• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka OPPO Find X5 5G -puhelin, Dna, 279 €

Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
724
Onko "Color OS" skininä kuinka ärsyttävä + kuinka paljon bloatwaresta saa poistettu/ disabloitua? Pitäisi äidille pikku hiljaa miettiä uutta luuria.
 

jml

Liittynyt
09.11.2021
Viestejä
83
Pqskinta on kansioiden puute äppivalikossa (1+), muuten eii juur valitettavaa.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
204
Näyttö näkyy olevan kaareva.
Kannattaa ottaa tuo tosiaan huomioon ostopäätöstä tehdessä.

Itse kävin eri kaupoissa katsomassa eri puhelinvaihtoehtoja ja nuo kaarevat näytöt ensivaikutelmaltaan oli tosi hienoja, mutta kun testaili puhelimia hetken niin itse en tykännyt yhtään siitä kaarevuudesta sitten puhelimen käytössä.

Huonoa kaarevassa näytössä:

  • taitekohta näkyy tosi selkeästi ärsyttävällä tavalla varsinkin, jos videoita yrittää katsoa koko ruudulla
  • riippuen mallista voi tulla tarkoituksettomia painalluksia, kun käsi osuu näytön reuna-alueeseen
  • panssarilasin sopivuudessa voi olla haasteita

Spekseiltään tuo on muuten tosi hyvä puhelin tuohon tarjoushintaan, mutta jätän itse väliin tuon näyttöominaisuuden takia. Mutta kaikkia nuo miinukset ei tietysti haittaa tai ei edes ole miinuskohtia lainkaan.
 

3me

Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
418
Menin tilaamaan jo Elisalta, pitänee palauttaa tuon 20€ eron takia ja tilata DNA:lta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
758
Keskinkertainen kamerapuhelin paremminkin nykypäivänä. GSMArenan mukaan vaihteleva laatu ja DXO sijalla 85. Ehkä olen vain turhautunut kun ei tunnu millään löytyvän selvästi alle tonnilla hyvää kamerapuhelinta, vaikken sinänsä sitä tarviskaan kun on G5X Mark II pokkari.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 856
Kannattaa ottaa tuo tosiaan huomioon ostopäätöstä tehdessä.

Itse kävin eri kaupoissa katsomassa eri puhelinvaihtoehtoja ja nuo kaarevat näytöt ensivaikutelmaltaan oli tosi hienoja, mutta kun testaili puhelimia hetken niin itse en tykännyt yhtään siitä kaarevuudesta sitten puhelimen käytössä.

Huonoa kaarevassa näytössä:

  • taitekohta näkyy tosi selkeästi ärsyttävällä tavalla varsinkin, jos videoita yrittää katsoa koko ruudulla
  • riippuen mallista voi tulla tarkoituksettomia painalluksia, kun käsi osuu näytön reuna-alueeseen
  • panssarilasin sopivuudessa voi olla haasteita

Spekseiltään tuo on muuten tosi hyvä puhelin tuohon tarjoushintaan, mutta jätän itse väliin tuon näyttöominaisuuden takia. Mutta kaikkia nuo miinukset ei tietysti haittaa tai ei edes ole miinuskohtia lainkaan.
Itse ostin suoraan tähän tälläiset suojakuoret:

Niin ei luulisi tuon ominaisuuden paljoa haittaavan ja entisessä Honor View20! puhelimessa vastaavat (tosin ilman etupuolen lasia) on pitänyt puhelimen uuden veroisena.

Juu, maksaahan se 15,99€ mutta jos sitä käytelee sen seuraavat 5+ vuotta niin ei tuo paha hinta enää ole kun vuodelle tulee hintaa noin 3.2€. Puhelimen kanssa laskettuna noin 60€/vuosi jos pitää sen 5 vuotta tai alle 50€ jos 6.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 331
Se saapui nopeasti. Nyt tarvii vissiin jostain hommata jostain luuriin panssarilasi, ei oikein luottoa tuohon esiasennettuun muovikalvoon. Kooltaan aika mukava, selvästi kapeampi kuin 11T. Android versio 13, tietoturvapäivitykset 5.8.2024 (toimitettiin versiolla 12). Näyttö selvästi himmeämpi kuin Xiaomissa, mutta taisi niin speksien valossa ollakin. Eleet toimii saman lailla kuin Xiaomissakin, mistä plussaa. ColorOS ei näytä eroavan perus-androidista kovin paljoa. Sovelluslaatikot löytyy vanhaan tapaan, joten ei tarvinne asentaa edes Novalauncheria. Tähän rahaan varmaan vaikea saada parempaa luuria (pitkällä 1h perstuntumalla). Mukana toimitettu silikonisuoja vaikuttaa sekin laadukkaalta (mattamusta).
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
596
Näyttö selvästi himmeämpi kuin Xiaomissa, mutta taisi niin speksien valossa ollakin.
Gsmarenan mittausten perusteella molemmissa luureissa on yhtä kirkkaat näytöt.

Eli olisiko sitten automaattinen kirkkaudensäätö, joka pitää näyttöä himmeämmällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 331
Gsmarenan mittausten perusteella molemmissa luureissa on yhtä kirkkaat näytöt.

Eli olisiko sitten automaattinen kirkkaudensäätö, joka pitää näyttöä himmeämmällä.
Sen otan aina ensimmäiseksi pois, kun näyttö on silmiin ihan liian himmeä automaattiasetuksilla. Mutta eiköhän tuon kanssa pärjää, ei se niin himmeä ole. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
On tuossa näytössä "jotain eroa" ainakin, kun OnePlus 7T:stä juuri äsken tähän Find X5:een vaihtaneena vertailee, oisko 7T:ssä aavistuksen kontrastirikkaammat värit - tosin voi olla ihan asetuskohtaista kun ei ole vielä ehtinyt paljoa säätää. Mutta kiitokset aloittajalle vinkistä, todella hyvä hinta/laatusuhde tuolla tarjouksella, sai takakuoreltaan halkeilleen OnePlussan vaihtoon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 595
Viestejä
4 252 715
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Eero.hk

Hinta.fi

Ylös Bottom