OnePlus 11

Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
49
Oliko kukaan löytänyt sopivia lasikalvoja vai kannattaako vaan päätyä johonkin muovikalvoon
 

PertsaJaKilu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2023
Viestejä
3
Kannattaa kokeilla nestemäistä suojakalvoa, niin ei tuu ongelmaa ilmakuplista ja sopivuudesta näyttöön tai esim ongelmaa suojakuorien kanssa istuvuuteen. Muutamaa eri tuotetta oon kokeillu ja tää Suojakalvokaupan nanokalvo ainakin ihan hyvä ja toimiva ollu ja oon käyttäny sitä myös alykelloon. Laitoin linkin toho tekstiin mist pääsee tsekkaa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 482
Kannattaa kokeilla nestemäistä suojakalvoa, niin ei tuu ongelmaa ilmakuplista ja sopivuudesta näyttöön tai esim ongelmaa suojakuorien kanssa istuvuuteen. Muutamaa eri tuotetta oon kokeillu ja tää Suojakalvokaupan nanokalvo ainakin ihan hyvä ja toimiva ollu ja oon käyttäny sitä myös alykelloon. Laitoin linkin toho tekstiin mist pääsee tsekkaa.
Tässä puhelimessa tulee suojakalvo valmiina asennettuna niin ei tarvitse heti mitään erillisiä suojia. Ellei sitten lasista suojakalvoa halua laittaa muovikalvon tilalle.

Nuo nano härpäkkeet on ihan turhia.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
49
Tilasin kokeiluun muutamia muovi ja lasi versioita. En tosin vielä löytänyt niin hyvää että uskaltaisin suositella.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 282
Onko muille tullut vielä Android 14 päivitystä?
Ei ole vielä ainakaan itselle tarjottu. Eikö tuon pitänyt tulla jo marraskuussa?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
612
Onko muille tullut vielä Android 14 päivitystä?
Ei ole vielä ainakaan itselle tarjottu. Eikö tuon pitänyt tulla jo marraskuussa?
Itse latasin Oxygen Updaterilla, kaverin OP11 sai EU-päivityksen julkaisupäivänä sen.

Melko hyvinhän tämä toimii, tosin väittäisin ettei akkukesto ole aivan yhtä hyvä kuin 13.1:llä oli. Mutta latauksen rajoitus asetuksella 80 prosenttiin on erinomainen lisä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Itelle tuli otana jo pari viikkoa sitten heti luurin käyttöönoton jälkeen päivityksenä tuo Android 14 / Oxygen OS 14 päivitys. Ei tosin iske yhtään tuo nykyinen "oxygen os", softapuoli mennyt imo kyllä selkeästi heikommaksi sen jälkeen kun oneplus siirty BBK konsernin haltuun. Luuri ollut täysin käyttämättömänä parin ekan päivän jälkeen. Mieluummin käytän vanhaa samsungin flippiä jossa One UI 6.0.

Mielipidekysymys tietty aina tuo softapuoli. Tiedän kyllä että moni tuosta nykyisestäkin tykkää vaikka käytännössä onkin uudelleennimetty Oppon color os. Kuitenkin omasta mielestä se lähempänä stock androidia oleva oxygen os joka löytyi ennen bbk mergeä oli ainut oikea.
 
Viimeksi muokattu:

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Mikään lasikalvo ei taida pysyä näytössä, mutta tämä vaikuttaa nyt parhaalta vaihtoehdolta:

OnePlus 11 Nano-TPU suojakalvo asennustyökaluilla - Suojakalvotukku - jo vuodesta 2011 | Suojakalvotukku.fi

Helppo asentaa, pysyy reunoiltakin kiinni, eikä ole hirveä magneetti sormenjälkien suhteen. Iskuilta ei tule lasikalvojen tapaan suojaa, mutta ei voi mitään. Alkuperäiset, reunojen yli nousevat kuoret suojaavat aika hyvin ja jos lasi menee palasiksi, niin kotivakuutus tulee apuun.

Hyvin kyllä toiminut tämä puhelin muuten. Ei ole ollut mitään hidasteluita tai jäätymisiä ja myös Android 14 rullaa ongelmitta. Kameran kohdalla tuli huomattua se muutos, että telekamera käyttää oikeasti teleobjektiivia hämärässäkin. Aiemmin valon vähentyessä kamerasovellus käytti vain pääkameraa ja rajasi kuvaa.

Ostaessa oli hakusessa puhelin, jossa on hyvä kamera, pitkä akkukesto, hyvät stereokaiuttimet, kirkas ja sulava näyttö ja runsaasti suorituskykyä, ettei tökkimistä tule missään tilanteissa. Oikea valinta tuli tehtyä varsinkin, kun harkitsemani Xiaomi putosi Suomen markkinoilta ja tulevaisuus on epävarma.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 554
Viestejä
4 166 129
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom