Ongelmana samsung monitorin virtakaapelin hukkaaminen

Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
4
Hei omistan samsungin 22 tuumaisen näytön ja olen poistanut sen käytöstä jo aikaa sitten. Olen kuitenkin säilyttänyt sitä ja ilmeisesti muuton yhteydessä heittänyt pois ''sen piuhan joka lyödään pistorasiaan ja toinen pää näyttöön''. Eli virtapiuha

Katselin mallin virtalähteitä ja hinnat olivat noin 50 euron luokkaa. Samalla hinnalla saa koko näytön tori.fi:stä, joten ei tule kysymykseenkään ostaa tuota. Varsinkin kun olen hommanut useita raspberryjä useille projekteille joissa useimmissa on näyttö osana.

liitin.jpg


Hei tämä oli eka viesti tänne ja muropakettia oon lukenut jo ties kuinka kauan muropakettia oon lukenut. Tämä vaikuttaa kuitenkin olevan hyvä paikka ja aion jatkossa kirjoittaa tänne jotain järkevää jos tulee mieleen.

Ps. Jos sulla on kotona tuommonen piuha millä virran vois saada tuohon näyttöön niin voin heittää jonku korvauksen siitä jos postitat sen mulle. Alkuperäisestä osasta maksan 10e + postit
 

Liitteet

Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
4
S22B350H, onko ideoita miten tuon vehkeen sais kohtuullisella hinnalla taas pelittään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 048
Ebay antaa mallinumerolla hyvin monta osumaa koskien virtalähdettä. Sinne vaan selaamaan, näyttäisi edullisimmat olevan jotain 15 euron hujakoilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 212
Viestejä
4 211 457
Jäsenet
71 029
Uusin jäsen
jepppisss

Hinta.fi

Ylös Bottom