Vieressä hurraa uudella kopalla varustettu vanha kone jolla tätäkin juttua kirjottelen. Ostettu nämä osat joskus 5 vuotta sitten uutena paitsi poweri jo silloin käytetty.
Prossu celeron g1820 2.7GHz + halvin emo mitä aikoinaan löyty
Ram - 4gb.
240gb ssd asema jolla käyttis win10 jne.
500w vanha poweri ja näyttönä 1920x1200 dell.
Kovasti tekisi mieli päivittää tämä vanha ruoska mutta toisaalta järki sanoo että tämähän vielä toimii ihan ok etenkin nyt kun vaihdoin hdd:n tilalle ssd:n loppu se rasittava ainainen raksutus. Rammin käyttöaste huitelee tuolla 60% vaikka ei tee mitää. Kone on perus nettikäyttöä paljon videoita pelaamisen hoidan xbox onella. Mitä mieltä oot vieläkö annetaan sotaratsulle elivuosia vai olisiko jo aika päivittää tämänpäivän laitteet ite olen vähän kahden vaiheilla. Intel i3-8100 olen vähän katellut silläsilmällä, mutta muuttuisiko tämä tosta juuri mihinkään kuitenkaan kun pelikäyttöön tämä kone ei ole.
Vieläkö jengillä on tälläsii näin vanhoja koneita ollenkaa vai oonko mä ainut
Prossu celeron g1820 2.7GHz + halvin emo mitä aikoinaan löyty
Ram - 4gb.
240gb ssd asema jolla käyttis win10 jne.
500w vanha poweri ja näyttönä 1920x1200 dell.
Kovasti tekisi mieli päivittää tämä vanha ruoska mutta toisaalta järki sanoo että tämähän vielä toimii ihan ok etenkin nyt kun vaihdoin hdd:n tilalle ssd:n loppu se rasittava ainainen raksutus. Rammin käyttöaste huitelee tuolla 60% vaikka ei tee mitää. Kone on perus nettikäyttöä paljon videoita pelaamisen hoidan xbox onella. Mitä mieltä oot vieläkö annetaan sotaratsulle elivuosia vai olisiko jo aika päivittää tämänpäivän laitteet ite olen vähän kahden vaiheilla. Intel i3-8100 olen vähän katellut silläsilmällä, mutta muuttuisiko tämä tosta juuri mihinkään kuitenkaan kun pelikäyttöön tämä kone ei ole.
Vieläkö jengillä on tälläsii näin vanhoja koneita ollenkaa vai oonko mä ainut