• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka OnePlus 12R 256 GB 399€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alexj
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: OnePlus 12R 256GB
Tarjoushinta: 399 €
Normaalihinta: 499 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 13.9. klo 10 -15.9.
Linkki: OnePlus 12R 5G älypuhelin 16/256 GB (harmaa) - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Keväällä julkaistu (ylemmän) keskiluokan puhelin ennennäkemättömässä alessa. Klo 10 alkaen tänään.

1b5d0624d9380cf092ca2803a3c0f8de.png

Tuohon alkuperäiseen hintaan mitä itse maksoin oli speksit jo kovat. 16GB RAM ja iso akku ovat kyllä nannaa.

On kyl 499€ hinnalla jo erinomainen ostos 399€:sta puhumattakaan. Suorituskyvyssäkin pieksee Googlen uudet Pixelit. Ei ole kyllä hetkeäkään kaduttanut siirtyä Applen ekosysteemistä tähän, vaikka alussa vähän arvelutti.

Huono kamera ja langattoman latauksen puute :(

Tai siis ainakin jos haluaa zoomailla yhtään niin menee todella huonoksi laatu. Valoisalla ilman zoomia ilmeisesti ihan hyvä.

Viimeksi muokattu:
taitaa nykysen oppo find X5 pro - kamera piestä tämän.

silti vähän kiinnostaisi.

Tietysti mielipideasia, mutta OnePlus lataa niin nopeasti kaapelilla, että en itse käyttäisi langatonta ja lähes poikkeuksetta hidasta latausta kuin hyvin harvoin. Esimerkiksi Samsung S23:n 15w langaton lataus vs. OP:n 100w, on merkittävä ero latausajassa.

Pikalatauksen tuottama lämpö ei ole akulle hyväksi ja jos on jo laittanut elämää helpottavat langattomat laturit kotiin vähän joka paikkaan missä tulee oltua paikoillaan niin paluuta ei ole. Autossa toki myös integroitu langaton laturi.

Tietysti mielipideasia, mutta OnePlus lataa niin nopeasti kaapelilla, että en itse käyttäisi langatonta ja lähes poikkeuksetta hidasta latausta kuin hyvin harvoin. Esimerkiksi Samsung S23:n 15w langaton lataus vs. OP:n 100w, on merkittävä ero latausajassa.
No jokaiselle jotain - se mahdollisuus että voi ladata langattomasti on silti kiva.

Jos vaikka saa latausportin täyteen *skaa matkalla, rikki tai unohtaa laturin kotio eikä muuta ole tarjolla - tai sitten esim. autossa on mahdollisuus ladata telineessä / keskikonsolissa pelkästään laittamalla puhelin sinne...

Pikalatauksen tuottama lämpö ei ole akulle hyväksi ja jos on jo laittanut elämää helpottavat langattomat laturit kotiin vähän joka paikkaan missä tulee oltua paikoillaan niin paluuta ei ole. Autossa toki myös integroitu langaton laturi.

Itse olen ymmärtänyt, että Oneplussan pikalatauksessa käytettävät komponentit (jotka lämmittävät sitä luuria latauksen aikana), jotka vaihtelevat jännitettä on sijoitettu sinne laturin muuntajaan, eikä itse puhelimeen. Toki akku lämpenee Oneplussalla, mutta ei ehkä niin paljon kuin voisi olettaa. Itse taas vältän langatonta lataus, koska se vasta lämmittääkin puhelinta ja akkua.

Oma kokemus 10 Pron kanssa on ollut se, ettei tuo 65W pikalataus ainakaan ole puhelinta mitenkään huomattavasti ikinä lämmittänyt vaikka puhelimessa on kuoret ja katsoo vaikkapa youtubee mobiilidatalla samaan aikaan. Lataa hetkessä jo 50% millä pärjää lopun päivää. Puhelin on 2,5v vanha, joka yö latauksessa ja välillä päivisin. Akku kestää edelleen helposti koko päivän, jos puhelinta ei koko päivää selaile.

