Ongelma löytää 8-10m HDMI 4K@60Hz piuha!?

Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 390
Kun kyseessä on n. 10m veto ja 4K signaali, niin ei kannata kyllä säästää kaapelissa (passiivisen ihan sama mistä kullasta/kryptoniitistä sorvatun johdon maximit ovat siellä 8-10m holleilla), tuon sortin vedoissa olen itse käyttänyt aktiivisia kaapeleita, eivät ole edes hirveän kalliita (esimerkiksi hyväksi todettu Startechin 10m alle satasen). Kalliilla laadukkailla aktiivisillakin saadaan max n. 15m siirrettyä, varmin tapa siirtää 4K 60hz signaalia 10m+ etäisyyksille on kyllä CAT6/kuitu muuntimet, joissa HDMI signaali saadaan vietyä vaikka 100 metriä ilman hävikkiä (nämä tosin maksavat sitten aika mukavasti).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 110
Kun kyseessä on n. 10m veto ja 4K signaali, niin ei kannata kyllä säästää kaapelissa (passiivisen ihan sama mistä kullasta/kryptoniitistä sorvatun johdon maximit ovat siellä 8-10m holleilla), tuon sortin vedoissa olen itse käyttänyt aktiivisia kaapeleita, eivät ole edes hirveän kalliita (esimerkiksi hyväksi todettu Startechin 10m alle satasen). Kalliilla laadukkailla aktiivisillakin saadaan max n. 15m siirrettyä, varmin tapa siirtää 4K 60hz signaalia 10m+ etäisyyksille on kyllä CAT6/kuitu muuntimet, joissa HDMI signaali saadaan vietyä vaikka 100 metriä ilman hävikkiä (nämä tosin maksavat sitten aika mukavasti).
Oletko siis testannut tämän Startechin 10m kaapelin yllämainituilla UHD 18gbps nopeusvaateilla ? Itsellä oli joku Jimm's:n aktiivikaapeli, liekkö deltaco(?) ja se oli ainakin kasa paskaa UHD -maailmassa.. perus 1080p 3D etc meni hyvin läpi.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
320
En käyttäisi StarTechiä , mulla oli sellainen testissä ennen Monsteria (molemmat 10m + StarTech aktiivikaapeli) ja Startechistä meni perus HD kuva läpi vanhaan telkkuun mutta UHD kuvasta ei bittiäkään uudelle telsulle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 305
Viestejä
4 219 497
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom