Onko tämä toimiva PC-konepaketti? (budjetti maksimissaan 800€)

Liittynyt
08.10.2018
Viestejä
3
Hei!

Tarvitsen uuden budjettihintaisen koneen, joka olisi mahdollisimman hyvä hinta-laatusuhteeltaan. En pelaa moderneja AAA-pelejä, vaan enemmänkin katson elokuvia ja pelaan vanhoja crpg-pelejä ja satunnaisesti indie-pelejä.


Budjetti?:
maksimi ~800€
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: kyllä
Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: mielellään kyllä
Ylikellotatko prosessoria?: en ole varma
Kotelon koko: ei merkitystä
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä? ei oikeastaan
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: en
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: ei ole
Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: en
Haluatko koneeseen SSD:n?: kyllä
Koneen käyttötarkoitus: Elokuvien katselu (käytän kahta näyttöä: TV ja tietokonenäyttö), netin selailu, pelaan myös silloin tällöin 4-5 vuotta vanhoja pelejä ja indiepelejä
Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: perusnäppäimistö ja -hiiri kuuluu budjettiin
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: ei



Olen ajatellut tällaista kokoonpanoa, mutta jos jokin osa on liian tehokas toisiin nähden tai olisi halvempi/parempi vaihtoehto niin otan ehdotuksia vastaan. Tämä on kuitenkin miltei maksimisumma, jonka voin maksaa uudesta koneesta.

Vastaan mielelläni kysymyksiin. Kiitos etukäteen!
 
Liittynyt
08.10.2018
Viestejä
3
Olen nyt miettinyt uudelleen kokoonpanoa viestien perusteella, joten miltä tämä kuulostaisi:


Hinta ainakin olisi sopiva ja pystyisin varmaan päivittämään osia tulevaisuudessa.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 553
Olen nyt miettinyt uudelleen kokoonpanoa viestien perusteella, joten miltä tämä kuulostaisi:


Hinta ainakin olisi sopiva ja pystyisin varmaan päivittämään osia tulevaisuudessa.
Hnngh. Nojaa.
IMG_20181012_012117.jpg


Kasaus menee alle 800€, en jaksanut etsiä sitä tuohon listaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 339
Viestejä
4 157 817
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom