lomakkeella tuskin on tarkoituksella monta kertaa samaa kysymystä? (Näitä oli useampia...) Vielä ehkä ehtis korjailla. @Sampsa
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
juu, esim. kotelon väriä kysyttiin kolmesti peräkkäin :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 969
@edup kiitos huomautuksesta, osa kyssäreistä tosiaan kloonannut itsensä :o nyt korjattu!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
114
Tuollainen Cosmos II Ultra Tower kelpaisi kyllä vanhan HAF 932-kotelon korvaajaksi :)
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
308
Osallistuin myös. Koteloni on nyt ja jatkossakin ATX miditorni. Värillä ei ole niin väliä kunhan se on valkoinen ja 5,25" optisen aseman paikka pitää löytyä, koska vielä on paljon dvd-levyjä kätössä. Joskus leffoja tulee kirjastostakin lainattua.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
741
Ilmeisesti olen krantumpaa sorttia, koska kotelonvalintakriteereissä ei ole minulle tärkeintä vaihtoehtoa, eli pöntön ominaisuuksia..?
Kyllä ne ominaisuudet ovat tosiaan tärkeimmät ja oikeastaan ainoat syyt kotelon valintaan. Omaan kotelooni tarvitsin läpiviennit vesiletkuille (ulkoinen jäähytin) ja ulkonäön halusin olevan mahdollisimman hillitty. Eipä ollut hirveästi valinnanvaraa.
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
Osallistuin myös. Koteloni on nyt ja jatkossakin ATX miditorni. Värillä ei ole niin väliä kunhan se on valkoinen ja 5,25" optisen aseman paikka pitää löytyä, koska vielä on paljon dvd-levyjä kätössä. Joskus leffoja tulee kirjastostakin lainattua.
Minulla saman suuntaiset ajatukset :tup:

edit: Osallistuin myös kyselyyn.
 

Topixx

www.ohops.net
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
413
Osallistuttu. Ulkonäköä katsotaan sitten, kun muut ominaisuudet näyttää sopivilta. RGB-ledijuttuja en oikeastaan itse koteloon halua. Nuo nykyajan emot ja gpu:t riittää, niissäkin lähinnä lämpöjen mukaan vaihtuvat värit.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
163
Mulla on edelleen ekan version CM Stackerissa, eli ei tuo HAF 932 nyt mikään kauhean vanha ole. ;)
Mitä mitä, onko minun 932 jo vanha..vastahan se on sisään ajettu :)
No ehkä uusi C700P sitten tilalle jos tulee Coolerilta... Tosin tuolla nurkassa odottaa 900D jos vaikka siihen innostuisi kun ei nuo
lasit ja ledit nyt ole niin tärkeä juttu... mieluummin äänettömyys ja riittävä jäähdytyskyky custom loopilla..kun vain ehtisi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
595
Jos ei 5,25-paikkaa laita koteloon, niin sellainen slim-asemapaikka olisi ok. Siis kannettavan tietokoneen optinen asemapaikka, ne saa kiinni adaptereilla pöytäkoneeseenkin. Ja sellasen saa suunniteltua todella huomaamattomaksi.
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
523
Toki oma korsi tuli kannettua kekoon.
5,25" läpi muuten on sellanen että alkaa olemaan kohta pikemmin harvinainen kuin yleinen. Itselläni on käytössä, toki pystyisin pärjäämään ilmankin, mutta onneksi ei ole pakko.

Kotelo on midi, ja todennäköisesti jatkossakin, vaikka kyllä se houkuttelis tekemään uudestaan itx tai matx kokoisen. Vaan taas täytys vaihtaa ainakin emo ja tod.näk. näyttiskin.
 

rehunmasiina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
551
Haf 932 porskuttaa oikein bueno ettei ny tarvetta vaiihtoon, mutta jokin kayboard olis ny hjyvä voittaa.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Tänään viimeinen päivä osallistua kyselyyn ja arvontaan! :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 386
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom