OnePlus on aloittanut Android 13 -päivitykset OnePlus 8 / 8 Pro / 8T -mallistolle

Mawe

Thread Killer
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
738
Play Storesta löytyy Googlen kellosovellus jossa ajan valkkaaminen on järkevämpää.
En ole edes katsellut erillisiä sovelluksia, olen laittanut aika paljon valmiiksi herätyksiä niin ei tule unisena sekoilua sit.

Jotenkin ehkä osasyynä et vakiosoftat mieltää jotenkin varmemmaksi, et toimivat kun tarvitsee.
Ei kyllä ole mitään dataa tätä mutua tukemaan. :interested:
 
Liittynyt
03.01.2018
Viestejä
333
En ole edes katsellut erillisiä sovelluksia, olen laittanut aika paljon valmiiksi herätyksiä niin ei tule unisena sekoilua sit.

Jotenkin ehkä osasyynä et vakiosoftat mieltää jotenkin varmemmaksi, et toimivat kun tarvitsee.
Ei kyllä ole mitään dataa tätä mutua tukemaan. :interested:
Mä taas voisin kuvitella Googlen oman kellon olevan se varmempi valinta. Tosin mulle ei kellon ulkonäkö ole niin just, kunhan se on simppeli käyttää. Parasta olis jos ajan saisi itse näpytellä siihen eikä ruuvailla mitään kellotaulua.
 
Liittynyt
15.02.2021
Viestejä
4
Ite kans nakkaan äänen googlen kello sovellukselle. En kyllä ymmärrä oneplussaa ku jotku oletussovellukset ovat googlen tekemiä kuten yhteystiedot ja viestit, mutta kellon ovat sitten päättäneet itse tehdä. Onkohan tässä joku lisenssi syy?
 

Mawe

Thread Killer
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
738
Tosin mulle ei kellon ulkonäkö ole niin just,
Ei se ulkonäkö, käytettävyys kärsii kun kuuden kohdalla on kaksitoista. :rofl2:
Viisarikello ihan käytettävä, jokainen varmaan osaa unissaankin vääntää sen viisarin oikeaan kohtaan.
Jos siis se taulu on ilman typeryyksiä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Mites tässä pystyy tyhjentämään ilmoitukset kaikki yhellä napilla? Löytyy nimittäin sovelluksia erittäin suuri määrä jotka lyövät jos jonkinlaista. Herätyskello valikko ainakin huononi aivan mahottomasti... Joko oppii elämään näiden turhien muutosten jälkeen tai ostaa nyt kevät/kesällä iphonen.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 092
Toivotaan ettei tuon ihmeempiä ole.
Tätä en pystynyt Android kahdestatoista ymmärtämään, millainen tampio kuka ideoinut uusiksi kellon, josta herätys asetetaan?
Ei ollut muutakaan "uudistettavaa" ja piti tehdä jotain?
Tää oli kyllä hämmentävä keksintö. Onneksi katosi Android 13 myötä :tup:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
10
Täytyy sanoa, että yllätti tämä päivitys 8 Pro:ssä. Vajaa viikon käytön jälkeen ei ollut muita ongelmia kuin oneplussan launcherin kaatuilu, mutta käytän Androidin perus launcheria niin tuo ei vaikuta käyttöön
 

Mawe

Thread Killer
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
738
Vajaa viikon käytön jälkeen ei ollut muita ongelmia kuin oneplussan launcherin kaatuilu
Vain. :speak:
Aika olennainen osa puhelinta ja pitäisi toimia vaikka sen voi vaihtaa.
Miksi kaikki valmistajat kusee hommansa?


Minulla ei ole edes kelloa vaan digitaalinen, aikaisempi normi kello oli ok.
Aloitusnäytöllä digitaalinen, mut herätystä laittaessa analoginen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 913
Viimeksi muokattu:

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 448

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Tuli uusi päivitys, IN2023_11_F.15 (OnePlus 8 Pro). Lukitusnäytön kello meni rikki..

Sama juttu. Korjautu tosin hetken päästä itsestään. Eilen lukitusnäytön soittimen play/pause namiska oli kanssa lähtenyt kävelemään normaalilta paikaltaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 302
Viestejä
4 156 817
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom