Muutamalla kympillä saa ethernet-reitittimen, tunnetun valmistajan merkkituotteen joka toimii kuin junan vessa.
Miten musta tuntuu että USB-hubit on tehty halvalla ja vähäisellä rakkaudella aihepiiriin?
Mulle jäi selaamisen jälkeen käteen nämä 2 vaihtoehtoa:
- vain usb 2.0
- Amazonissa melko paljon ongelmista valittavia käyttäjiä
- nähtävästi verkkolaite 5 V 2,5 A joka ei kaikissa tilanteissa riitä 7 portille ja laitteelle itselleen
- Amazonissa käyttäjät valittaa samasta perusongelmasta, laitteen liitäntäjohto tietokoneeseen on heikkolaatuinen ja saa yhteyden helposti pätkimään, johdon vaihtaminen ei onnistu
- Merkki on mun mielikuvissa halpis joita on 2 kpl omassa käytössä hajonnut ärsyttävästi heti takuuajan jälkeen.
- verkkolaite näyttää olevan 12 V 2,5 A joka vaikuttaa olevan parempi kuin ensinmainitussa laitteessa
Muut hubit näytti hämähäkiltä tai johtosalaatilta, ei sovi mun työpöydälle mitenkään.
En luota, että kaikissa laitteissa powered hub olisi kunnolla erotettu syöttävän tietokoneen 5 V linjasta.
Kaiken kaikkiaan tuntuu, että USBien täydellinen yhteensopivuus ja ongelmattomuus ei ole enää samaa luokkaa kuin takavuosina.
...
Tilasin jälkimmäisen ja nyt kun kyselin, kommentoin myöhemmin toimiko se.
Miten musta tuntuu että USB-hubit on tehty halvalla ja vähäisellä rakkaudella aihepiiriin?
Mulle jäi selaamisen jälkeen käteen nämä 2 vaihtoehtoa:
D-Link 7-porttinen USB 2.0 keskitin - 39,90€
Sleek, stylish design Can work without external power or with the included power supply to provide power to connected USB devices Fast-Charge mode to recharge m
www.jimms.fi
- vain usb 2.0
- Amazonissa melko paljon ongelmista valittavia käyttäjiä
- nähtävästi verkkolaite 5 V 2,5 A joka ei kaikissa tilanteissa riitä 7 portille ja laitteelle itselleen
TP-Link UH700, 7-porttinen USB 3.0 -hubi - 39,00€
TP-Linkin UH700 on näppärän kokoinen 7-porttinen USB 3.0 -hubi! Tekniset tiedot : Mitat : 165 x 65,5 x 17,5 mm Liitännät ulos : 7 x USB 3.0 Standard A Liitännät
www.jimms.fi
- Amazonissa käyttäjät valittaa samasta perusongelmasta, laitteen liitäntäjohto tietokoneeseen on heikkolaatuinen ja saa yhteyden helposti pätkimään, johdon vaihtaminen ei onnistu
- Merkki on mun mielikuvissa halpis joita on 2 kpl omassa käytössä hajonnut ärsyttävästi heti takuuajan jälkeen.
- verkkolaite näyttää olevan 12 V 2,5 A joka vaikuttaa olevan parempi kuin ensinmainitussa laitteessa
Muut hubit näytti hämähäkiltä tai johtosalaatilta, ei sovi mun työpöydälle mitenkään.
En luota, että kaikissa laitteissa powered hub olisi kunnolla erotettu syöttävän tietokoneen 5 V linjasta.
Kaiken kaikkiaan tuntuu, että USBien täydellinen yhteensopivuus ja ongelmattomuus ei ole enää samaa luokkaa kuin takavuosina.
...
Tilasin jälkimmäisen ja nyt kun kyselin, kommentoin myöhemmin toimiko se.
Viimeksi muokattu: