Onko kokemusta/näkemystä Mistore.fi verkkokaupasta?

Liittynyt
05.02.2018
Viestejä
222
Otsikossa mainittu verkkokaupasta olisi tarkoitus tilailla pari xiaomin laitetta. Mutta onko kyseessä ihan fyysinen firma, joka toimii täällä Suomessa vai johdetaanko se jostain ulkomailta? Onko kokemusta heidän lupaama takuuhuolloista?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Ruotsista tuli bring/postilla oma lähetys.
Sori nosto, mutta tuliko sulle kuinka nopeasti? Mä laitoin sunnuntai-iltana tilauksen vetämään, tilausvahvistus tuli nopeasti, mutta nyt ei ole tapahtunut mitään. Erikoisinta oli, että tilaukseni "katosi" sieltä "Tilaushistoria" -sivulta yksikaksi, nyt ollut aspaan ja Facen kautta heihin yhteydessä, ilman vastauksia..
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
39
Sori nosto, mutta tuliko sulle kuinka nopeasti? Mä laitoin sunnuntai-iltana tilauksen vetämään, tilausvahvistus tuli nopeasti, mutta nyt ei ole tapahtunut mitään. Erikoisinta oli, että tilaukseni "katosi" sieltä "Tilaushistoria" -sivulta yksikaksi, nyt ollut aspaan ja Facen kautta heihin yhteydessä, ilman vastauksia..
Tammikuussa taisin tilata klarnan kautta -> 2 tuntia tilauksesta postitettu -> noin viikon kesti tulla bringillä.
 
Liittynyt
05.02.2018
Viestejä
222
Itte tilailin sieltä, ja tilausprosessin jälkeen alussa kaikki näytti tapahtuvan nopeesti. Sitten tuntui kuin lähetys olisi jämähtänyt sinne lähetyspaikkaan. Ykskaks puhelimeen kilahti viestiä, että lähetys noudettavissa. Ts.alle kahdessa viikossa tuli lähetys noudettavaksi. Lähetyksen suhteen olen erittäin tyytyväinen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Itte tilailin sieltä, ja tilausprosessin jälkeen alussa kaikki näytti tapahtuvan nopeesti. Sitten tuntui kuin lähetys olisi jämähtänyt sinne lähetyspaikkaan. Ykskaks puhelimeen kilahti viestiä, että lähetys noudettavissa. Ts.alle kahdessa viikossa tuli lähetys noudettavaksi. Lähetyksen suhteen olen erittäin tyytyväinen.
Okei, aika moni sanonut et viikko tai alle 2 viikkoa, Trustpilotissa porukka taas sanoo "todella nopea toimitus" :D No, sinne tosin voi kirjottaa mitä vaan. No, eiköhän se pian selviä, tällä hetkel kello seurannan mukaan Jönköpingissä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 528
Viestejä
4 189 994
Jäsenet
70 763
Uusin jäsen
Diileri85

Hinta.fi

Ylös Bottom