Onko tämä toimiva PC-konepaketti? (budjetti maksimissaan 800€)

Hei!

Tarvitsen uuden budjettihintaisen koneen, joka olisi mahdollisimman hyvä hinta-laatusuhteeltaan. En pelaa moderneja AAA-pelejä, vaan enemmänkin katson elokuvia ja pelaan vanhoja crpg-pelejä ja satunnaisesti indie-pelejä.

Budjetti?:
maksimi ~800€
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: kyllä
Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: mielellään kyllä
Ylikellotatko prosessoria?: en ole varma
Kotelon koko: ei merkitystä
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä? ei oikeastaan
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: en
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: ei ole
Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: en
Haluatko koneeseen SSD:n?: kyllä
Koneen käyttötarkoitus: Elokuvien katselu (käytän kahta näyttöä: TV ja tietokonenäyttö), netin selailu, pelaan myös silloin tällöin 4-5 vuotta vanhoja pelejä ja indiepelejä
Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: perusnäppäimistö ja -hiiri kuuluu budjettiin
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: ei

sxktVc.jpg

Olen ajatellut tällaista kokoonpanoa, mutta jos jokin osa on liian tehokas toisiin nähden tai olisi halvempi/parempi vaihtoehto niin otan ehdotuksia vastaan. Tämä on kuitenkin miltei maksimisumma, jonka voin maksaa uudesta koneesta.

Vastaan mielelläni kysymyksiin. Kiitos etukäteen!

Olen nyt miettinyt uudelleen kokoonpanoa viestien perusteella, joten miltä tämä kuulostaisi:
Nc9obY.jpg

Hinta ainakin olisi sopiva ja pystyisin varmaan päivittämään osia tulevaisuudessa.

Olen nyt miettinyt uudelleen kokoonpanoa viestien perusteella, joten miltä tämä kuulostaisi:
Nc9obY.jpg

Hinta ainakin olisi sopiva ja pystyisin varmaan päivittämään osia tulevaisuudessa.

Hnngh. Nojaa.
IMG_20181012_012117.jpg

Kasaus menee alle 800€, en jaksanut etsiä sitä tuohon listaan.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
264 184
Jäsenet
75 370
Uusin jäsen
Henrysolox

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom