Oneplus buds pro -ongelma

Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
174
Ostin tänään oneplus buds pro kuulokkeet, ja käsittääkseni kuulokkeiden asetuksiin/säätöihin pitäisi päästä bluetooth kohdasta, mutta en pääse.
Puhelimena toimii oneplus nord 2, jossa viimeisin päivitys.
Youtubesta katsoin arvosteluvideon, jossa bluetooth kohdasta hän painoi hammasratasta. Minulla tälläistä ei ole.
 

Liitteet

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
35
Kävin tänään hakemassa samat Budsit OnePlus 8 Prolle, ja sellainen hämärä muistikuva olisi, että jossain Googlen linkissä (vertailin perus-budseja, Z-sarjaa ja Prota) olisi ollut maininta, että Nord -malli ei tukisi Budseja täysin.
Oletan että kaipaat kuvissa näkyviä asetuksia, joten kokeile asentaa "muille malleille" tarkoitettu "HeyMelody" -sovellus. (mainittu Budsien käyttöoppaassa)
Ekan kuvan "Headphones" -valinnasta aukeaa minulla nuo kaksi seuraavaa settiä.

Kun yrität yhdistää sovellusta Budseihin, sen pitäisi herjata "HeyMelody is not supported...", jos puhelin tukee Budseja suoraan, jos ei, pääset asetuksiin sovelluksen kautta.

Disclaimer : Menen ihan muistin varassa, joten jos olin väärässä, niin pahoittelut...


001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg
 
Liittynyt
30.08.2017
Viestejä
8
Mulla on OnePlus Nord CE puhelin ja buds pro kuulokkeet toimii todella hyvin. Ei ole ollut mitään ongelmia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 479
Viestejä
4 163 612
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom