Onko sukulaisenne vanhoja vai nuoria?

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Tuli mieleen tällainen kun itsellä on sellainen tilanne että sekä isän että äidin puolelta 90% sukulaisista on yli 30 vuotiaita. 5 % on sitten pikkulapsia, ja vain 5% eli muutama henkilö vähän alle sadasta on juuri oman ikäisiä (20-25v).

Koen olevani syntynyt ns väärään aikaan verrattuna muihin sukulaisiin, ja tästä johtuu tämä ikäero. Muut on joko 10v - 70v vanhempia tai 10-15v nuorempia, itse olen väliinputoaja.

Onko kohtalotovereita, vai onko kaikilla suku täynnä dynaamisia parikymppisiä?
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
461
Erittäin pieni suku ja se vähäkin itseäni paljon vanhempia. Ei paljoa juhlimista.
 

Agio

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
63
Itsellä aika pitkälti sama tilanne. Vanhemmilla ei ole sisaruksia, joten sen myötä minulla ei ole myöskään serkkuja. Lähes kaikki sukulaiset, jos siskoa ei lasketa, on siinä 50 - 100v välillä tai sitten ihan pikkulapsia. Muutenkin todella pieni suku.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
494
Iso suku ja serkkujakin useita kymmeniä. Kenenkään kanssa en ole missään tekemisissä, mitä nyt vanhempien kanssa silloin tällöin. Ikäjakaumaa niillä vauvasta vaariin, ikätovereitakin varmaan ihan tarpeeksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
852
Samaa ikäluokaa serkkujeni kanssa, 90-luvulla syntyneet lähes kaikki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 201
Tuli mieleen tällainen kun itsellä on sellainen tilanne että sekä isän että äidin puolelta 90% sukulaisista on yli 30 vuotiaita. 5 % on sitten pikkulapsia, ja vain 5% eli muutama henkilö vähän alle sadasta on juuri oman ikäisiä (20-25v).

Koen olevani syntynyt ns väärään aikaan verrattuna muihin sukulaisiin, ja tästä johtuu tämä ikäero. Muut on joko 10v - 70v vanhempia tai 10-15v nuorempia, itse olen väliinputoaja.

Onko kohtalotovereita, vai onko kaikilla suku täynnä dynaamisia parikymppisiä?
muiden sukujen dynaamisilla parikymppisillä on ihan omia kavereita :kippis:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
Serkut ovat kuolleet aikaa sitten vanhuuteen, yhtä lukuunottamatta. Olen kait hitaasti sikiävää sukuhaaraa, isän isä oli syntynyt hieman yli sata vuotta minua aiemmin...en ole nähnyt ikinä isovanhempiani elossa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 204
Viestejä
4 330 139
Jäsenet
72 148
Uusin jäsen
yasj

Hinta.fi

Ylös Bottom