Operaattorin reititinmaksu 1e/kk -vaihtoehtoja?

bb12

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
602
Olen maksanut 6v, 12e vuosittain reititinmaksuja. Reititin on päivittynyt uudempaan malliin kerran pari ainakin. Onkohan järkevää vai kannattaisiko ostaa ns merkkituote erikseen. Nyt tuo on jotain tehchnicolor (ellen väärin muista) sarjaa TELIAlta. Talonetti on 10e per kk.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 798
Olen maksanut 6v, 12e vuosittain reititinmaksuja. Reititin on päivittynyt uudempaan malliin kerran pari ainakin. Onkohan järkevää vai kannattaisiko ostaa ns merkkituote erikseen. Nyt tuo on jotain tehchnicolor (ellen väärin muista) sarjaa TELIAlta. Talonetti on 10e per kk.
Osta käytettynä joku reititin tyyliin 20 €, jos et tarvitse mitään ihmeempiä ominaisuuksia. Jos taas tarvitset, niin voit kysellä siihen tarkoitetussa ketjussa:

 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 206
Osta käytettynä joku reititin tyyliin 20 €, jos et tarvitse mitään ihmeempiä ominaisuuksia.
…ja jos laitteen tietoturvalla ole juurikaan väliä.

(Eri laitesuosituksia on ehdotettu juurikin yllä linkatussa ketjussa.)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 821
Itse ainakin olen suosiolla antanut nettioperaattorin ylläpitää kaapelimodeemiani (siis lähinnä että huolehtivat että se toimii). Kuitenkin 2-3v välein tuntuvat hajoilevan tai alkavat muuten vaan hitailemaan ja sitten vaan pistää viestiä palveluntarjoajalle ja uusi purkki on parin päivän päästä postin pakettiautomaatissa ilman mitään erillistä maksua. Itselläni nuo kaapelimodeemit tosin aina ovat olleet siltaavana eli kunhan bitti kulkee siitä läpi niin se on riittänyt. En edes tiedä montako euroa vuodessa säästäisin omalla laitteella mutta tuskin niin paljoa että kannattaisi omaksi hankkia. eri asia olisi jos käyttäisin purkkia muuhunkin kuin pelkkänä "mediamuuntimena" koaksiaalista parikaapeli-etskuun.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
7 079
Tuo 12€/vuosi on todella halpa hinta kieltämättä kaapelimodeemista. Ja jos muuttaa pois, niin ei tartte miettiä laitteen hävittämistä vaan se vastuu jää opetaattorille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 089
Tuo 12€/vuosi on todella halpa hinta kieltämättä kaapelimodeemista. Ja jos muuttaa pois, niin ei tartte miettiä laitteen hävittämistä vaan se vastuu jää opetaattorille.
Kyseessä lienee kuitenkin ethernet-wifipurkki? Mutta ei kyllä paha hinta siltikään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 698
Viestejä
4 319 477
Jäsenet
72 095
Uusin jäsen
Eetuhh

Hinta.fi

Ylös Bottom