Langattomassa latauksessa ainakin sit taas huomannut puhelimen olevan kuin paistinpannu induktioliedellä, hetkessä kuuma ja latausteho olematon. Vahingossa olikin autossa jäänyt puhelin makaaman autoon integroidun langattoman latausalustan päälle. Ei ole sen jälkeen ollut se käytössä, kun puhelin oli polttavan kuuma.

Tässä on ilmeisesti metallirunko ja lasinen takakansi. Meinasin jo jättää tämän huomioimatta kun oletin että on muovinen puhelin.

On kyl 499€ hinnalla jo erinomainen ostos 399€:sta puhumattakaan. Suorituskyvyssäkin pieksee Googlen uudet Pixelit. Ei ole kyllä hetkeäkään kaduttanut siirtyä Applen ekosysteemistä tähän, vaikka alussa vähän arvelutti.
Suorituskyky on kyllä hyvä, mutta softan pienet bugit ärsyttää. Omassa 2 vuotta vanhassa Nord CE 2:ssa bluetooth ei yhdistä automaattisesti laitteisiin ja välillä lakkaa toimimasta kokonaan vaatien uudelleen käynnistystä. Sijainti GPS:llä on tosi epätarkka; jos nettiyhteys on hidas, niin sijainti heittää pahimmillaan kilometreillä. Jotkin kameran asetuksista ei toimi, esim. valotusajan säätäminen manuaalisesti ei tee mitään. Näistä syistä ei tule enää uutta Oneplussaa minulle

Suorituskyky on kyllä hyvä, mutta softan pienet bugit ärsyttää. Omassa 2 vuotta vanhassa Nord CE 2:ssa bluetooth ei yhdistä automaattisesti laitteisiin ja välillä lakkaa toimimasta kokonaan vaatien uudelleen käynnistystä. Sijainti GPS:llä on tosi epätarkka; jos nettiyhteys on hidas, niin sijainti heittää pahimmillaan kilometreillä. Jotkin kameran asetuksista ei toimi, esim. valotusajan säätäminen manuaalisesti ei tee mitään. Näistä syistä ei tule enää uutta Oneplussaa minulle

Auttaako bluetoothin automaattisen yhdistämisen vekslaaminen päälle/pois päältä laiteparista ja Wifi-haun laittaminen pois päältä sijaintiasetuksista noihin?

Itse olen ymmärtänyt, että Oneplussan pikalatauksessa käytettävät komponentit (jotka lämmittävät sitä luuria latauksen aikana), jotka vaihtelevat jännitettä on sijoitettu sinne laturin muuntajaan, eikä itse puhelimeen. Toki akku lämpenee Oneplussalla, mutta ei ehkä niin paljon kuin voisi olettaa. Itse taas vältän langatonta lataus, koska se vasta lämmittääkin puhelinta ja akkua.

samsung flip 5 ainakin lämpenee niin pirusti langattomassa latauksessa, vähintään saman verran kuin oneplus 10t. joka latasi parhaimmillaan yli 150w teholla. tosin se oli kuumana vain max 15min minkä lataus kesti. samsungin onnettoman hitaan latauksen takia se on kuumana pari tuntia jos käyttää langatonta laturia

Ihme mutuilua ja vielä alan foorumilla. Kyllä ne Oneplussat kestää pikalatauksen mihin ne on suunniteltu, koko suunnitellun elinkaarensa ja reilusti ylikin. Kysymällä selviää kokemukset niin ei tarvitse olettaa väärin.

10 minuutin latauksella päivän virrat (100W), vaikea kuvitella järjellä mihin langatonta latausta tarvitsee.

DNA:lta tuli sitten itsellekin haettua. En tiedä olisinko tarvinnut, Xiaomi 11T Pro toimii vielä täydellisesti.
No, saa emännän poika hyvän luurin itselleen Xiaomista :thumbsup:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 720
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom