Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomessa noita myydään aika kovalla hinnalla.
Itse olen ostanut pari kappaletta matkamuistoiksi Yhdysvalloissa käydessäni jollakin 30-35 USD kappalehinnalla.Dollarit
Dollarit kiehtovat keräilijöitä ympäri maailman vuodesta toiseen. Yhdysvaltojen rahapajan valmistamat kulta- ja hopeadollarit ovat arvostettu keräilykohde. Dollareiden erityispiirteenä ovat perinteikkäät kuva-aiheet ja korkeat kulta- ja hopeapitoisuudet.suomenrahaliike.fi
Toinen vuodelta 1885 (varsin hyväkuntoinen), toinen uutukainen vuodelta 1996.
Sitten minulla on yksi tuollainen 60-luvun kennedy-dollari, joka on oikeasti jotakin hopeoitua kuparia.
Rahaliikkeet myyvät ebayssä 1890 hopeadollaria kunnosta riippuen 30-70 USD + postit.Täytyy varmaan tuolta rahaliikkeeltä kysyä että paljon maksavat, jos ovat 79€ hintaan myyneet loppuun
Eikö Marilyn Monroe laulanut "yhdestä hopeadollarista"..?
On niillä jos on virhepainamia ja hyväkuntoisia. Itsellä on 20 mk vuodelta 1954 lyhyillä oksilla. Hinta n. 25€. Hopeamarkoilla v.1964-68 arvoa enemmän kuin nimellinen. Kaikki kolikot missä hopeaa, saa nyt enemmän rahaa. Hopeamarkasta saa 0.50€ eli n.3mk. Hopeamarkassa on 30% hopeapitoisuus.Ei taida olla tavallisilla markka- ja pennikolikoilla enää mitään arvoa?
On niillä jos on virhepainamia ja hyväkuntoisia. Itsellä on 20 mk vuodelta 1954 lyhyillä oksilla. Hinta n. 25€. Hopeamarkoilla v.1964-68 arvoa enemmän kuin nimellinen. Kaikki kolikot missä hopeaa, saa nyt enemmän rahaa. Hopeamarkasta saa 0.50€ eli n.3mk. Hopeamarkassa on 30% hopeapitoisuus.
Niillä ei tällä hetkellä ole sellaista arvoa että kannattaisi myydä, mutta ehkä tulevaisuudessa on. Säästä omille lapsillesi?Eipä ole sellaisia, vaan niitä yleisimpiä 70-80-luvun kolikkoja, kunto semmoinen mitä ne nyt keskimäärin oli.